Masz pytania?
Chętnie na nie odpowiemy.

Jak zamówić zegarek?

Aby zamówić zegarek, kliknij na stronie oferty zielony przycisk "Kup". Jeśli tego wcześniej nie zrobiłeś, zostaniesz poproszony o zalogowanie się lub założenie konta użytkownika. Następnie będziesz musiał podać adres dostawy. W zakładce "Zestawienie kosztów" sprawdzisz całkowitą kwotę Twojego zamówienia wraz z kosztami wysyłki. Pamiętaj, że do kwoty całkowitej mogą zostać doliczone opłaty celne.

Wskazówka: Przed złożeniem międzynarodowego zamówienia skontaktuj się z odpowiednim urzędem celnym, aby dowiedzieć się o obowiązujących w Twoim kraju przepisach celnych.

Możesz dokonać płatności w następujący sposób:

  • Płatność za pomocą bezpłatnej usługi Trusted Checkout

    Wpłacasz odpowiednią kwotę na konto depozytowe, gdzie będzie bezpiecznie przechowywana do momentu, aż otrzymasz zegarek. Możesz w tym przypadku skorzystać z płatności za pomocą karty kredytowej (VISA, Mastercard) lub przelewem. W razie pytań lub wątpliwości możesz liczyć na wsparcie ze strony naszego Działu Obsługi Klienta. Zatroszczy się on o sprawny przebieg transakcji.

    Po podaniu adresu dostawy przeczytaj i zaakceptuj Ogólne warunki sprzedaży. Kliknij następnie na przycisk "Złóż wiążące zamówienie", aby zakończyć proces składania zamówienia.

    Dowiedz się więcej o usłudze Trusted Checkout: https://www.chrono24.com/info/checkout.htm

  • Płacisz wymaganą kwotę bezpośrednio do sprzedawcy

    W ten sposób rezygnujesz z bezpłatnej usługi powierniczej na Chrono24. Kwotę zamówienia wpłacasz bezpośrednio sprzedawcy. Płatność za pomocą karty kredytowej nie jest możliwa.

    Po podaniu adresu dostawy przeczytaj i zaakceptuj Ogólne warunki sprzedaży. Kliknij następnie na przycisk "Złóż wiążące zamówienie", aby zakończyć proces składania zamówienia. Kiedy tylko sprzedawca przetworzy Twoje zamówienie, otrzymasz wiadomość e-mail z danymi dotyczącymi płatności. Gdy Twoja wpłata zostanie zaksięgowana, sprzedawca nada artykuł do wysyłki.

  • Zamówienie u sprzedawcy prywatnego

    Najbezpieczniejszą metodą płatności w przypadku zakupu zegarka od osoby prywatnej jest usługa powiernicza na Chrono24. Korzystając z niej wpłacasz kwotę zamówienia na rachunek powierniczy, na którym będzie ona przechowywana do momentu, aż otrzymasz zegarek.

    Dodatkowe informacje znajdziesz tutaj: Sprzedawaj jako osoba prywatna

Kiedy tylko sprzedawca przetworzy Twoje zamówienie, otrzymasz wiadomość e-mail z danymi dotyczącymi płatności. Gdy Twoja wpłata zostanie zaksięgowana, sprzedawca nada artykuł do wysyłki.

Jak szukać zegarka na Chrono24?
Korzystając z paska wyszukiwania na Chrono24 szybko znajdziesz Twój wymarzony zegarek. Lista wyników oferuje ponadto wiele możliwości filtrowania.

Pasek wyszukiwania
Korzystanie z paska wyszukiwania to najłatwiejszy sposób na odnalezienie określonego zegarka. Podczas wpisywania hasła automatycznie otrzymujesz sugestie dotyczące Twojego wyszukiwania.

Lista wyników wyszukiwania
Lista wyników wyszukiwania oferuje wiele możliwości filtrowania. Możesz je sortować na przykład według nazwy producenta, modelu, numeru referencyjnego lub dostępności.

Klikając na Zapisz to wyszukiwanie stworzysz polecenie wyszukiwania, na podstawie którego będziemy Cię informować o nowych ofertach w tej kategorii. Wybrane przez Ciebie filtry zostaną automatycznie zapisane.
Jak filtrować wyniki wyszukiwania?
Po wyszukaniu określonego artykułu za pomocą paska wyszukiwania, możesz doprecyzować Twoje zapytanie filtrując wyniki wyszukiwania. Możesz na przykład zastosować filtr w stosunku do producenta, modelu, stanu oraz materiału zegarka. Więcej opcji filtrowania znajdziesz klikając na przycisk Więcej. Możesz wybrać równocześnie kilka różnych opcji filtrowania w dostępnych kategoriach. Aby całkiem wyłączyć filtr wystarczy usunąć wybrane zaznaczenia.

Sortowanie wyników można dostosować za pomocą okna wyboru w prawym górnym rogu ponad wynikami wyszukiwania. Możesz tu wybrać opcje takie jak cena, data zamieszczenia oferty, trafność wyszukiwania lub popularność. Sortowanie domyślne można zmienić w zakładce Ustawienia w Twojej strefie myChrono24.
Czy muszę się zarejestrować na stronie Chrono24 przed dokonaniem zakupu?
Tak. Dzięki temu w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości będziemy mogli służyć Ci pomocą. Ponadto będziemy Cię mogli informować o stanie Twojego zamówienia.
Oferta pochodzi z zagranicy. Na co powinienem zwrócić uwagę i na jakie opłaty muszę się przygotować?
Podana w ofercie cena jest kwotą ustaloną przez sprzedawcę. Dodatkowo mogą zostać do niej doliczone np. opłaty celne, podatki importowe, koszty wysyłki i ubezpieczenia.

Skontaktuj się ze sprzedawcą, aby dowiedzieć się, ile będzie wynosiła całkowita kwota zamówienia (wraz z ewentualnymi opłatami). Poinformuje Cię on również o tym, czy firma kurierska zajmie się procedurami związanymi z cłem. Aby uzyskać informacje na temat obowiązujących przepisów dotyczących zakupu towarów za granicą, skontaktuj się z właściwym urzędem celnym.

Zakup zegarków wewnątrz Unii Europejskiej jest wolny od cła. Jednak w przypadku importu zegarka z kraju trzeciego (np. ze Stanów Zjednoczonych) do UE naliczane są niewielkie opłaty celne i podatki importowe. Szczegółowe informacje na ten temat uzyskasz w urzędzie celnym.
Jak negocjować cenę ze sprzedawcą?

Wielu sprzedawców zgadza się na złożenie propozycji ceny. Aby zaproponować sprzedawcy cenę, kliknij znajdujący się na stronie oferty przycisk "Zaproponuj cenę". Podaj proponowaną przez Ciebie cenę artykułu oraz adres dostawy. Następnie przeczytaj i zaakceptuj Ogólne Warunki Sprzedaży i kliknij na przycisk "Wyślij propozycję ceny". Sprzedawca rozpatrzy Twoją propozycję i skontaktuje się z Tobą.

Jeśli sprzedawca z zasady nie przyjmuje propozycji cen, funkcja ta nie jest dostępna.

Co składa się na cenę zegarka?
Na cenę zegarka składa się kilka elementów. Najistotniejszym z nich jest podana w ofercie cena zegarka. Do niej doliczone mogą zostać koszty dodatkowe za opakowanie, ubezpieczenie oraz wysyłkę, a także VAT i podatek obrotowy od towarów importowanych. W zależności od tego, czy zamawiasz zegarek u sprzedawcy w kraju lub za granicą, doliczone mogą zostać też dodatkowe koszty różnej wysokości. Aby uzyskać na ten temat dokładne informacje, skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedawcą.
Oferta pochodzi z zagranicy. Na co powinienem zwrócić uwagę i na jakie opłaty muszę się przygotować?
Podana w ofercie cena jest kwotą ustaloną przez sprzedawcę. Dodatkowo mogą zostać do niej doliczone np. opłaty celne, podatki importowe, koszty wysyłki i ubezpieczenia.

