Zaloguj sięZaloguj się

Zależy nam na zaufaniu, przejrzystości i Twoim bezpieczeństwie.

Chrono24 Trusted Seller

Trusted Seller cieszy się, tak wynika z doświadczenia Chrono24 i jego użytkowników, wyjątkową niezawodnością i zaufaniem.

Aby zostać Chrono24 Trusted Seller, Sprzedawca musi spełnić kilka ważnych warunków, które wymieniliśmy dla Państwa poniżej. Ponadto musi on zaakceptować i podpisać Trusted Seller Guidelines dla Sprzedawców.

Zobacz Trusted Seller Guidelines

W jaki sposób Sprzedawca może zostać Trusted Seller?

Sprawdzenie tożsamości Sprzedawcy

Sprawdzenie tożsamości Sprzedawcy

Oprócz przedłożenia kopii dokumentu tożsamości, zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej i wyciągu z rejestru handlowego wymagamy od każdego nowego sprzedawcy, jeśli zajdzie taka potrzeba, także potwierdzenia jego tożsamości przez innego, znanego już nam sprzedawcę.

6-miesięczny okres próbny

6-miesięczny okres próbny

Sprzedawca może zostać zaufanym sprzedawcą - Trusted Seller dopiero po okresie sześciomiesięcznego aktywnego korzystania z Chrono24, w trakcie którego do Chrono24 nie wypłyną żadne zgłoszenia niewyjaśnionych kwestii spornych.

Podpisanie Trusted Seller Guidelines

Podpisanie Trusted Seller Guidelines

Aby móc zostać Chrono24 Trusted Seller, Sprzedawca musi zaakceptować i stosować się do Chrono24 Trusted Seller Guidelines.

Monitoring

Monitoring

Jeśli zgłoszone nam zostaną kwestie sporne lub naruszenia Trusted Seller Guidelines, Dział Techniczny Chrono24 skontaktuje się ze Sprzedawcą celem wyjaśnienia sprawy. Bardzo poważnie traktujemy naruszenia Trusted Seller Guidelines. Mogą one prowadzić do odebrania znaku jakości.

Chrono24 Trusted Seller Guidelines

Każdy Sprzedawca posiadający wyróżnienie Trusted Seller zobowiązał się, poprzez złożenie swojego podpisu, do przestrzegania następujących wytycznych.

  1. Nasza działalność handlowa obejmuje sprzedaż zegarków. Wszystkie rozpowszechniane przez nas na platformie i na Chrono24 informacje dotyczące naszego przedsiębiorstwa są zgodne z prawdą.
  2. Nasze przedsiębiorstwo ma ustabilizowaną sytuację finansową, dotrzymujemy naszych zobowiązań i dokonujemy naszych płatności punktualnie i w niezawodny sposób.
  3. Sprzedajemy wyłącznie oryginalne towary z zaufanych źródeł.
  4. Podajemy prawdziwy stan naszych towarów i wskazujemy w opisie i na zdjęciu na istniejące ewentualne ślady użytkowania, braki lub uszkodzenia.
  5. Z reguły oferujemy zegarki będące na składzie i te, które mogą być w krótkim czasie dostarczone.W przypadku zegarków, których nie ma na składzie magazynu podajemy czas oczekiwania na dostawę. W momencie zawarcia transakcji kupna - sprzedaży dostarczamy towar w wyznaczonym terminie, chyba że zostały poczynione inne ustalenia z Kupującym.
  6. Na otrzymane e-mailem zapytania ofertowe klientów, wysłane przez Chrono24, odpowiadamy w ciągu 5 dni roboczych.
  7. Z zasady wysyłamy tylko ubezpieczone towary lub osobiście ponosimy ryzyko związane z dostawą.
  8. Dokładamy wszelkich starań, by realizacja transakcji była uczciwa. Gdyby jednak doszło do różnicy zdań, wspólnie z klientem będziemy szukać satysfakcjonującego dla obu stron rozwiązania.
Zobacz Trusted Seller Guidelines

Bardzo poważnie traktujemy zgłoszone przez użytkownika Chrono24 naruszenia tych warunków i ciągle staramy się, w przypadku pojawiających się problemów, o szybkie i pozbawione biurokracji wyjaśnienie okoliczności jak i o znalezienie zadowalającej obydwie strony rozwiązania. To może prowadzić nawet do odebrania statusu Trusted Seller.

Możecie nas trzymać za słowo i w razie problemów zwrócić się do naszego działu technicznego.

Należy mieć na uwadze, że nie możemy gwarantować autentyczności towarów oferowanych przez sprzedawców oznaczonych jako Trusted Seller. Wszystkie uzgodnienia dotyczące płatności i wysyłki towarów leżą wyłącznie w gestii Kupującego i Sprzedawcy.