Zaloguj sięZaloguj się

Chrono24 Trusted Checkout

Nabywca

Sprzedawca

Usługa Trusted Checkout to jeden z najbezpieczniejszych sposobów zakupu zegarka przez internet. Nie ponosisz żadnego ryzyka. Zamówienie składasz u wybranego przez Ciebie sprzedawcy. Sama transakcja odbywa się natomiast za pomocą konta depozytowego. Kwota zamówienia przekazywana jest sprzedawcy dopiero w momencie otrzymania przez Ciebie zegarka. W razie pytań lub wątpliwości możesz się w każdej chwili skontaktować z Działem Obsługi Klienta Chrono24, który zatroszczy się o sprawny przebieg transakcji - od momentu dokonania płatności, poprzez wysyłkę, aż po ewentualny zwrot.

Kupuj bez ryzyka

Płatność za pomocą konta depozytowego

Płatność za pomocą konta depozytowego

Wymaganą kwotę wpłacasz na konto depozytowe, na którym pieniądze przechowywane będą do momentu, gdy otrzymasz zegarek. Dopiero wtedy kwota zostanie przekazana sprzedawcy.

Zaufani sprzedawcy

Zaufani sprzedawcy

Nie pozostawiamy żadnych pytań bez odpowiedzi. Bardzo dokładnie sprawdzamy rzetelność każdego z naszych sprzedawców. Większość z nich od lat działa na stronie Chrono24 i może się poszczycić setkami udanych transakcji. Pomimo to pozostajemy czujni – żadna próba oszustwa nie będzie przez nas tolerowana.

Indywidualna pomoc

Indywidualna pomoc

Nasz Dział Obsługi Klienta jest zawsze do Twojej dyspozycji. Wraz z naszym międzynarodowym zespołem przezwyciężysz bariery językowe. Będziesz mógł się skontaktować ze sprzedawcami z całego świata.

Zwrot towaru w ciągu 14 dni

Zwrot towaru w ciągu 14 dni

Masz 14 dni na zwrot zegarka, jeżeli nie będziesz z niego zadowolony. Kwota zamówienia zostanie Ci zwrócona, gdy zegarek zostanie dostarczony z powrotem do sprzedawcy.

Pytania dotyczące usługi Trusted Checkout

Zakup

Kiedy mogę dokonać zakupu za pomocą usługi Trusted Checkout?
Oferty, których dotyczy usługa Trusted Checkout rozpoznasz po umieszczonym przy nich zielonym symbolu.
Jak dokonać zakupu za pomocą usługi Trusted Checkout?
Masz 2 możliwości złożenia zamówienia za pomocą usługi Trusted Checkout: możesz złożyć sprzedawcy zapytanie odnośnie zakupu lub wybrać opcję "Kup teraz". To sprzedawca decyduje, która z tych dwóch opcji będzie dostępna w przypadku jego oferty.

Zapytanie odnośnie zakupu
Będąc na stronie oferty kliknij zielony przycisk Zapytanie odnośnie zakupu i podaj adres dostawy. Sprzedawca sporządzi dla Ciebie indywidualną ofertę zawierającą koszty wysyłki. Aby zamówić artykuł wystarczy, że przyjmiesz ofertę.

Kup teraz
W przypadku opcji "Kup teraz" możesz od razu zamówić zegarek, bez konieczności wcześniejszego kontaktowania się ze sprzedawcą. Tego typu oferty oznaczone są informacją "opcja Kup teraz". Aby zakupić dany artykuł wejdź na stronę z ofertą i kliknij zielony przycisk Kup teraz. Podaj adres dostawy i zamów artykuł. Następnie wybierz formę płatności i wpłać wymaganą kwotę na konto depozytowe.
Czy muszę się zarejestrować na stronie Chrono24 przed dokonaniem zakupu?
Tak. Dzięki temu w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości będziemy mogli służyć Ci pomocą. Ponadto będziemy Cię mogli informować o stanie Twojego zamówienia.
Jak skontaktuję się ze sprzedawcą?
W razie pytań dotyczących artykułu możesz się skontaktować bezpośrednio ze sprzedawcą. W tym celu skorzystaj z podanych przez niego danych. Pytania dotyczące Twojego zamówienia i usługi Trusted Checkout skieruj do naszego Działu Obsługi Klienta. Skontaktujesz się z nim telefonicznie (+1 646-887-3560) lub mailowo ().
Co oznacza opcja "Kup teraz" i jak działa?
W przypadku opcji "Kup teraz" możesz od razu zarezerwować zegarek, bez konieczności wcześniejszego kontaktowania się ze sprzedawcą. Oferty, które przewidują tę formę zakupu, oznaczone są informacją "opcja Kup teraz".

