

Niezawodnie. Bezpiecznie.
Bezpłatnie. Bezpośrednio.
Ochrona Kupujących: Bezpieczeństwo na Chrono24


Płatność za pośrednictwem usługi powierniczej
Dzięki usłudze powierniczej na Chrono24 Twoja płatność jest bezpieczna. Od chwili otrzymania przez Ciebie zegarka przechowujemy kwotę zakupu do 14 dni na naszym rachunku powierniczym. W ten sposób Twoje środki będą bezpiecznie zdeponowane do czasu, aż będziesz mieć pewność co do jakości zegarka. Dopiero po upływie tego czasu kwota zostaje przelana na konto sprzedawcy profesjonalnego.
Dzięki usłudze powierniczej na Chrono24 Twoja płatność jest bezpieczna. Od chwili otrzymania przez Ciebie zegarka przechowujemy kwotę zakupu do 7 dni na naszym rachunku powierniczym. Dopiero po upływie tego czasu kwota zostaje przelana na konto sprzedawcy profesjonalnego.

Weryfikacja posiadania zegarka
Tylko sprzedawcy prywatni, którzy spełniają kryteria dotyczące jakości, mogą oferować zegarki na naszej stronie. W tym celu muszą dodać dwa zdjęcia zegarka, na których widoczne są wskazane przez nas godziny. Zdjęcia są dostępne do wglądu także na stronie z ofertą. W ten sposób możesz się upewnić, że sprzedawca naprawdę jest w posiadaniu zegarka.

Gwarancja autentyczności
To możemy Ci zagwarantować: Na Chrono24 wszystkie nowe i używane zegarki są oryginalne. Sprzedawcy profesjonalni są zobowiązani zweryfikować autentyczność każdego oferowanego artykułu. W razie jakichkolwiek wątpliwości wystarczy, że zgłosisz się do naszego Działu Obsługi Klienta w ciągu 14 dni od chwili otrzymania zegarka, aby otrzymać zwrot poniesionych kosztów.
Więcej informacji
Gwarancja zwrotu pieniędzy
Zakupiony zegarek jest uszkodzony lub nie spełnia Twoich oczekiwań? To żaden problem. Skorzystaj w ciągu 14 dni z przysługującego Ci prawa do odstąpienia od umowy kupna, żeby dzięki międzynarodowej gwarancji zwrotu pieniędzy szybko i bezproblemowo otrzymać od nas zwrot poniesionych kosztów.
Oto jak przebiega proces zwrotu:
-
1. Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta
Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta telefonicznie pod numerem +1 646-887-3560 lub mailowo w ciągu 14 dni od momentu doręczenia artykułu. Otrzymasz od nas wiadomość potwierdzającą terminowe odstąpienie od umowy zakupu. Poinformujemy Cię także o dalszych krokach.
-
2. Odeślij ubezpieczony artykuł sprzedawcy
Odeślij oryginalnie opakowany zegarek sprzedawcy w ubezpieczonej przesyłce. Zasadniczo jako nabywca pokrywasz koszty przesyłki zwrotnej.
-
3. Kwota zamówienia zostanie Ci zwrócona
Wpłacone na nasz rachunek powierniczy środki na pokrycie kwoty zakupu oraz kosztów wysyłki zwrócimy Ci szybko i bez zbędnych komplikacji.

Rygorystyczne warunki użytkowania
Na naszej platformie obowiązują surowe zasady, które mają na celu zapewnienie bezpieczeństwa wszystkim użytkownikom. Z Chrono24 mogą z korzystać tylko sprzedawcy profesjonalni, którzy przedstawią nam swój dowód tożsamości, wyciąg z rejestru handlowego, adres firmy oraz numer identyfikacji podatkowej. Oprócz tego każdy sprzedawca profesjonalny zobowiązuje się do przestrzegania naszych rygorystycznych warunków użytkowania. Dodatkową przejrzystość zapewniają autentyczne oceny nabywców – dzięki nim wiesz, od kogo kupujesz.

Ubezpieczona przesyłka
Każdy zegarek nadawany jest przez sprzedawcę profesjonalnego w przesyłce ubezpieczonej do pełnej wartości artykułu. Dzięki temu nie ponosisz żadnego ryzyka, także w przypadku zakupu towarów wysyłanych z innego kraju.
Doradzamy każdemu sprzedawcy prywatnemu nadanie zegarka w przesyłce ubezpieczonej do pełnej wartości i opatrzonej numerem monitorowania (Tracking-ID). Szczegóły wysyłki nabywca musi jednak ustalić bezpośrednio ze sprzedawcą.

Zespół ds. jakości i bezpieczeństwa
Nasz 40-osobowy zespół ds. jakości i bezpieczeństwa dokłada wszelkich starań, żeby wyszukiwać potencjalnie podejrzane oferty i rozwiązywać wszelkie problemy jeszcze zanim się pojawią. Dzięki temu możesz skoncentrować się wyłącznie na zakupie zegarków.

