Ochrona kupujących Chrono24

Zapewnij sobie bezpłatną ochronę kupujących na Chrono24: zaufani sprzedawcy, płatność za pomocą rachunku powierniczego i gwarancja autentyczności.

1.
Chrono24 weryfikuje sprzedawców według surowych kryteriów jakości

Wyłącznie zaufani sprzedawcy

Bezpieczeństwo i zaufanie są kluczowe przy zakupie luksusowego zegarka. Sprzedawcy profesjonalni, którzy chcą korzystać z platformy Chrono24, są przez nas najpierw weryfikowani według niezwykle surowych kryteriów. W trakcie procesu rejestracji sprawdzamy dokładnie ich tożsamość i poziom rzetelności.

Dowiedz się więcej
2.
Usługa Trusted Checkout jest bezpłatna dla nabywców na Chrono24

Płatność za pomocą usługi Trusted Checkout

Kwotę zamówienia wpłacasz na rachunek powierniczy, na którym pieniądze przechowywane będą do momentu otrzymania przez Ciebie zegarka. Dopiero wtedy kwota zostanie przekazana sprzedawcy. Cała usługa jest przy tym całkowicie bezpłatna dla nabywców. Oferty, przy których oferowana jest płatność za pomocą usługi Trusted Checkout, są zawsze odpowiednio oznaczone.

Dowiedz się więcej
3.
Każdy zegarek sprzedawany za pośrednictwem Chrono24 jest w ramach wysyłki ubezpieczany do pełnej kwoty

Ubezpieczona przesyłka

Każdy zegarek jest przez sprzedawcę ubezpieczany do jego pełnej kwoty i nadawany przesyłką oznaczoną numerem monitorowania. Aktualny status zamówienia możesz śledzić na bieżąco za pośrednictwem Twojego konta na Chrono24.

Dowiedz się więcej
4.
Gwarancja zwrotu pieniędzy na Chrono24 w wypadku zakupu podróbki

Gwarancja autentyczności

Jeżeli masz wątpliwości co do autentyczności zegarka zakupionego od jednego z naszych sprzedawców profesjonalnych, skontaktuj się w ciągu 14 dni od otrzymania artykułu z naszym Działem Obsługi Klienta korzystając z formularza kontaktowego. Sprawdzimy dokładnie podaną przez Ciebie informację i wspólnie ze sprzedawcą pomożemy Ci w znalezieniu odpowiedniego rozwiązania. W wypadku, gdyby nie udało się Wam osiągnąć porozumienia, Chrono24 zwróci Ci zapłaconą kwotę.

Dowiedz się więcej
5.
Chrono24 zapewnia indywidualną pomoc w wielu językach

Indywidualna pomoc w wielu językach

Dokonując zakupu możesz liczyć w każdej chwili na wsparcie naszego Działu Obsługi Klienta. W razie pytań dotyczących zegarka lub samej transakcji nasz zespół jest zawsze do Twojej dyspozycji w aż 22 językach.

Dowiedz się więcej
6.
Chrono24 oferuje szybki i bezproblemowy zwrot zamówienia

Łatwy zwrot zamówienia

Jeśli zamówiony przez Ciebie zegarek nie zostanie dostarczony lub nie będzie odpowiadał opisowi zamieszczonemu w ofercie, wpłacona na rachunek powierniczy kwota zostanie Ci zwrócona.

Możesz na nas zawsze liczyć, niezależnie od sytuacji! Jeśli na przykład nie jesteś zadowolony z otrzymanego artykułu, możesz otrzymać z powrotem kwotę zamówienia, którą zapłaciłeś za pośrednictwem naszej usługi powierniczej. Dzięki niej w razie ewentualnego zwrotu możesz szybko i bezpiecznie odzyskać swoje pieniądze.

Dowiedz się więcej

O nas

Od momentu założenia Chrono24 w 2003 roku kształtujemy międzynarodowy handel luksusowymi zegarkami i wyznaczamy mu nowe standardy. Ponad 290 pracowników w Karlsruhe, Berlinie, Nowym Jorku i Hongkongu pracuje każdego dnia nad tym, aby uczynić naszą stronę jeszcze bardziej atrakcyjną i móc zaoferować zarówno kupującym, jak i sprzedającym usługi najwyższej klasy.

Więcej o nas
Chrono24 CrewChrono24 ManagementChrono24 Castle

Chrono24 w liczbach

Chrono24 to wiodąca platforma handlowa dla luksusowych zegarków. Znajdziesz tu ponad 475 000 ofert, a wśród nich Twój wymarzony model. Możesz też sprzedać czasomierz jednemu z ponad 500 000 miłośników zegarków odwiedzających codziennie naszą stronę.

  • 2020

    Od 2003 roku lider wśród stron oferujących luksusowe zegarki

  • 0

    Sprzedawcy z ponad 100 krajów

  • 0

    Odwiedzających dziennie

  • 0

    Zegarków

  • 0 €

    Łączna wartość zegarków

  • 0

    Pobrania aplikacji

Kupuj i sprzedawaj na całym świecie

Kupuj

Atrakcyjne oferty od sprzedawców z ponad 100 krajów: Na Chrono24 na pewno znajdziesz Twój wymarzony zegarek – obojętnie czy szukasz klasycznego zegarka automatycznego, czy rzadkiego egzemplarza kolekcjonerskiego.

