Zaloguj się

Usługa powiernicza na Chrono24

Nabywca

Sprzedawca

Dzięki usłudze powierniczej zakup od osoby prywatnej stanie się nie tylko prostszy, ale i bezpieczniejszy: wymaganą kwotę wpłacasz na rachunek powierniczy, na którym pieniądze będą przechowywane do momentu, gdy otrzymasz zegarek. Ułatwi to przede wszystkim transakcje ze sprzedawcami prywatnymi z zagranicy. W razie pytań lub wątpliwości nasz Dział Obsługi Klienta będzie zawsze do Twojej dyspozycji.

Kupuj bez ryzyka, także od osób prywatnych

Płatność za pomocą rachunku powierniczego

Płatność za pomocą rachunku powierniczego

Bezpieczeństwo przede wszystkim! Najpierw otrzymasz zakupiony zegarek. Dopiero gdy to nastąpi kwota zamówienia zostanie wypłacona sprzedawcy.

Elastyczne metody płatności

Elastyczne metody płatności

Obojętnie, czy za pomocą przelewu, czy karty kredytowej, dzięki usłudze powierniczej zakup od osób prywatnych z całego świata stanie się niezwykle prosty.

Indywidualna pomoc

Indywidualna pomoc

Jesteśmy zawsze do Twojej dyspozycji. W razie pytań lub problemów wesprzemy Cię w kontakcie ze sprzedawcą.

Większe bezpieczeństwo dla sprzedawców i kupujących

Sprzedaże na Chrono24 odbywają się za pomocą usługi powierniczej. Dzięki tej bezpiecznej formie płatności możesz bezproblemowo oferować Twoje zegarki nabywcom z całego świata.

Jak to działa:

4 kroki do pomyślnej sprzedaży

Sprzedajesz Twój artykuł wiążąco za pomocą Chrono24

Sprzedajesz Twój artykuł wiążąco za pomocą Chrono24

Nabywca wpłaca kwotę zamówienia na bezpieczny rachunek powierniczy

Nabywca wpłaca kwotę zamówienia na bezpieczny rachunek powierniczy

Wysyłasz artykuł do nabywcy w ubezpieczonej przesyłce

Wysyłasz artykuł do nabywcy w ubezpieczonej przesyłce

Pieniądze zostaną Ci wypłacone, gdy nabywca otrzyma artykuł

Pieniądze zostaną Ci wypłacone, gdy nabywca otrzyma artykuł

Dowiedz się więcej na temat sprzedaży przez Chrono24

Jak działa usługa powiernicza?

Jak otrzymam zapłatę za sprzedaż?

Jak bezpiecznie wysłać zegarek?

Co zrobić, jeśli pojawią się problemy?

Czym jest usługa powiernicza na Chrono24?
Usługa powiernicza na Chrono24 zabezpiecza zarówno sprzedawcę jak i kupującego. Po dokonaniu przez nabywcę płatności na rachunek powierniczy, kwota zakupu będzie przechowywana na nim do momentu, aż nabywca potwierdzi otrzymanie zamówionego artykułu.

Zwykle wypłacamy sprzedawcy pieniądze w ciągu 7 dni roboczych od potwierdzenia dostawy. Płatność może być również zwolniona wcześniej, jeśli kupujący wyrazi na to zgodę.

Ponadto, w przypadku płatności dokonywanych przez usługę powierniczą będziemy Ci w stanie skuteczniej pomóc, jeśli coś pójdzie nie po Twojej myśli.
Jakie metody płatności mogę zaoferować kupującemu?
Płatność dokonywana jest z reguły za pomocą usługi powierniczej na Chrono24. Oznacza to, że po złożeniu zamówienia nabywca wpłaca wymaganą kwotę na bezpieczny rachunek powierniczy. Dopiero w następnym kroku nadajesz artykuł do wysyłki. Kwota zamówienia zostanie Ci wypłacona, gdy nabywca otrzyma artykuł.

W pojedynczych przypadkach może się zdarzyć, że nabywca lub sprzedawca nie będzie mógł dokonać płatności za pomocą usługi powierniczej. W takiej sytuacji będzie musiał wpłacić kwotę zamówienia bezpośrednio do Ciebie. Musisz się wtedy zdecydować na metodę płatności, jak np. przelew lub PayPal. Chrono24 przekaże wtedy nabywcy dane do płatności.