Potrzebujesz pomocy?
Pracownicy naszego wielojęzycznego Biura Obsługi Klienta Chrono24 są w każdej chwili do Twojej dyspozycji, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące zegarków lub procesu kupna. W razie potrzeby zawsze możesz na nas liczyć!
Interesujące liczby, dane i fakty:
-
20
lat jako lider na rynku zegarków luksusowych
-
40000
zaufanych sprzedawców z ponad 120 krajów
-
200000
nabywców rocznie ufa Ochronie Kupujących
-
9000000
odwiedzających miesięcznie na naszej stronie
-
541000
ofert gwarantujących Ci ogromny wybór
-
6550000
zadowolonych użytkowników aplikacji
Masz pytania?
Jeżeli wpłaciłeś kwotę zakupu bezpośrednio sprzedawcy profesjonalnemu lub prywatnemu, skontaktuj się z nim w sprawie zwrotu płatności.
Pamiętaj, że w przypadku zakupu od osoby prywatnej nie przysługuje ustawowe prawo do zwrotu lub odstąpienia od umowy.
Jeżeli sprzedawca nie oferuje płatności za pomocą usługi powierniczej, zwróć uwagę na następujące wskazówki:
W Twoim kraju na pewno znajdziesz sprawdzone firmy, które oferują usługi powiernicze. Dowiedz się więcej o każdej z nich, zanim się na którąś zdecydujesz.
Pamiętaj, że zarówno sprzedawca, jak i nabywca muszą się zgodzić na skorzystanie z pośrednictwa danej firmy. Jeżeli zdecydujesz się na skorzystanie z usługi powierniczej, skontaktuj się z firmą, która ją oferuje, aby uzyskać dokładniejsze informacje. Nie ufaj korespondencji dotyczącej usług powierniczych, którą przekierowuje do Ciebie sprzedawca.
Przed dokonaniem zakupu wymarzonego zegarka, warto dla pewności odnaleźć informacje na temat jego ceny rynkowej. Jak wiadomo, zegarki takich znanych producentów jak np. Rolex czy Breitling raczej nie bywają oferowane za kilkaset euro. Najważniejsza zasada jest taka, że jeśli jakaś oferta brzmi zbyt pięknie, żeby mogła być prawdziwa, lub jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości co do autentyczności artykułu, lepiej zrezygnować z jego zakupu. W takich przypadkach możesz zwrócić naszą uwagę na taką ofertę klikając na jej stronie przycisk "Zgłoś ofertę".
Zauważ jednocześnie, że autentyczne, markowe zegarki czasem w trakcie naprawy wyposażane są w części zapasowe, które nie są identyczne z oryginalnymi. Brak oryginalnych części zamiennych zdarza się często zwłaszcza w przypadku zegarków vintage'owych. W takiej sytuacji jednak sprzedawca ma obowiązek poinformowania nabywcy o zamontowanych w zegarku częściach zamiennych.
Szczegółowe informacje dotyczące płatności za po średnictwem Chrono24 znajdziesz tutaj:
Jeżeli sprzedawca nie oferuje płatności za pomocą usługi powierniczej na Chrono24, skontaktuj się z nim bezpośrednio, aby ustalić szczegóły transakcji.
Masz pytania?
Jeżeli sprzedawca nie oferuje płatności za pomocą usługi powierniczej, zwróć uwagę na następujące wskazówki:
W Twoim kraju na pewno znajdziesz sprawdzone firmy, które oferują usługi powiernicze. Dowiedz się więcej o każdej z nich, zanim się na którąś zdecydujesz.
Pamiętaj, że zarówno sprzedawca, jak i nabywca muszą się zgodzić na skorzystanie z pośrednictwa danej firmy. Jeżeli zdecydujesz się na skorzystanie z usługi powierniczej, skontaktuj się z firmą, która ją oferuje, aby uzyskać dokładniejsze informacje. Nie ufaj korespondencji dotyczącej usług powierniczych, którą przekierowuje do Ciebie sprzedawca.
Przed dokonaniem zakupu wymarzonego zegarka, warto dla pewności odnaleźć informacje na temat jego ceny rynkowej. Jak wiadomo, zegarki takich znanych producentów jak np. Rolex czy Breitling raczej nie bywają oferowane za kilkaset euro. Najważniejsza zasada jest taka, że jeśli jakaś oferta brzmi zbyt pięknie, żeby mogła być prawdziwa, lub jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości co do autentyczności artykułu, lepiej zrezygnować z jego zakupu. W takich przypadkach możesz zwrócić naszą uwagę na taką ofertę klikając na jej stronie przycisk "Zgłoś ofertę".
Zauważ jednocześnie, że autentyczne, markowe zegarki czasem w trakcie naprawy wyposażane są w części zapasowe, które nie są identyczne z oryginalnymi. Brak oryginalnych części zamiennych zdarza się często zwłaszcza w przypadku zegarków vintage'owych. W takiej sytuacji jednak sprzedawca ma obowiązek poinformowania nabywcy o zamontowanych w zegarku częściach zamiennych.
Szczegółowe informacje dotyczące płatności za po średnictwem Chrono24 znajdziesz tutaj:
Jeżeli sprzedawca nie oferuje płatności za pomocą usługi powierniczej na Chrono24, skontaktuj się z nim bezpośrednio, aby ustalić szczegóły transakcji.