Skontaktuj się ze sprzedawcą, aby dowiedzieć się, ile będzie wynosiła całkowita kwota zamówienia (wraz z ewentualnymi opłatami). Poinformuje Cię on również o tym, czy firma kurierska zajmie się procedurami związanymi z cłem. Aby uzyskać informacje na temat obowiązujących przepisów dotyczących zakupu towarów za granicą, skontaktuj się z właściwym urzędem celnym.

Zakup zegarków wewnątrz Unii Europejskiej jest wolny od cła. Jednak w przypadku importu zegarka z kraju trzeciego (np. ze Stanów Zjednoczonych) do UE naliczane są niewielkie opłaty celne i podatki importowe. Szczegółowe informacje na ten temat uzyskasz w urzędzie celnym.
Jak dokonać płatności?

Płatność za pomocą bezpłatnej usługi Trusted Checkout

Dzięki Trusted Checkout możesz dokonać płatności za pomocą karty kredytowej (VISA, Mastercard) lub przelewu. Informacje dotyczące płatności zostaną dołączone do Twojego zamówienia. Płatność za pomocą PayPal niestety nie jest obecnie dostępna.

Dowiedz się więcej o usłudze Trusted Checkout: https://www.chrono24.pl/about-us.htm

Zapłać wymaganą kwotę bezpośrednio sprzedawcy

Jeśli chcesz wpłacić kwotę zamówienia bezpośrednio do sprzedawcy, możesz zrobić to za pomocą przelewu. Płatność kartą kredytową nie jest możliwa.

Zamówienie u sprzedawcy prywatnego

Najbezpieczniejszą metodą płatności w przypadku zakupu zegarka od osoby prywatnej jest usługa powiernicza na Chrono24. Korzystając z niej wpłacasz kwotę zamówienia na rachunek powierniczy, na którym będzie ona przechowywana do momentu, aż otrzymasz zegarek. Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj: Sprzedawaj jako osoba prywatna

Wskazówka: Przed złożeniem międzynarodowego zamówienia dowiedz się koniecznie od odpowiednich władz celnych, jakie przepisy importowe obowiązują w Twoim kraju.

Czy płatność za pośrednictwem PayPal lub karty kredytowej jest bezpieczna?
Doradzamy skorzystanie z bezpiecznej płatności za pośrednictwem rachunku powierniczego Chrono24. W przypadku płatności kartą kredytową lub przez PayPal zwróć uwagę na następujące kwestie:

Możesz samodzielnie zwiększyć bezpieczeństwo transakcji poprzez przestrzeganie określonych zasad przy dokonywaniu płatności kartą kredytową w internecie. Po pierwsze, upewnij się, że korzystasz z szyfrowanego połączenia. Można to stwierdzić sprawdzając, czy użyty przez Ciebie w adres internetowy zaczyna się oznaczeniem https i czy znajduje się obok niego ikona kłódki. Oprócz tego kontroluj regularnie wyciągi z karty kredytowej. Większość kart kredytowych oferowana jest na zasadzie zerowej odpowiedzialności. Oznacza to, że użytkownik nie musi ponosić odpowiedzialności w przypadku nadużycia. Jeśli zauważysz na wyciągu nieautoryzowaną płatność, zwróć się niezwłocznie do dostawcy Twojej karty kredytowej. Szczegółowe informacje na temat warunków dokonywania transakcji za pośrednictwem systemu PayPal znajdziesz bezpośrednio na ich stronie. Pamiętaj jednak, że płatności dokonane za pomocą opcji "Wysyłam pieniądze do znajomego" nie podlegają ochronie kupujących na portalu PayPal i nie będziemy mogli Ci w takim przypadku udzielić wsparcia.
Jedyną oferowaną przez sprzedawcę metodą płatności jest płatność z góry za pomocą przelewu. Czy jest to bezpieczne?
Zasadniczo doradzamy dokonanie płatności za pośrednictwem rachunku powierniczego Chrono24. Jeśli jednak nie jest to możliwe, weź pod uwagę następujące informacje:

Kładziemy ogromny nacisk na to, aby działający na Chrono24 sprzedawcy profesjonalni byli godni zaufania. Podczas procesu rejestracji sprawdzamy dokładnie ich tożsamość oraz rzetelność. Składa się na to np. sprawdzenie referencji oraz dokumentów potwierdzających prowadzenie działalności gospodarczej. Jeśli zatem sprzedawca profesjonalny wymaga płatności z góry za pomocą przelewu bankowego, możesz mu zaufać. Alternatywnie możesz się także spotkać ze sprzedawcą, aby osobiście przeprowadzić realizację transakcji. Pamiętaj jednak, że Chrono24 nie przejmuje odpowiedzialności za tego rodzaju sprzedaż.

W przypadku zakupu od osoby prywatnej dokonywanie płatności za pomocą przelewu nie jest najbezpieczniejszą metodą. Jeżeli sprzedawca prywatny upiera się przy zapłacie z góry, a Ty koniecznie chcesz kupić oferowany przez niego zegarek, pamiętaj o tym, aby na własną rękę sprawdzić rzetelność sprzedawcy i jego oferty. Możesz go np. poprosić o referencje od innego sprzedawcy, zażądać przesłania Ci dodatkowych zdjęć zegarka lub zdjęć dokumentów potwierdzających tożsamość sprzedawcy. Inną opcją jest umówienie się na spotkanie w bezpiecznym miejscu i dokonanie płatności gotówką lub skorzystanie z usług sprawdzonej firmy oferującej usługi powiernicze. Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości co do osoby sprzedawcy, lepiej zrezygnuj z zakupu.

Wielu sprzedawców oferuje możliwość realizacji transakcji za pośrednictwem Chrono24. W tym celu wpłacasz kwotę zamówienia na rachunek powierniczy, na którym będzie ona przechowywana do momentu, aż otrzymasz zegarek. W razie pytań lub wątpliwości możesz się w każdej chwili skontaktować z naszym Działem Obsługi Klienta, który zatroszczy się o sprawny przebieg transakcji. Szczegółowe informacje dotyczące realizacji transakcji za pośrednictwem Chrono24 znajdziesz tutaj:

Jakie obowiązują warunki zwrotu?

W przypadku zamówienia dokonanego za pomocą usługi powierniczej przysługuje Ci każdorazowo prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni. Jeśli płatność ma być dokonana bezpośrednio na konto sprzedawcy, prosimy o uprzednie zapoznanie się z ustalonymi przez sprzedawcę warunkami zwrotu.

W przypadku zakupu od osoby prywatnej nie przysługuje ustawowe prawo zwrotu. Masz jednak możliwość zgłoszenia skargi do Chrono24 w ciągu siedmiu dni od otrzymania zegarka.

Kto pokrywa koszty przesyłki zwrotnej?
W przypadku przesyłki zwrotnej sam ponosisz bezpośrednie koszty związane z jej nadaniem. Pamiętaj, że ze względu na konieczność ubezpieczenia przesyłki mogą one wynieść nawet 250 euro.
Co muszę zrobić, jeżeli chcę zwrócić zakupiony artykuł?
W przypadku zakupu dokonanego za pośrednictwem usługi Trusted Checkout: Jeśli chcesz skorzystać z ustawowego prawa zwrotu, skontaktuj się niezwłocznie z naszym Działem Obsługi Klienta telefonicznie (+49 721 96693-920) lub mailowo (withdraw@chrono24.com). Otrzymasz od nas wiadomość potwierdzającą terminowe odstąpienie od umowy. Poinformujemy Cię także o dalszych krokach.