Jak to działa?:
  1. Będąc na stronie oferty kliknij zielony przycisk Kup teraz.
  2. Podaj adres dostawy i zamów zegarek.
  3. Następnie wpłać wymaganą kwotę na konto depozytowe, na którym pieniądze przechowywane będą do momentu, aż otrzymasz zegarek.
Ile kosztuje Trusted Checkout?
Za usługę Trusted Checkout naliczamy 3,5% od ceny produktu i kosztów wysyłki.

Płatność

Jak mogę dokonać zapłaty za zakupiony artykuł?
Masz możliwość dokonania zapłaty za pomocą karty kredytowej (VISA lub MasterCard) lub przelewu. Informację o tym, która z wymienionych opcji została dopuszczona przy danym artykule, znajdziesz bezpośrednio na stronie oferty.

Zwróć uwagę, że przy realizacji transakcji współpracujemy z firmą Mangopay, specjalizującą się w transakcjach internetowych. Działa ona w porozumieniu z francuskim bankiem Credit Mutuel Arkea.

Wysyłka

Jak szybko artykuł będzie gotowy do wysyłki?
Artykuły oferowane za pomocą usługi Trusted Checkout są z reguły gotowe do wysyłki od razu lub w niedługim czasie. Dokładne informacje znajdziesz bezpośrednio w opisie oferty.
Jak długo trwa dostawa i ile wynoszą koszty wysyłki?
W przypadku zapytania odnośnie zakupu
Po tym, gdy złożysz sprzedawcy zapytanie odnośnie zakupu, przygotuje on dla Ciebie indywidualną ofertę zawierającą koszty wysyłki oraz szacowany czas dostawy.

W przypadku opcji "Kup teraz"
W przypadku opcji "Kup teraz" wszystkie informacje dotyczące dostawy i wysyłki znajdziesz bezpośrednio na stronie oferty.
Która firma kurierska dostarczy artykuł?
To sprzedawca decyduje o tym, która firma kurierska dostarczy Twoją przesyłkę. Dokładniejsze informacje znajdziesz w potwierdzeniu wysyłki.
Czy mogę śledzić status mojej przesyłki?
Poinformujemy Cię gdy Twoje zamówienie zostanie nadane do wysyłki. Jeżeli będzie to możliwe otrzymasz od nas wiadomość zawierającą numer monitorowania przesyłki (Tracking-ID).
Czy artykuł jest ubezpieczony przed uszkodzeniami podczas transportu i kradzieżą?
Przesyłka zawierająca artykuł zakupione za pomocą usługi Trusted Checkout powinna zostać ubezpieczona. Masz jednak możliwość uzgodnienia ze sprzedawcą innego rodzaju wysyłki.
Do jakiej wartości jest ubezpieczona przesyłka?
Artykuł powinien być ubezpieczony do jego pełnej wartości.

Gwarancja

Czy przysługują mi roszczenia z tytułu rękojmi i gwarancji w przypadku zakupu za pomocą usługi Trusted Checkout?
Dochodzenie uprawnień z tytułu rękojmi odbywa się na podstawie obowiązujących przepisów. Przedłużenie gwarancji nie jest możliwe.