Sprzedaj

Chrono24 odwiedza ponad 9 milionów miłośników zegarków miesięcznie. Dzięki nam znajdziesz odpowiedniego nabywcę dla Twojego modelu – obojętnie czy sprzedajesz go jako osoba prywatna, czy przedsiębiorca.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Co muszę zrobić, jeżeli chcę zwrócić zakupiony artykuł?
W przypadku zakupu dokonanego za pośrednictwem usługi Trusted Checkout: Jeśli chcesz skorzystać z ustawowego prawa zwrotu, skontaktuj się niezwłocznie z naszym Działem Obsługi Klienta telefonicznie (+49 721 96693-920) lub mailowo (withdraw@chrono24.com). Otrzymasz od nas wiadomość potwierdzającą terminowe odstąpienie od umowy. Poinformujemy Cię także o dalszych krokach.

Jeżeli wpłaciłeś kwotę zakupu bezpośrednio sprzedawcy profesjonalnemu lub prywatnemu, skontaktuj się bezpośrednio z nim w sprawie zwrotu płatności.

Pamiętaj, że w przypadku zakupu od osoby prywatnej nie przysługuje ustawowe prawo do zwrotu lub odstąpienia od umowy.
Czy mogę zrealizować transakcję za pomocą usługi powierniczej?
W przypadku większości ofert możliwa jest realizacja transakcji za pomocą usługi powierniczej Chrono24. W tym celu wpłacasz kwotę zamówienia na rachunek powierniczy, na którym będzie ona przechowywana do momentu, aż otrzymasz zegarek. W razie pytań lub wątpliwości możesz się w każdej chwili skontaktować z naszym Działem Obsługi Klienta, który zatroszczy się o sprawny przebieg transakcji. Szczegółowe informacje dotyczące usługi powierniczej na Chrono24 znajdziesz tutaj:
Jeżeli sprzedawca nie oferuje płatności za pomocą usługi powierniczej, zwróć uwagę na następujące wskazówki:

W Twoim kraju na pewno znajdziesz sprawdzone firmy, które oferują usługi powiernicze. Dowiedz się więcej o każdej z nich, zanim się na którąś zdecydujesz.

Pamiętaj, że zarówno sprzedawca, jak i nabywca muszą się zgodzić na skorzystanie z pośrednictwa danej firmy. Jeżeli zdecydujesz się na skorzystanie z usługi powierniczej, skontaktuj się z firmą, która ją oferuje, aby uzyskać dokładniejsze informacje. Nie ufaj korespondencji dotyczącej usług powierniczych, którą przekierowuje do Ciebie sprzedawca.
Jak rozpoznać podróbkę?
Wszystkich sprzedawców na Chrono24 obowiązuje zakaz oferowania podrobionych zegarków. Sprzedawcy profesjonalni są przez nas dokładnie weryfikowani i większość z nich od wielu lat sprzedaje z powodzeniem zegarki luksusowe na naszej platformie. dodatkowym dowodem na rzetelność sprzedawcy jest certyfikat Trusted Seller. W przypadku, jeśli sprzedawcy profesjonalnemu zostanie udowodnione, że oferuje podróbki, zostaje przez nas zablokowany.

Przed dokonaniem zakupu wymarzonego zegarka, warto dla pewności odnaleźć informacje na temat jego ceny rynkowej. Jak wiadomo, zegarki takich znanych producentów jak np. Rolex czy Breitling raczej nie bywają oferowane za kilkaset euro. Najważniejsza zasada jest taka, że jeśli jakaś oferta brzmi zbyt pięknie, żeby mogła być prawdziwa, lub jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości co do autentyczności artykułu, lepiej zrezygnować z jego zakupu. W takich przypadkach możesz zwrócić naszą uwagę na taką ofertę klikając na jej stronie przycisk "Zgłoś podejrzaną ofertę".

Zauważ jednocześnie, że autentyczne, markowe zegarki czasem w trakcie naprawy wyposażane są w części zapasowe, które nie są identyczne z oryginalnymi. Brak oryginalnych części zamiennych zdarza się często zwłaszcza w przypadku zegarków vintage'owych. W takiej sytuacji jednak sprzedawca ma obowiązek poinformowania nabywcy o zamontowanych w zegarku częściach zamiennych.
Czy przysługują mi roszczenia z tytułu rękojmi i gwarancji w przypadku zakupu za pomocą usługi Trusted Checkout?
Dochodzenie uprawnień z tytułu rękojmi odbywa się na podstawie obowiązujących przepisów. Przedłużenie gwarancji nie jest możliwe.
Jakie metody płatności są dostępne?
W przypadku większości ofert możliwa jest realizacja transakcji za pomocą usługi powierniczej Chrono24. W tym celu wpłacasz kwotę zamówienia na rachunek powierniczy, na którym będzie ona przechowywana do momentu, aż otrzymasz zegarek. W razie pytań lub wątpliwości możesz się w każdej chwili skontaktować z naszym Działem Obsługi Klienta, który zatroszczy się o sprawny przebieg transakcji

Szczegółowe informacje dotyczące płatności za po średnictwem Chrono24 znajdziesz tutaj:
Jeżeli sprzedawca nie oferuje płatności za pomocą usługi powierniczej na Chrono24, skontaktuj się z nim bezpośrednio, aby ustalić szczegóły transakcji.

Dalsze pytania i odpowiedzi