Dalsze informacje dotyczące usługi powierniczej znajdziesz tutaj.

Możesz również przeprowadzić transakcję osobiście i umówić się z kupującym na przekazanie zegarka. W takich wypadkach zalecamy wybranie bezpiecznego i monitorowanego miejsca, jak np. zakład jubilerski. Możesz także skorzystać z usługi powierniczej. Zwróć uwagę na nasze wskazówki dotyczące bezpieczeństwa.
Kiedy muszę zapłacić prowizję od obsługi sprzedaży?
W przypadku korzystania z usługi powierniczej prowizja zostanie odliczona od kwoty zamówienia, którą wypłacimy na Twoje konto.

Jeżeli nabywca wpłaci kwotę zamówienia bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz od nas rachunek opiewający na kwotę prowizji. Zapłać go w ciągu 14 dni.
Jaki poziom bezpieczeństwa oferuje sprzedawcom usługa powiernicza?
Bezpieczeństwo transakcji jest dla nas szczególnie ważne. Usługa powiernicza chroni Cię przed próbami oszustwa i gwarantuje, że kwota zamówienia wpłynie na Twoje konto.

Bezpieczna płatność
Nabywca wpłaca kwotę zamówienia na rachunek powierniczy. Artykuł wysyłasz dopiero po tym, gdy płatność zostanie na nim zaksięgowana. Po otrzymaniu przesyłki nabywca może autoryzować wypłatę środków. Nie przejmuj się, jeśli tego nie zrobi. Z reguły w ciągu 7 dni roboczych od potwierdzenia dostawy sami wypłacamy pieniądze sprzedawcom.

Ochrona danych osobowych
Podczas korzystania z usługi powierniczej nie przekazuj sprzedawcy Twoich danych osobowych. Dzięki temu będą one bezpieczne.

Pomoc Chrono24, w razie gdy coś poszło nie tak
W razie problemów służymy radą i chętnie pomożemy Ci w przezwyciężeniu ewentualnych barier językowych między Tobą a nabywcą.
Kiedy otrzymam pieniądze?
Po otrzymaniu przesyłki nabywca może autoryzować wypłatę środków. Nie przejmuj się, jeśli tego nie zrobi. Z reguły w ciągu 7 dni roboczych od potwierdzenia dostawy sami wypłacamy pieniądze sprzedawcom. Pamiętaj, że może to potrwać do 3 dni roboczych zanim przelew zostanie zaksięgowany na Twoim koncie.
Jak bezpiecznie wysłać zegarek jako sprzedawca prywatny?
Aby Twoja przesyłka dotarła bezpiecznie do nabywcy, zwróć uwagę na następujące punkty:

  • Opakowanie: zadbaj o to, aby opakowanie miało odpowiednią wielkość i wykonane było z wytrzymałego materiału.
  • Adres odbiorcy: poproś kupującego o wcześniejsze potwierdzenie adresu dostawy. Upewnij się, że umieszczony na przesyłce adres jest czytelny.
  • Ubezpieczenie: zanim nadasz przesyłkę zbierz odpowiednie informacje. Upewnij się, że zegarek zostanie ubezpieczony przez uszkodzeniem i utratą do jego pełnej wartości.
  • Monitorowanie przesyłki: wybierz taką przesyłkę, którą będzie można śledzić. Po jej nadaniu podaj nabywcy numer jej monitorowania.
W jaki sposób Chrono24 wesprze mnie w przypadku problemów?
W razie problemów służymy radą i chętnie pomożemy Ci w przezwyciężeniu ewentualnych barier językowych między Tobą a nabywcą. Zawsze staramy się znaleźć rozwiązanie, które usatysfakcjonuje obie strony. W przypadku, gdy nabywca zdecyduje się zwrócić artykuł, kwota zamówienia zostanie mu wypłacona dopiero wtedy, gdy sprzedawca wyrazi na to zgodę.
Sprzedaż została anulowana. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
Jeżeli zapłaciłeś prowizję od obsługi sprzedaży, zostanie ona Tobie zwrócona, gdy tylko anulujemy sprzedaż. Kwota zostanie zwolniona 7 dni po anulowaniu sprzedaży. Pamiętaj, że może to potrwać do 3 dni roboczych zanim przelew będzie widoczny na Twoim koncie.