Zwrot

Co muszę zrobić jeżeli chcę zwrócić zakupiony artykuł?
Aby omówić zwrot artykułu skontaktuj się telefonicznie (+1 646-887-3560) lub mailowo () z naszym Działem Obsługi Klienta.
Co mam zrobić jeżeli chcę odstąpić od umowy?
Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta telefonicznie (+1 646-887-3560) lub mailowo () w ciągu 14 dni od momentu doręczenia przesyłki. Otrzymasz od nas wiadomość potwierdzającą terminowe odstąpienie od umowy. Poinformujemy Cie także o dalszych krokach.
Kto ponosi koszty przesyłki zwrotnej?
Ty ponosisz bezpośrednie koszty związane z przesyłką zwrotną. Pamiętaj, że ze względu na konieczność ubezpieczenia przesyłki mogą one wynieść nawet 250 euro. W razie pytań skontaktuj się telefonicznie (+1 646-887-3560) lub mailowo () z naszym Działem Obsługi Klienta.
Czy moje dane są bezpieczne na Chrono24?
Tak. Dzięki wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii jesteśmy w stanie zapewnić Ci ochronę przed utratą danych, jak również manipulacjami oraz nadużyciami ze strony osób trzecich. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce prywatności.
Czy moje dane będą przekazywane osobom trzecim?
Twoje dane wykorzystywane są wyłącznie przy realizacji Twoich zamówień lub transakcji. Osoby trzecie nie mają do nich dostępu. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Sprzedawca

Nabywca

Dzięki usłudze Trusted Checkout otworzą się przed Tobą nowe możliwości. Sprzedaż międzynarodowa stanie się niezwykle prosta. Oferowana przez Chrono24 bezpieczna realizacja transakcji sprawi, że zdobędziesz zaufanie potencjalnych klientów, a także zwiększysz Twoje szanse na sprzedaż. W razie pytań lub wątpliwości możesz liczyć na wsparcie ze strony naszego Działu Obsługi Klienta. Pomoże Ci podczas kontaktu z klientem oraz zadba o sprawny przebieg transakcji. Nie wahaj się. Zarejestruj się w Trusted Checkout!

Zdobądź zaufanie, zyskaj nowych klientów

Bezpieczna realizacja transakcji

Bezpieczna realizacja transakcji

Zegarek wysyłasz dopiero wtedy, gdy nabywca wpłaci kwotę zamówienia na konto depozytowe. Dzięki temu jesteś chroniony przed ewentualnymi próbami oszustwa lub niewypłacalnością klientów.

Międzynarodowa sprzedaż

Międzynarodowa sprzedaż

Za pomocą usługi Trusted Checkout dotrzesz do miłośników zegarków z ponad 30 krajów. Dzięki bezpiecznej realizacji transakcji oraz wsparciu ze strony Chrono24 zyskasz zaufanie klientów, a także łatwiej przekonasz ich do dokonania zakupu.

Korzystne pozycjonowanie

Korzystne pozycjonowanie

Twoje zegarki zostaną umieszczone na wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu przyciągniesz uwagę większej ilości potencjalnych klientów. Twoje oferty zostaną ponadto wyróżnione symbolem usługi Trusted Checkout.

Przełamywanie barier językowych

Przełamywanie barier językowych

Chętnie przejmiemy Twoją komunikację z klientami. Nasz międzynarodowy zespół jest w każdej chwili do Twojej dyspozycji i chętnie pomoże Ci w kontakcie z nabywcami z całego świata.

Jak działa Trusted Checkout?

  • 1. Zapytanie dotyczące zakupu
    Nabywca wysyła Ci zapytanie dotyczące zakupu.
  • 2. Oferta sprzedaży
    Przygotowujesz ofertę sprzedaży zawierającą koszty wysyłki.
  • 3. Przyjęcie oferty
    Nabywca przyjmuje Twoją ofertę.
  • 4. Płatność
    Nabywca wpłaca wymaganą kwotę na konto depozytowe.
  • 5. Wysyłka
    Nadajesz artykuł do wysyłki.
  • 6. Gotowe
    Wszystko przebiegło pomyślnie? Pieniądze zostaną Ci wypłacone.