Jeżeli wpłaciłeś kwotę zakupu bezpośrednio sprzedawcy profesjonalnemu lub prywatnemu, skontaktuj się bezpośrednio z nim w sprawie zwrotu płatności.

Pamiętaj, że w przypadku zakupu od osoby prywatnej nie przysługuje ustawowe prawo do zwrotu lub odstąpienia od umowy.
Czym jest usługa Trusted Checkout?

Trusted Checkout to najbezpieczniejsza metoda zakupu wymarzonego zegarka. Płatność odbywa się za pośrednictwem konta depozytowego, na którym pieniądze przechowywane będą do momentu, aż otrzymasz zegarek. W razie pytań lub wątpliwości możesz liczyć na wsparcie ze strony naszego Działu Obsługi Klienta. Zatroszczy się on o sprawny przebieg transakcji.

Dowiedz się więcej o usłudze Trusted Checkout: https://www.chrono24.pl/about-us.htm

Ile kosztuje skorzystanie z usługi Trusted Checkout?
Usługa Trusted Checkout jest zasadniczo bezpłatna.

Dodatkowa opłata pobierana jest tylko w przypadku płatności kartą American Express (Amex), ponieważ proces ten wiąże się dla nas z wysokimi kosztami. Wysokość opłaty jest naliczana indywidualnie dla każdej transakcji i wyświetlana podczas wyboru dostępnych metod płatności.
Czy przysługują mi roszczenia z tytułu rękojmi i gwarancji w przypadku zakupu za pomocą usługi Trusted Checkout?
Dochodzenie uprawnień z tytułu rękojmi odbywa się na podstawie obowiązujących przepisów. Przedłużenie gwarancji nie jest możliwe.
Kiedy mogę dokonać zakupu za pomocą usługi Trusted Checkout?
Oferty, których dotyczy usługa Trusted Checkout, rozpoznasz po umieszczonym przy nich zielonym symbolu.
Na co należy zwracać uwagę w przypadku sprzedawcy prywatnego?
Najbezpieczniejszą metodą płatności w przypadku zakupu zegarka od osoby prywatnej jest usługa powiernicza na Chrono24. Korzystając z niej wpłacasz kwotę zamówienia na rachunek powierniczy, na którym będzie ona przechowywana do momentu, aż otrzymasz zegarek. W razie problemów lub wątpliwości nasz Dział Obsługi Klienta chętnie służy pomocą.

Jeżeli sprzedawca nie oferuje usługi powierniczej na Chrono24, zalecamy Ci przeprowadzenie transakcji osobiście. Spotkaj się ze sprzedawcą w bezpiecznym, monitorowanym miejscu, najlepiej w siedzibie któregoś ze znanych jubilerów lub sprzedawców zegarków. Będziesz mógł od razu poprosić o sprawdzenie zegarka. Alternatywnie możesz się zdecydować na dokonanie płatności za pomocą usługi PayPal lub na skorzystanie z usług zewnętrznej firmy oferującej usługi powiernicze.
Czy Chrono24 weryfikuje sprzedawców?
Podczas procesu rejestracji sprawdzamy zarówno tożsamość sprzedawców na Chrono24, jak i ich rzetelność. Składa się na to m.in. sprawdzenie referencji oraz dokumentów potwierdzających prowadzenie działalności gospodarczej. W ocenie sprzedawców uwzględniane są również opinie klientów.
Co oznacza certyfikat Trusted Seller?
Podczas rejestracji na Chrono24 sprawdzamy dokładnie tożsamość oraz wiarygodność każdego sprzedawcy profesjonalnego. Certyfikat Trusted Seller przyznawany jest wyłącznie tym sprzedawcom, którzy na podstawie doświadczeń zebranych przez Chrono24 oraz użytkowników portalu wyróżniają się wyjątkową niezawodnością i zaufaniem.

Trusted Seller to sprzedawca profesjonalny, który zobowiązuje się do przestrzegania określonych warunków.Mówią one między innymi, że:

  • wszystkie zamieszczone na stronie oraz przekazane Chrono24 informacje dotyczące jego osoby oraz jego przedsiębiorstwa są zgodne z prawdą,
  • sprzedaje on wyłącznie oryginalne artykuły pochodzące z zaufanych źródeł,
  • podaje prawdziwe informacje dotyczące stanu oferowanych artykułów, a na ewentualne braki zwraca uwagę w opisie i na zdjęciach,
  • odpowiada z reguły w ciągu 5 dni roboczych na zapytania otrzymane od użytkowników.

Priorytetem dla wszystkich stron powinna być uczciwa transakcja handlowa. W razie, gdyby doszło do różnicy zdań, sprzedawca jest zobowiązany do znalezienia wraz z klientem rozwiązania, które będzie satysfakcjonujące dla obu stron. Naruszenie jednego lub kilku spośród wymienionych powyżej warunków może prowadzić do tymczasowej lub trwałej utraty certyfikatu Trusted Seller,a w przypadku rażących naruszeń - do utraty członkostwa na Chrono24.
Kto może wystawiać rekomendację?
Tylko sprzedawcy profesjonalni posiadający certyfikat Trusted Seller mogą otrzymywać rekomendacje oraz polecać innych sprzedawców użytkownikom na Chrono24. Liczba możliwych do wystawienia rekomendacji jest ograniczona do dziesięciu.
Czym jest gwarancja autentyczności?
Jedną z głównych zasad obowiązujących na Chrono24 jest zakaz sprzedaży replik i falsyfikatów. Przed opublikowaniem oferty sprzedawca profesjonalny jest zobowiązany jest do sprawdzenia autentyczności zegarka. Wszelkie odstępstwa od oryginalnego stanu zegarka muszą być zawarte w opisie. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszych Warunkach gwarancji autentyczności.
Jak rozpoznać podróbkę?
Wszystkich sprzedawców na Chrono24 obowiązuje zakaz oferowania podrobionych zegarków. Sprzedawcy profesjonalni są przez nas dokładnie weryfikowani i większość z nich od wielu lat sprzedaje z powodzeniem zegarki luksusowe na naszej platformie. dodatkowym dowodem na rzetelność sprzedawcy jest certyfikat Trusted Seller. W przypadku, jeśli sprzedawcy profesjonalnemu zostanie udowodnione, że oferuje podróbki, zostaje przez nas zablokowany.

Przed dokonaniem zakupu wymarzonego zegarka, warto dla pewności odnaleźć informacje na temat jego ceny rynkowej. Jak wiadomo, zegarki takich znanych producentów jak np. Rolex czy Breitling raczej nie bywają oferowane za kilkaset euro. Najważniejsza zasada jest taka, że jeśli jakaś oferta brzmi zbyt pięknie, żeby mogła być prawdziwa, lub jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości co do autentyczności artykułu, lepiej zrezygnować z jego zakupu. W takich przypadkach możesz zwrócić naszą uwagę na taką ofertę klikając na jej stronie przycisk "Zgłoś podejrzaną ofertę".

