Rejestracja jako sprzedawca profesjonalny na Chrono24
Oto jak zostać sprzedawcą profesjonalnym na Chrono24:
1. Utwórz konto sprzedawcy profesjonalnego
W pierwszej kolejności skonfiguruj swoje dane dostępu do naszej platformy, podaj nam podstawowe dane swojej firmy i zapisz dane konta bankowego.
2. Uzupełnij swoje dane
Zanim zaczniemy, potrzebujemy kilku dokumentów od Ciebie i Twojej firmy. Wspólnie sprawdzimy również, jakie numery podatkowe są wymagane w Twoim przypadku.
3. Rozpocznij okres próbny
Po pomyślnej weryfikacji Twoich danych i dokumentów możesz przystąpić do testowania. Publikuj oferty i sprzedawaj na całym świecie.
Ponieważ Chrono24 ma siedzibę w Niemczech, musimy stosować się do obowiązującego w UE prawa. Oznacza to, że już teraz zbieramy określone dane o Twojej firmie. Dzięki temu możesz w pełni skoncentrować się na sprzedaży zegarków w fazie testowej.
Przygotuj do rejestracji następujące informacje i dokumenty:
Osoba prawna / Spółka kapitałowa
- Numer rejestru handlowego
- Wyciąg z rejestru handlowego
- Numer identyfikacji podatkowej
- VAT-UE
- Dane konta bankowego do płatności i wypłaty środków
- Potwierdzenie adresu
- Dowód tożsamości
- Umowa spółki
-
Chrono24 shareholder declaration
(Udostępniamy wzór dokumentu)
Osoba fizyczna / Samodzielny przedsiębiorca
- Numer identyfikacji podatkowej
- VAT-UE
- Dane konta bankowego do płatności i wypłaty środków
- Potwierdzenie adresu
- Dowód tożsamości
- Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
Więcej informacji
Możemy zaakceptować Twoją rejestrację tylko, jeśli spełniasz następujące wymagania:
- Masz zarejestrowaną działalność gospodarczą lub firmę wpisaną do rejestru handlowego
- Na Twój inwentarz składa się co najmniej 50 zegarków
- Co najmniej 50 Twoich zegarków ma wartość powyżej 2000 euro.
Zastrzegamy sobie prawo do odmówienia Ci rejestracji.