Także w czasach epidemii COVID-19 możesz bez obaw korzystać z portalu Chrono24. Bezpieczeństwo Twoich transakcji gwarantuje Ochrona Kupujących.
Zaloguj się

Ochrona kupujących Chrono24

Zapewnij sobie bezpłatną ochronę kupujących na Chrono24: zaufani sprzedawcy, płatność za pomocą rachunku powierniczego i gwarancja autentyczności.

1.
Chrono24 weryfikuje sprzedawców według surowych kryteriów jakości

Zaufani sprzedawcy

Zakup zegarka opiera się m.in. na zaufaniu. Dlatego zanim umożliwimy sprzedawcy profesjonalnemu korzystanie z platformy Chrono24, najpierw dokładnie sprawdzamy jego rzetelność.

Dowiedz się więcej
2.
Usługa Trusted Checkout jest bezpłatna dla nabywców na Chrono24

Płatność za pomocą usługi Trusted Checkout

Kwotę zamówienia wpłacasz na rachunek powierniczy, na którym pieniądze przechowywane będą do momentu otrzymania przez Ciebie zegarka. Dopiero wtedy kwota zostanie przekazana sprzedawcy. Cała usługa jest przy tym całkowicie bezpłatna dla nabywców. Oferty, przy których oferowana jest płatność za pomocą usługi Trusted Checkout, są zawsze odpowiednio oznaczone.

Dowiedz się więcej
3.
Każdy zegarek sprzedawany za pośrednictwem Chrono24 jest w ramach wysyłki ubezpieczany do pełnej kwoty

Ubezpieczona przesyłka

Sprzedawca profesjonalny zobowiązany jest do ubezpieczenia zegarka do jego pełnej wartości, zanim nada go do wysyłki. Każda przesyłka musi być ponadto oznaczona numerem monitorowania. Aktualny status zamówienia znajdziesz w Twojej strefie myChrono24.

Dowiedz się więcej
4.
Gwarancja zwrotu pieniędzy na Chrono24 w wypadku zakupu podróbki

Gwarancja autentyczności

Jeżeli masz wątpliwości co do autentyczności zegarka zakupionego od jednego z naszych sprzedawców profesjonalnych, w ciągu 14 dni od otrzymania artykułu skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta korzystając z formularza kontaktowego. Sprawdzimy podaną przez Ciebie informację i wspólnie ze sprzedawcą pomożemy Ci w znalezieniu rozwiązania dla zaistniałej sytuacji. Jeżeli nie uda nam się osiągnąć porozumienia, Chrono24 zwróci Ci zapłaconą kwotę.

Dowiedz się więcej
5.
Chrono24 zapewnia indywidualną pomoc w wielu językach

Indywidualna pomoc w wielu językach

W tych rzadkich przypadkach, gdy transakcja nie pójdzie po Twojej myśli, nasz Dział Obsługi Klienta zapewni Ci odpowiednie wsparcie. Wspólnie ze sprzedawcą pomożemy Ci w znalezieniu zadowalającego rozwiązania dla zaistniałego problemu.

Dowiedz się więcej
6.
Chrono24 oferuje szybki i bezproblemowy zwrot zamówienia

Zwrot zamówienia

Jeżeli zegarek nie zostanie dostarczony lub nie będzie odpowiadał opisowi zamieszczonemu w ofercie, zapłacona kwota zostanie Ci zwrócona bezpośrednio z konta depozytowego. Zwrot odbywa się szybko i bez zbędnych komplikacji.

Dowiedz się więcej

O nas

Od momentu założenia Chrono24 w 2003 roku kształtujemy międzynarodowy handel luksusowymi zegarkami i wyznaczamy mu nowe standardy. Ponad 290 pracowników w Karlsruhe, Berlinie, Nowym Jorku i Hongkongu pracuje każdego dnia nad tym, aby uczynić naszą stronę jeszcze bardziej atrakcyjną i móc zaoferować zarówno kupującym, jak i sprzedającym usługi najwyższej klasy.

Więcej o nas
Chrono24 CrewChrono24 ManagementChrono24 Castle

Chrono24 w liczbach

Chrono24 to wiodąca platforma handlowa dla luksusowych zegarków. Znajdziesz tu ponad 475 000 ofert, a wśród nich Twój wymarzony model. Możesz też sprzedać czasomierz jednemu z ponad 500 000 miłośników zegarków odwiedzających codziennie naszą stronę.