Zauważ jednocześnie, że autentyczne, markowe zegarki czasem w trakcie naprawy wyposażane są w części zapasowe, które nie są identyczne z oryginalnymi. Brak oryginalnych części zamiennych zdarza się często zwłaszcza w przypadku zegarków vintage'owych. W takiej sytuacji jednak sprzedawca ma obowiązek poinformowania nabywcy o zamontowanych w zegarku częściach zamiennych.
Gdzie mogę zgłosić wątpliwości co do autentyczności artykułu?
Możesz zgłosić podejrzany artykuł bezpośrednio na stronie oferty. Przycisk Zgłoś podejrzaną ofertę znajduje się u dołu strony, tuż pod szczegółowymi informacjami na temat zegarka. Zwróć uwagę na to, aby jak najdokładniej opisać przyczyny zgłoszenia. Dokonamy szczegółowej weryfikacji wskazanej oferty i w razie potrzeby podejmiemy odpowiednie kroki.
Jakie bezpieczeństwo daje mi gwarancja?
Gwarancja to świadczona przez sprzedawcę lub producenta dobrowolna usługa, która zapewnia pokrycie kosztów w przypadku powstania ewentualnych uszkodzeń. Gwarancją objęte bywa zazwyczaj działanie całego zegarka lub jego określonych części w ustalonym z góry okresie.

Także sprzedawcy internetowi mogą udzielać gwarancji na określone usługi. Informację na temat gwarancji i jej okresu ważności otrzymasz bezpośrednio od sprzedawcy. Dokonując zakupu upewnij się, że karta gwarancyjna zawiera datę i pieczęć lub podpis, a dane na rachunku i karcie są zgodne. W innym przypadku karta gwarancyjna może zostać zakwestionowana.
Czym jest ochrona kupujących?

Ochrona kupujących na Chrono24 zabezpiecza Cię także po dokonaniu zamówienia. W tych rzadkich przypadkach, gdy transakcja nie pójdzie po Twojej myśli, nasz Dział Obsługi Klienta zapewni Ci odpowiednie wsparcie. Wspólnie ze sprzedawcą profesjonalnym pomożemy Ci w znalezieniu zadowalającego rozwiązania dla zaistniałego problemu. Skontaktuj się z nami najpóźniej 14 dni po otrzymaniu artykułu (support@chrono24.com).

Dalsze informacje dotyczące ochrony kupujących znajdziesz tutaj: Ochrona kupujących Chrono24

Co muszę zrobić, jeżeli chcę zwrócić zakupiony artykuł?
W przypadku zakupu dokonanego za pośrednictwem usługi Trusted Checkout: Jeśli chcesz skorzystać z ustawowego prawa zwrotu, skontaktuj się niezwłocznie z naszym Działem Obsługi Klienta telefonicznie (+49 721 96693-920) lub mailowo (withdraw@chrono24.com). Otrzymasz od nas wiadomość potwierdzającą terminowe odstąpienie od umowy. Poinformujemy Cię także o dalszych krokach.

Jeżeli wpłaciłeś kwotę zakupu bezpośrednio sprzedawcy profesjonalnemu lub prywatnemu, skontaktuj się bezpośrednio z nim w sprawie zwrotu płatności.

Pamiętaj, że w przypadku zakupu od osoby prywatnej nie przysługuje ustawowe prawo do zwrotu lub odstąpienia od umowy.
Jakie bezpieczeństwo daje mi gwarancja?
Gwarancja to świadczona przez sprzedawcę lub producenta dobrowolna usługa, która zapewnia pokrycie kosztów w przypadku powstania ewentualnych uszkodzeń. Gwarancją objęte bywa zazwyczaj działanie całego zegarka lub jego określonych części w ustalonym z góry okresie.

Także sprzedawcy internetowi mogą udzielać gwarancji na określone usługi. Informację na temat gwarancji i jej okresu ważności otrzymasz bezpośrednio od sprzedawcy. Dokonując zakupu upewnij się, że karta gwarancyjna zawiera datę i pieczęć lub podpis, a dane na rachunku i karcie są zgodne. W innym przypadku karta gwarancyjna może zostać zakwestionowana.
Gdzie i w jaki sposób należy uiścić opłaty celno-podatkowe?
Wysokość opłat i podatków określana jest przez odpowiedni urząd celny. Kwota musi zostać uiszczona, gdy artykuł dotrze do kraju docelowego. W większości przypadków można ją uregulować u kuriera podczas odbioru przesyłki.
Oferta pochodzi z zagranicy. Na co powinienem zwrócić uwagę i na jakie opłaty muszę się przygotować?
Podana w ofercie cena jest kwotą ustaloną przez sprzedawcę. Dodatkowo mogą zostać do niej doliczone np. opłaty celne, podatki importowe, koszty wysyłki i ubezpieczenia.

Skontaktuj się ze sprzedawcą, aby dowiedzieć się, ile będzie wynosiła całkowita kwota zamówienia (wraz z ewentualnymi opłatami). Poinformuje Cię on również o tym, czy firma kurierska zajmie się procedurami związanymi z cłem. Aby uzyskać informacje na temat obowiązujących przepisów dotyczących zakupu towarów za granicą, skontaktuj się z właściwym urzędem celnym.

Zakup zegarków wewnątrz Unii Europejskiej jest wolny od cła. Jednak w przypadku importu zegarka z kraju trzeciego (np. ze Stanów Zjednoczonych) do UE naliczane są niewielkie opłaty celne i podatki importowe. Szczegółowe informacje na ten temat uzyskasz w urzędzie celnym.
Czym są opłaty celne i podatki obrotowe od importu?
Podczas importu towarów do Twojego kraju możesz zostać zobowiązany do zapłacenia opłat celno-podatkowych (np. cło, podatek VAT). Pobierane są przez urzędy celne i muszą zostać uiszczone, gdy artykuł dotrze do kraju docelowego. W celu uzyskania dokładniejszych informacji skontaktuj się z odpowiednim urzędem celnym.
Komu mogę zadać pytanie dotyczące konkretnego zegarka?
Na wszelkie pytania dotyczące właściwości, dostępności i stanu artykułu, jak również zawartości przesyłki, chętnie odpowie sprzedawca. Aby zadać mu pytanie, kliknij przycisk "Skontaktuj się ze sprzedawcą" znajdujący się na stronie oferty.
Jak szukać zegarka na Chrono24?
Korzystając z paska wyszukiwania na Chrono24 szybko znajdziesz Twój wymarzony zegarek. Lista wyników oferuje ponadto wiele możliwości filtrowania.

Pasek wyszukiwania
Korzystanie z paska wyszukiwania to najłatwiejszy sposób na odnalezienie określonego zegarka. Podczas wpisywania hasła automatycznie otrzymujesz sugestie dotyczące Twojego wyszukiwania.

Lista wyników wyszukiwania
Lista wyników wyszukiwania oferuje wiele możliwości filtrowania. Możesz je sortować na przykład według nazwy producenta, modelu, numeru referencyjnego lub dostępności.

Klikając na Zapisz to wyszukiwanie stworzysz polecenie wyszukiwania, na podstawie którego będziemy Cię informować o nowych ofertach w tej kategorii. Wybrane przez Ciebie filtry zostaną automatycznie zapisane.
W jaki sposób Chrono24 weryfikuje sprzedawców profesjonalnych?
Podczas procesu rejestracji sprawdzamy zarówno tożsamość sprzedawców na Chrono24, jak i ich rzetelność. Składa się na to m.in. sprawdzenie referencji oraz dokumentów potwierdzających prowadzenie działalności gospodarczej. W ocenie sprzedawców uwzględniane są również opinie klientów.
Co zrobić, jeśli sprzedawca nie odpowiada na moje zapytanie dotyczące zakupu?
Brak odpowiedzi od sprzedawcy może mieć wiele przyczyn. Chrono24 to międzynarodowa giełda zegarkowa, z której korzystają sprzedawcy z całego świata. W wielu krajach sklepy mogą być zamknięte z powodu święta państwowego lub okresu urlopowego. Do niewielkich opóźnień może dochodzić również, jeśli sprzedawca otrzymuje jednocześnie dużą liczbę zapytań. Pamiętaj, aby kontaktować się ze sprzedawcą w języku podanym przez niego obok formularza kontaktowego i daj mu trochę czasu na odpowiedź.
Co oznaczają takie pojęcia jak repetycja czy chronograf?
Wszystkie najważniejsze pojęcia znajdziesz w naszym leksykonie zegarkowym.
Gdzie znajdę konkretny zegarek?

Aby znaleźć zegarek na Chrono24, skorzystaj z opcji wyszukiwania. Po otrzymaniu wyników możesz je zawęzić, korzystając z filtrów takich jak "model", "rok" czy też "cena".

Na stronie Chrono24 możesz również zapisywać konkretne wyszukiwania. Poinformujemy Cię, kiedy tylko pojawią się nowe wyniki dla wybranego zapytania.

Jak edytować lub usunąć zapisane wyszukiwanie?
W zakładce Zapisane wyszukiwania w Twojej strefie myChrono24 masz dostęp do wszystkich zapisanych przez Ciebie wyszukiwań. Możesz tam oglądać nowo dodane oferty, usuwać zapisane wyszukiwania, a także włączać albo wyłączać powiadomienia o nowych wynikach wyszukiwania. Masz również możliwość zmienić nazwę zapisanego wyszukiwania klikając przycisk Edytuj.
Jak przeglądać i edytować Obserwowane oferty?
W zakładce Obserwowane oferty w Twojej strefie myChrono24 znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie oferty. Możesz łatwo dodawać zegarki do listy Obserwowanych klikając symbol serca w prawym górnym rogu oferty. Ponowne kliknięcie umożliwia natomiast usunięcie oferty z listy. Jeśli oferta w międzyczasie przestanie być dostępna, nie będziesz mógł jej wyświetlić.
Na co należy zwracać uwagę w przypadku sprzedawcy prywatnego?
Najbezpieczniejszą metodą płatności w przypadku zakupu zegarka od osoby prywatnej jest usługa powiernicza na Chrono24. Korzystając z niej wpłacasz kwotę zamówienia na rachunek powierniczy, na którym będzie ona przechowywana do momentu, aż otrzymasz zegarek. W razie problemów lub wątpliwości nasz Dział Obsługi Klienta chętnie służy pomocą.

Jeżeli sprzedawca nie oferuje usługi powierniczej na Chrono24, zalecamy Ci przeprowadzenie transakcji osobiście. Spotkaj się ze sprzedawcą w bezpiecznym, monitorowanym miejscu, najlepiej w siedzibie któregoś ze znanych jubilerów lub sprzedawców zegarków. Będziesz mógł od razu poprosić o sprawdzenie zegarka. Alternatywnie możesz się zdecydować na dokonanie płatności za pomocą usługi PayPal lub na skorzystanie z usług zewnętrznej firmy oferującej usługi powiernicze.
Co muszę zrobić, jeżeli chcę zwrócić zakupiony artykuł?
W przypadku zakupu dokonanego za pośrednictwem usługi Trusted Checkout: Jeśli chcesz skorzystać z ustawowego prawa zwrotu, skontaktuj się niezwłocznie z naszym Działem Obsługi Klienta telefonicznie (+49 721 96693-920) lub mailowo (withdraw@chrono24.com). Otrzymasz od nas wiadomość potwierdzającą terminowe odstąpienie od umowy. Poinformujemy Cię także o dalszych krokach.

Jeżeli wpłaciłeś kwotę zakupu bezpośrednio sprzedawcy profesjonalnemu lub prywatnemu, skontaktuj się bezpośrednio z nim w sprawie zwrotu płatności.

Pamiętaj, że w przypadku zakupu od osoby prywatnej nie przysługuje ustawowe prawo do zwrotu lub odstąpienia od umowy.
Kto pokrywa koszty przesyłki zwrotnej?
W przypadku przesyłki zwrotnej sam ponosisz bezpośrednie koszty związane z jej nadaniem. Pamiętaj, że ze względu na konieczność ubezpieczenia przesyłki mogą one wynieść nawet 250 euro.

Jeśli chcesz zmienić adres dostawy, kliknij na "Skontaktuj się z Chrono24" i wyślij nam wiadomość z Twoim nowym adresem. Zatroszczymy się o resztę.

W ciągu kilku minut od dokonania płatności kartą kredytową powinieneś otrzymać potwierdzenie od naszego systemu. Jeżeli nie otrzymałeś potwierdzenia płatności lub wyświetlił Ci się komunikat o błędzie, może to oznaczać, że:

1. Twoja karta kredytowa nie jest zarejestrowana w systemie 3D Secure (VerifiedByVisa/ Mastercard Secure Code). W tej sytuacji skontaktuj się ze swoim bankiem.

2. Przekroczyłeś limit karty kredytowej. Aby go zwiększyć skontaktuj się z wystawcą Twojej karty kredytowej.

Dziękujemy za dokonanie płatności. Aby ją potwierdzić kliknij na "Tak, dokonałem płatności" w Twojej strefie myChrono24 w zakładce "Kupuj".

Poinformujemy Cię, gdy wpłata zostanie zaksięgowana. W związku z tym prosimy o zignorowanie wiadomości wzywających do zapłaty. Są one wysyłane automatycznie i ustaną, gdy tylko kwota wpłynie na nasze konto.

Pamiętaj, że przelew środków na inne konto bankowe może potrwać 2–3 dni robocze.

Kiedy otrzymam zegarek?
Wszelkie informacje dotyczące dostępności artykułu i czasu dostawy odnajdziesz na stronie oferty. Pamiętaj, że podane ramy czasowe obowiązują od chwili wpłynięcia płatności. Na wszystkie pytania związane z kwestią wysyłki odpowie chętnie sprzedawca. Aby zadać sprzedawcy pytanie, kliknij przycisk "Skontaktuj się ze sprzedawcą" znajdujący się na stronie oferty.
Jak szybko artykuł będzie gotowy do wysyłki?
Artykuły są z reguły dostępne od razu lub w niedługim czasie. Dokładne informacje znajdziesz bezpośrednio w opisie oferty.
Która firma kurierska dostarczy artykuł?
To sprzedawca decyduje, która firma kurierska dostarczy Twoją przesyłkę. Dokładniejsze informacje znajdziesz w potwierdzeniu wysyłki.
Czy mogę śledzić status mojej przesyłki?
Poinformujemy Cię, gdy Twoje zamówienie zostanie nadane do wysyłki. Jeżeli będzie to możliwe, otrzymasz od nas wiadomość zawierającą numer monitorowania (Tracking-ID).
Czy artykuł jest ubezpieczony przed kradzieżą lub uszkodzeniami powstałymi podczas transportu?
Każda przesyłka zawierająca artykuł zakupiony za pomocą usługi Trusted Checkout powinna zostać ubezpieczona. Masz jednak możliwość uzgodnienia ze sprzedawcą innego rodzaju wysyłki.
Do jakiej wartości jest ubezpieczona przesyłka?
Nadawany do wysyłki artykuł jest ubezpieczony do jego pełnej wartości.
Co muszę zrobić, jeżeli chcę zwrócić zakupiony artykuł?
W przypadku zakupu dokonanego za pośrednictwem usługi Trusted Checkout: Jeśli chcesz skorzystać z ustawowego prawa zwrotu, skontaktuj się niezwłocznie z naszym Działem Obsługi Klienta telefonicznie (+49 721 96693-920) lub mailowo (withdraw@chrono24.com). Otrzymasz od nas wiadomość potwierdzającą terminowe odstąpienie od umowy. Poinformujemy Cię także o dalszych krokach.

Jeżeli wpłaciłeś kwotę zakupu bezpośrednio sprzedawcy profesjonalnemu lub prywatnemu, skontaktuj się bezpośrednio z nim w sprawie zwrotu płatności.