  • 2020

    Od 2003 roku lider wśród stron oferujących luksusowe zegarki

  • 0

    Sprzedawcy z ponad 100 krajów

  • 0

    Odwiedzających dziennie

  • 0

    Zegarków

  • 0 €

    Łączna wartość zegarków

  • 0

    Pobrania aplikacji

Kupuj i sprzedawaj na całym świecie

Kupuj

Atrakcyjne oferty od sprzedawców z ponad 100 krajów: Na Chrono24 na pewno znajdziesz Twój wymarzony zegarek – obojętnie czy szukasz klasycznego zegarka automatycznego, czy rzadkiego egzemplarza kolekcjonerskiego.

Sprzedaj

Chrono24 odwiedza ponad 9 milionów miłośników zegarków miesięcznie. Dzięki nam znajdziesz odpowiedniego nabywcę dla Twojego modelu – obojętnie czy sprzedajesz go jako osoba prywatna, czy przedsiębiorca.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Co muszę zrobić jeżeli chcę zwrócić zakupiony artykuł?

Kupując za pośrednictwem usługi Trusted Checkout: Jeśli chcesz skorzystać z ustawowego prawa zwrotu, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta telefonicznie (+49 721 96693-920) lub mailowo () w ciągu 14 dni od momentu doręczenia przesyłki. Otrzymasz od nas wiadomość potwierdzającą terminowe odstąpienie od umowy. Poinformujemy Cię także o dalszych krokach.

Jeżeli wpłaciłeś kwotę zamówienia bezpośrednio do sprzedawcy prywatnego lub profesjonalnego, skontaktuj się z nim w sprawie zwrotu płatności. Pamiętaj, że w przypadku zakupu od osoby prywatnej nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.

Czy mogę dokonać realizacji transakcji za pomocą usługi powierniczej?
Wielu sprzedawców oferuje możliwość realizacji transakcji przez stronę Chrono24. W tym celu wpłacasz kwotę zamówienia na rachunek powierniczy, na którym będzie ona przechowywana do momentu, aż otrzymasz zegarek. W razie pytań lub wątpliwości możesz się w każdej chwili skontaktować z naszym Działem Obsługi Klienta, który zatroszczy się o sprawny przebieg transakcji. Dalsze informacje dotyczące realizacji transakcji przez stronę Chrono24 znajdziesz tutaj:
Jeżeli sprzedawca nie zaoferował możliwości realizacji transakcji przez stronę Chrono24, zwróć uwagę na następujące wskazówki:
Oto przykładowe strony firm oferujących usługi powiernicze: www.escrow.com lub www.eco-treuhand.de. W Twoim kraju na pewno znajdziesz także inne sprawdzone firmy, które oferują tego typu usługi. Dowiedz się więcej o każdej z nich, zanim się na którąś zdecydujesz.

Pamiętaj, że zarówno sprzedawca, jak i kupiec muszą się zgodzić na skorzystanie z pośrednictwa danej firmy. Jeżeli zdecydujesz się na skorzystanie z usługi powierniczej, skontaktuj się z firmą, która ją oferuje, aby uzyskać dokładniejsze informacje. Nie ufaj korespondencji dotyczącej usług powierniczych, którą przekierowuje do Ciebie sprzedawca.
Czy przysługują mi roszczenia z tytułu rękojmi i gwarancji w przypadku zakupu za pomocą usługi Trusted Checkout?
Dochodzenie uprawnień z tytułu rękojmi odbywa się na podstawie obowiązujących przepisów. Przedłużenie gwarancji nie jest możliwe.
Jakie metody płatności są dostępne?
Wielu sprzedawców oferuje możliwość realizacji transakcji przez stronę Chrono24. W tym celu wpłacasz kwotę zamówienia na rachunek powierniczy, na którym będzie ona przechowywana do momentu, aż otrzymasz zegarek. W razie pytań lub wątpliwości możesz się w każdej chwili skontaktować z naszym Działem Obsługi Klienta, który zatroszczy się o sprawny przebieg transakcji.

Dalsze informacje dotyczące realizacji transakcji przez stronę Chrono24 znajdziesz tutaj:
Każdy sprzedawca sam decyduje o tym, jakie metody płatności proponuje w przypadku swoich ofert. Skontaktuj się z nim, aby omówić szczegóły dotyczące płatności. Zwróć też uwagę na opis oferty. Niektórzy sprzedawcy podają w nim, które metody płatności są dostępne w przypadku danej oferty.

Dalsze pytania i odpowiedzi