Pamiętaj, że w przypadku zakupu od osoby prywatnej nie przysługuje ustawowe prawo do zwrotu lub odstąpienia od umowy.
Co muszę zrobić, jeżeli chcę zwrócić zakupiony artykuł?
W przypadku zakupu dokonanego za pośrednictwem usługi Trusted Checkout: Jeśli chcesz skorzystać z ustawowego prawa zwrotu, skontaktuj się niezwłocznie z naszym Działem Obsługi Klienta telefonicznie (+49 721 96693-920) lub mailowo (withdraw@chrono24.com). Otrzymasz od nas wiadomość potwierdzającą terminowe odstąpienie od umowy. Poinformujemy Cię także o dalszych krokach.

Jeżeli wpłaciłeś kwotę zakupu bezpośrednio sprzedawcy profesjonalnemu lub prywatnemu, skontaktuj się bezpośrednio z nim w sprawie zwrotu płatności.

Pamiętaj, że w przypadku zakupu od osoby prywatnej nie przysługuje ustawowe prawo do zwrotu lub odstąpienia od umowy.

Dziękujemy za dokonanie płatności. Aby ją potwierdzić kliknij na "Tak, dokonałem płatności" w Twojej strefie myChrono24 w zakładce "Kupuj".

Poinformujemy Cię, gdy wpłata zostanie zaksięgowana. W związku z tym prosimy o zignorowanie wiadomości wzywających do zapłaty. Są one wysyłane automatycznie i ustaną, gdy tylko kwota wpłynie na nasze konto.

Pamiętaj, że przelew środków na inne konto bankowe może potrwać 2–3 dni robocze.

Kiedy otrzymam zegarek?
Wszelkie informacje dotyczące dostępności artykułu i czasu dostawy odnajdziesz na stronie oferty. Pamiętaj, że podane ramy czasowe obowiązują od chwili wpłynięcia płatności. Na wszystkie pytania związane z kwestią wysyłki odpowie chętnie sprzedawca. Aby zadać sprzedawcy pytanie, kliknij przycisk "Skontaktuj się ze sprzedawcą" znajdujący się na stronie oferty.

Jeśli chcesz zmienić adres dostawy, kliknij na "Skontaktuj się z Chrono24" i wyślij nam wiadomość z Twoim nowym adresem. Zatroszczymy się o resztę.

Dziękujemy za dokonanie płatności. Aby ją potwierdzić kliknij na "Tak, dokonałem płatności" w Twojej strefie myChrono24 w zakładce "Kupuj".

Poinformujemy Cię, gdy wpłata zostanie zaksięgowana. W związku z tym prosimy o zignorowanie wiadomości wzywających do zapłaty. Są one wysyłane automatycznie i ustaną, gdy tylko kwota wpłynie na nasze konto.

Pamiętaj, że przelew środków na inne konto bankowe może potrwać 2–3 dni robocze.

Co mogę zrobić, jeśli nie otrzymuję odpowiedzi od sprzedawcy?
Prosimy naszych sprzedawców o udzielanie odpowiedzi na zapytania w ciągu pięciu dni roboczych. Wielu sprzedawców otrzymuje dziennie mnóstwo zapytań, co może prowadzić do opóźnień w odpowiadaniu. W razie potrzeby możesz skontaktować się ze sprzedawcą telefonicznie. Numer kontaktowy można zazwyczaj znaleźć na stronie oferty pod hasłem "Sprzedawca".
Jak skontaktuję się ze sprzedawcą?
W razie pytań dotyczących artykułu możesz się skontaktować bezpośrednio ze sprzedawcą. W tym celu skorzystaj z podanych przez niego danych. Pytania dotyczące Twojego zamówienia i usługi Trusted Checkout skieruj do naszego Działu Obsługi Klienta. Skontaktujesz się z nim telefonicznie (+49 721 96693-920) lub mailowo ().
Co muszę zrobić, jeżeli chcę zwrócić zakupiony artykuł?
W przypadku zakupu dokonanego za pośrednictwem usługi Trusted Checkout: Jeśli chcesz skorzystać z ustawowego prawa zwrotu, skontaktuj się niezwłocznie z naszym Działem Obsługi Klienta telefonicznie (+49 721 96693-920) lub mailowo (withdraw@chrono24.com). Otrzymasz od nas wiadomość potwierdzającą terminowe odstąpienie od umowy. Poinformujemy Cię także o dalszych krokach.

Jeżeli wpłaciłeś kwotę zakupu bezpośrednio sprzedawcy profesjonalnemu lub prywatnemu, skontaktuj się bezpośrednio z nim w sprawie zwrotu płatności.

Pamiętaj, że w przypadku zakupu od osoby prywatnej nie przysługuje ustawowe prawo do zwrotu lub odstąpienia od umowy.
Kiedy otrzymam pieniądze?

Płatność za pomocą usługi powierniczej

Po dokonaniu przez nabywcę płatności na konto powiernicze, kwota zakupu będzie przechowywana na nim do momentu, aż nabywca potwierdzi otrzymanie zamówionego artykułu. Najpóźniej siedem dni po potwierdzeniu przez nabywcę otrzymania przesyłki przekażemy kwotę na konto sprzedawcy. Kwota może ewentualnie za zgodą nabywcy zostać przekazana sprzedawcy wcześniej.

Jeśli nabywca nie zapłacił Ci bezpośrednio odpowiedniej kwoty, prosimy o skontaktowanie się z nim. Zawsze doradzamy dokonywanie sprzedaży w oparciu o płatność z góry.

Nie mogę znaleźć mojej oferty. Kiedy zostanie opublikowana na Chrono24?
Jeżeli nie możesz znaleźć Twojej oferty na Chrono24, może to wynikać z następujących powodów:
  1. Twoja oferta nie została jeszcze zweryfikowana.
  2. Mając na uwadze bezpieczeństwo wszystkich użytkowników Chrono24 sprawdzamy wszystkie nowe oferty zamieszczone na naszej stronie. Odbywa się tylko w dni powszednie i zajmuje z reguły od 1 do 3 dni roboczych.
  3. Zdjęcie bezpieczeństwa są nieprawidłowe. W takiej sytuacji otrzymałeś wiadomość e-mail z prośbą o zaktualizowanie zdjęć w Twojej strefie myChrono24.
  4. Twoje konto użytkownika nie zostało jeszcze aktywowane. Sprawdź, czy potwierdziłeś założenie konta klikając na link zawarty w e-mailu aktywacyjnym.
  5. W niektórych krajach weryfikujemy tożsamość sprzedawców prywatnych. Możliwe, że nie została ona jeszcze sprawdzona. Pamiętaj, że sprawdzenie Twojego dowodu tożsamości może potrwać od 1 do 3 dni roboczych.
Jaka jest wartość mojego zegarka?

Na Chrono24 w prosty sposób oszacujesz wartość Twojego zegarka – oczywiście bezpłatnie. Wybierz w tym celu model, który posiadasz oraz określ jego stan. Porównamy Twój zegarek z ponad 475 000 ofert z całego świata i zaproponujemy Ci kwotę, dzięki której sprzedasz go za jak najlepszą cenę.
Przejdź do wyceny

Czy Chrono24 skupuje zegarki?
Chrono24 jest platformą łączącą miłośników zegarków z całego świata. Określenie warunków sprzedaży następuje bezpośrednio pomiędzy sprzedawcą a nabywcą. Z tego względu Chrono24 nie zajmuje się kupnem, oceną jakości, ani sprawdzaniem oferowanych artykułów. Zalecamy Ci sprzedanie zegarka za pomocą oferty.
Czym jest numer referencyjny?
Numer referencyjny to unikatowe oznaczenie modelu lub wydania Twojego zegarka. Może się on składać z wielu cyfr oraz liter. Niektórzy producenci umieszczają numer referencyjny na dnie koperty (nie mylić z numerem koperty) albo na końcówce paska lub bransolety. Czasami numer ten graweruje się na cyferblacie. Numer referencyjny Twojego zegarka powinien się ponadto znajdować w jego dokumentacji oraz na rachunku. Jeżeli nie możesz odnaleźć numeru referencyjnego, poszukaj nazwy producenta w internecie i porównaj obrazy z sieci z Twoim zegarkiem. Ta metoda jest w większości przypadków najskuteczniejsza.
Jak są rozliczane akcesoria zegarkowe?
Sprzedawcy prywatni mogą bezpłatnie oferować akcesoria zegarkowe na Chrono24.

Aby stworzyć ofertę, wybierz w menu opcję "Sprzedaj zegarek", a następnie kliknij "Sprzedaj części lub akcesoria".
Jak wysłać zegarek?
Chrono24 nie współpracuje aktualnie na stałe z żadną firmą kurierską. Przed nadaniem przesyłki doradzamy uzyskać uprzednio informację na temat przesyłek o wysokiej wartości u lokalnego dostawcy usług kurierskich. Dowiedz się bezpośrednio od firmy kurierskiej, jakie obowiązują warunki wysyłki. Zwróć uwagę na to, że artykuł musi zostać ubezpieczony do jego pełnej wartości i nadany wraz z numerem monitorowania (Tracking-ID). Odbiorca powinien poświadczyć odbiór przesyłki za pomocą podpisu. W przypadku międzynarodowej przesyłki zwrotnej pamiętaj, aby oznaczyć przesyłkę jako zwrot, tak aby urząd celny nie naliczył od niej opłaty celnej.
Jak edytować ofertę?

Możesz w każdej chwili edytować ofertę w Twojej strefie myChrono24 (opcja dostępna obecnie jedynie na stronie internetowej Chrono24). Wejdź w zakładkę "Oferty", a następnie wybierz pod odpowiednią ofertą opcję "zmień ofertę".

Jeśli chcesz zmienić cenę, producenta lub model zegarka, prosimy o skontaktowanie się z nami za pomocą znajdującego się poniżej formularza kontaktowego.

Jakie metody płatności mogę zaoferować kupującemu?
Płatność dokonywana jest z reguły za pomocą usługi powierniczej na Chrono24. Oznacza to, że po złożeniu zamówienia nabywca wpłaca wymaganą kwotę na bezpieczny rachunek powierniczy. Dopiero w następnym kroku nadajesz artykuł do wysyłki. Kwota zamówienia zostanie Ci wypłacona, gdy nabywca otrzyma artykuł.

W pojedynczych przypadkach może się zdarzyć, że nabywca lub sprzedawca nie będzie mógł dokonać płatności za pomocą usługi powierniczej. W takiej sytuacji będzie musiał wpłacić kwotę zamówienia bezpośrednio do Ciebie. Musisz się wtedy zdecydować na metodę płatności, jak np. przelew lub PayPal. Chrono24 przekaże wtedy nabywcy dane do płatności.

Dalsze informacje dotyczące usługi powierniczej znajdziesz tutaj.

Możesz również przeprowadzić transakcję osobiście i umówić się z kupującym na przekazanie zegarka. W takich wypadkach zalecamy wybranie bezpiecznego i monitorowanego miejsca, jak np. zakład jubilerski. Możesz także skorzystać z usługi powierniczej. Zwróć uwagę na nasze wskazówki dotyczące bezpieczeństwa.
Nie sprzedałem mojego zegarka

Jeżeli w ciągu sześciu miesięcy nie uda Ci się sprzedać zegarka, zwrócimy Ci pieniądze za umieszczenie oferty. Zwrot opłaty nastąpi, jeżeli Twoja oferta była przez sześć miesięcy nieprzerwanie dostępna na stronie Chrono24, a zegarek w dalszym ciągu znajduje się w Twoim posiadaniu. Po upływie sześciu miesięcy prosimy o przesłanie nam dwóch zdjęć Twojego zegarka ze wskazówkami pokazującymi wybrane przez nas godziny. Skontaktuj się z nami w tej sprawie za pomocą formularza kontaktowego.

Pamiętaj, że zgodnie z naszymi Ogólnymi Warunkami Sprzedaży dla sprzedawców prywatnych uzyskanie zwrotu kosztów nie jest możliwe, jeśli zegarek został uprzednio sprzedany innym sposobem.

Moja oferta została opłacona, a jej termin ważności nie upłynął. Dlaczego Chrono24 sprawdza, czy jest ona wciąż aktualna?
Chcemy zaoferować najlepszą jakość wszystkim odwiedzającym naszą platformę zegarkową. W celu utrzymania najaktualniejszego stanu ofert na Chrono24 co 3 miesiące sprawdzamy za pomocą e-maili, czy oferowane artykuły są w dalszym ciągu dostępne. Jeżeli Twoja oferta nie zostanie potwierdzona, usuniemy ją automatycznie po upływie tygodnia.
Moja oferta została usunięta

W celu utrzymania jak najaktualniejszego stanu ofert na Chrono24 regularnie sprawdzamy, czy oferowane artykuły są w dalszym ciągu dostępne. Jeżeli Twoja oferta nie zostanie potwierdzona, usuniemy ją automatycznie po upływie tygodnia. Możemy oczywiście reaktywować Twoją usuniętą ofertę. Prosimy w tej sprawie o kontakt za pomocą znajdującego się poniżej formularza kontaktowego.

Możesz również w prosty sposób zarządzać Twoimi ofertami w strefie myChrono24. Znajdziesz tam przegląd wszystkich najważniejszych informacji.

Jak długo moja oferta będzie dostępna na stronie?
Twoja oferta jest dostępna na Chrono24 przez 3 miesiące. W tym czasie niedozwolone jest oferowanie tego artykułu za pośrednictwem innych kanałów sprzedaży. Jeśli nie uda Ci się sprzedać artykułu, masz możliwość przedłużenia oferty o kolejne 3 miesiące lub jej usunięcie. W wybranych przypadkach w celu przedłużenia oferty będziemy prosili o dostarczenie nam dowodu na to, że oferowany artykuł wciąż znajduje się w Twoim posiadaniu.
Jak dokładnie działa gwarancja zwrotu pieniędzy?
Jeżeli przez 6 miesięcy nie uda Ci się sprzedać zegarka, zwrócimy Ci pieniądze za umieszczenie oferty. Zwrot opłaty nastąpi pod warunkiem, że Twoja oferta była przez 6 miesięcy nieprzerwanie dostępna na stronie Chrono24, a Twój zegarek nie został sprzedany. Zegarek musi w dalszym ciągu znajdować się w Twoim posiadaniu. Po upływie 6 miesięcy masz 4 tygodnie na udowodnienie nam, że wciąż posiadasz oferowany zegarek.
Nie mogę znaleźć mojej oferty. Kiedy zostanie opublikowana na Chrono24?
Jeżeli nie możesz znaleźć Twojej oferty na Chrono24, może to wynikać z następujących powodów:
  1. Twoja oferta nie została jeszcze zweryfikowana. Mając na uwadze bezpieczeństwo wszystkich użytkowników Chrono24 osobiście sprawdzamy wszystkie oferty, które są publikowane na naszej stronie. Trwa to z reguły od 1 do 2 dni roboczych.
  2. Przesłane zdjęcia bezpieczeństwa są nieprawidłowe. Zaktualizuj je w Twojej strefie myChrono24.
  3. Aktywacja oferty nastąpi dopiero wtedy, gdy wymagana kwota wpłynie na nasze konto. Pamiętaj, że w przypadku przelewów międzynarodowych może to potrwać kilka dni.
  4. Twoje konto użytkownika nie zostało jeszcze aktywowane. Sprawdź, czy potwierdziłeś założenie konta klikając na link zawarty w e-mailu aktywacyjnym.
Jak długo moja oferta będzie dostępna na stronie?
Twoja oferta jest dostępna na Chrono24 przez 3 miesiące. W tym czasie niedozwolone jest oferowanie tego artykułu za pośrednictwem innych kanałów sprzedaży. Jeśli nie uda Ci się sprzedać artykułu, masz możliwość przedłużenia oferty o kolejne 3 miesiące lub jej usunięcie. W wybranych przypadkach w celu przedłużenia oferty będziemy prosili o dostarczenie nam dowodu na to, że oferowany artykuł wciąż znajduje się w Twoim posiadaniu.
W jakim przypadku mogę wystąpić o usunięcie mojej oferty?
Twoja oferta jest dostępna na naszych stronach przez 3 miesiące. Aby uniknąć rozczarowania potencjalnych nabywców, artykuł może być w tym czasie oferowany wyłącznie na Chrono24. Usunięcie oferty przed upływem tego terminu możliwe jest wyłącznie w uzasadnionych przypadkach w Twojej strefie myChrono24.
Jak stworzyć ofertę na Chrono24?

Utworzenie oferty na Chrono24 jest bardzo proste dzięki asystentowi tworzenia oferty. Potrzebny Ci będzie jedynie numer referencyjny Twojego zegarka. Możesz również wybrać model Twojego zegarka manualnie. Wybierz w tym celu opcję "Przejdź dalej bez numeru referencyjnego". Dalsze informacje znajdziesz tutaj: Sprzedawaj za pośrednictwem Chrono24

Ile ofert mogę opublikować jako sprzedawca prywatny?
Jako sprzedawca prywatny możesz mieć maksymalnie 10 aktywnych ofert. Sprzedaż w ramach działalności handlowej nie jest w tym przypadku dozwolona. Zastrzegamy sobie prawo do odstąpienia od publikacji ofert, które mają naszym zdaniem profesjonalny charakter.

Jeśli interesuje Cię sprzedaż komercyjna na Chrono24, zarejestruj się jako sprzedawca profesjonalny. Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj.
Czy jako kolekcjoner prywatny mogę sprzedać całą moją kolekcję?
Na Chrono24 nie obowiązują szczególne warunki dla kolekcjonerów. Dla każdego zegarka należy stworzyć osobną ofertę.
Jak są rozliczane akcesoria zegarkowe?
Sprzedawcy prywatni mogą bezpłatnie oferować akcesoria zegarkowe na Chrono24.

Aby stworzyć ofertę, wybierz w menu opcję "Sprzedaj zegarek", a następnie kliknij "Sprzedaj części lub akcesoria".
Jak przebiega proces sprzedaży?
Proces sprzedaży odbywa się za pomocą bezpiecznej usługi powierniczej na Chrono24. Z wysłaniem zegarka czekasz do momentu, aż nabywca wpłaci kwotę zamówienia na rachunek powierniczy. Kwota zamówienia zostanie Ci wypłacona, gdy nabywca otrzyma artykuł.

W pojedynczych przypadkach może się zdarzyć, że nabywca lub sprzedawca nie będzie mógł dokonać płatności za pomocą usługi powierniczej. W takiej sytuacji będzie musiał wpłacić kwotę zamówienia bezpośrednio do Ciebie. Poinformuj go wtedy o wybranej przez Ciebie metodzie płatności, jak np. przelew lub PayPal.

Dalsze informacje dotyczące sprzedaży za pomocą usługi powierniczej znajdziesz tutaj.
Jak dokładnie działa gwarancja zwrotu pieniędzy?
Jeżeli przez 6 miesięcy nie uda Ci się sprzedać zegarka, zwrócimy Ci pieniądze za umieszczenie oferty. Zwrot opłaty nastąpi pod warunkiem, że Twoja oferta była przez 6 miesięcy nieprzerwanie dostępna na stronie Chrono24, a Twój zegarek nie został sprzedany. Zegarek musi w dalszym ciągu znajdować się w Twoim posiadaniu. Po upływie 6 miesięcy masz 4 tygodnie na udowodnienie nam, że wciąż posiadasz oferowany zegarek.
Jak opublikować oferty?
Możesz dodawać zegarki samodzielnie lub zaimportować dane bezpośrednio z Twojej strony internetowej. Nowe oferty przygotujesz w Twoim Managerze Platformy, w którym udostępniamy Ci w szereg pomocnych funkcji. Poza tym do każdej oferty możesz dołączyć 16 zdjęć, niezależnie od wykupionego pakietu. Zaimportowanie danych bezpośrednio z Twojej strony jest możliwe dopiero od 50 ofert. Proces codziennego importowania oraz aktualizowania danych jest automatyczny.
Jak edytować lub usunąć ofertę?
W przypadku importu danych oferty będą pobierane 1:1 ze strony sprzedawcy. Zmiany wprowadzone na Twojej stronie będą widoczne na Chrono24 po następnym imporcie danych.

Możesz także samodzielnie edytować lub usuwać oferty w Twoim Managerze Platformy. Aby to zrobić, wejdź w zakładkę Moje oferty i wybierz opcję Edytuj oferty. Wprowadź zmiany, a następnie zapisz ofertę.
Jak zarejestrować się jako sprzedawca profesjonalny?
Rejestracja jako sprzedawca profesjonalny trwa tylko chwilę:
  1. Wpisz Twoje dane osobiste
  2. Podaj dane do płatności (numer karty kredytowej lub jeżeli mieszkasz na terenie UE, zlecenie polecenia zapłaty SEPA)
  3. Dodaj dokumenty weryfikacyjne
Następnie możesz rozpocząć tworzenie pierwszych ofert. Pamiętaj, że zanim zostaną one opublikowane, Twoje konto sprzedawcy musi zostać aktywowane przez Chrono24. Miej na uwadze, że aktywacja następuje dopiero po weryfikacji Twoich danych i dokumentów. Wszystkie dokumenty możesz przesłać bezpośrednio za pomocą formularza na naszej stronie. Możliwe jest również dostarczenie ich pocztą, faksem lub w formie załącznika do wiadomości e-mail.Do wymaganych przy rejestracji dokumentów należą:
  • Wypis z rejestru handlowego lub potwierdzenie rejestracji działalności gospodarczej
  • Wiarygodny dokument potwierdzający adres, np. kopia rachunku telefonicznego lub rachunku za prąd
Skorzystaj już dziś z darmowego, 30-dniowego okresu próbnego, aby w pełni przetestować ofertę Chrono24:

Do you have any questions or feedback? Would you like to feature as a guest author in the Chrono24 Magazine? Simply send us a message, and we'll get back to you as soon as we can.

Dziękujemy za Twoje zainteresowanie!
Aby się z nami skontaktować kliknij na "Skontaktuj się z Chrono24".
Widziałeś już naszą stronę z ofertami pracy? Aktualne oferty znajdziesz tutaj:
https://about.chrono24.com/jobs/

Zapytania wysyłane w ramach tej kategorii mogą być trudne do przyporządkowania, co może prowadzić do przedłużenia się czasu oczekiwania na odpowiedź.

Abyśmy mogli Ci jak najszybciej pomóc sprawdź, czy Twoje zapytanie nie pasuje lepiej do innej kategorii.

Skontaktuj się z Magazynem Chrono24

Skontaktuj się z Chrono24
+1

Pole obowiązkowe
Obowiązują zasady Polityki prywatności Chrono24

Dowiedz się więcej

Na Chrono24 znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Pokaż FAQ

Poznaj nas bliżej

Zajrzyj za kulisy i dowiedz się więcej o Chrono24.

Dowiedz się więcej