- Informacje ogólne
- Pomoc / FAQ
- Impressum
- Pobieranie podatków z platformy handlowej (Marketplace)
- Kontakt
- Poradnik dla sprzedawców prywatnych
- Leksykon zegarkowy
- Stan zegarków
- Uwagi dotyczące bezpieczeństwa
- Chrono24 Trusted Seller
- Dlaczego warto się zarejestrować?
- Katalog firm
- Targi zegarków
- Twój link do nas
Chrono24: Pomoc i FAQ
Skorzystaj z pola wyszukiwania, aby szybko znaleźć odpowiedzi na Twoje pytania. Możesz się także skontaktować bezpośrednio z nami.
Wyszukiwanie zegarków na Chrono24
Jak szukać zegarka na Chrono24?
Jak filtrować wyniki wyszukiwania?
Co oznacza numer referencyjny zegarka?
Kupowanie zegarków
Ogólne
Chcę kupić konkretny zegarek. Jak to zrobić?
Co składa się na cenę zegarka?
Czy muszę się zarejestrować na stronie Chrono24 przed dokonaniem zakupu?
Kto jest stroną umowy przy zakupie zegarka?
Jak mogę zapłacić za zamówiony artykuł?
Co zrobić, jeśli sprzedawca nie odpowiada na moje zapytanie dotyczące zakupu?
Gdzie mogę zgłosić wątpliwości co do autentyczności artykułu?
Jak rozpoznać podróbkę?
Jak skontaktować się ze sprzedawcą zegarka?
Jak szybko artykuł będzie gotowy do wysyłki?
Wysyłka
Jak długo trwa dostawa i ile wynoszą koszty wysyłki?
Która firma kurierska dostarczy artykuł?
Czy mogę śledzić status mojej przesyłki?
Czy artykuł jest ubezpieczony przed kradzieżą lub uszkodzeniami powstałymi podczas transportu?
Do jakiej wartości jest ubezpieczona przesyłka?
Kupuj od sprzedawcy prywatnego
Na co należy zwracać uwagę w przypadku sprzedawcy prywatnego?
Kupuj od sprzedawców profesjonalnych
Jakie bezpieczeństwo daje mi gwarancja?
W jaki sposób Chrono24 weryfikuje sprzedawców profesjonalnych?
Co oznacza certyfikat Trusted Seller?
Kto może wystawiać rekomendację?
Kupuj zegarki od sprzedawców zagranicznych
Oferta pochodzi z zagranicy. Na co powinienem zwrócić uwagę i na jakie opłaty muszę się przygotować?
Czym są opłaty celne i podatki obrotowe od importu?
Gdzie i w jaki sposób należy uiścić opłaty celno-podatkowe?
Płatność
Jakie metody płatności są dostępne?
Jedyną oferowaną przez sprzedawcę metodą płatności jest płatność z góry za pomocą przelewu. Czy jest to bezpieczne?
Czy płatność za pośrednictwem PayPal lub karty kredytowej jest bezpieczna?
Czy mogę zrealizować transakcję za pomocą usługi powierniczej?
Zwrot
Jakie obowiązują warunki zwrotu?
Co muszę zrobić, jeżeli chcę zwrócić zakupiony artykuł?
Kto pokrywa koszty przesyłki zwrotnej?
Ochrona Kupujących
Jak długo obowiązuje Ochrona Kupujących Chrono24?
Czym jest Ochrona Kupujących na Chrono24?
Jaki jest koszt Ochrony Kupujących?
W jakich przypadkach można skorzystać z Ochrony Kupujących na Chrono24?
Czy w przypadku zakupu objętego Ochroną Kupujących przysługują mi roszczenia z tytułu rękojmi i gwarancji?
Czy w przypadku zwrotu zamówionego artykułu otrzymam z powrotem moje pieniądze?
Czym jest Trusted Checkout?
myChrono24
Ogólne
Jakie korzyści wynikają z posiadania konta myChrono24?
Jak edytować moje dane osobowe?
Jak zmienić hasło?
Jak usunąć moje konto myChrono24?
Czy mogę przesyłać wiadomości za pośrednictwem Chrono24?
Dlaczego warto wysyłać wiadomości za pośrednictwem Chrono24?
Czy mogę dodawać załączniki do moich wiadomości?
Czy mogę kasować wiadomości?
Czy mogę cofnąć wysłanie wiadomości?
Czy mogę filtrować i przeszukiwać wiadomości?
Obserwowane oferty i zapisane wyszukiwania
Jak zapisać wyszukiwanie?
Jak edytować lub usunąć zapisane wyszukiwanie?
Jak przeglądać i edytować Obserwowane oferty?
Do czego służy historia?
Watch Collection
Czym jest Watch Collection?
Czy muszę posiadać dany zegarek, aby dodać go do mojej Watch Collection?
Ile zegarków mogę dodać do mojej Watch Collection?
Dlaczego w mojej Watch Collection znajduje się zegarek, którego tam nie dodałem?
Jakie wartości szacowane mogę obserwować w mojej Watch Collection?
Jak często obliczana jest wartość szacowana?
Czy mogę zapisywać prywatne informacje w mojej Watch Collection?
Czy mogę dodawać do Watch Collection także rzadkie zegarki?
Sprzedaż prywatna zegarków
Ogólne
Ile trzeba zapłacić za możliwość sprzedaży na Chrono24?
Jak są rozliczane akcesoria zegarkowe?
Jak długo moja oferta będzie dostępna na stronie?
Ile ofert mogę opublikować jako sprzedawca prywatny?
Czy jako kolekcjoner prywatny mogę sprzedać całą moją kolekcję?
Tworzenie oferty
Jak zamieścić ofertę sprzedaży zegarka?
Czym jest numer referencyjny?
Jakie informacje podać na temat stanu zegarka?
Co zrobić, jeżeli nie mogę ustawić godziny wymaganej do zrobienia zdjęcia bezpieczeństwa?
W jaki sposób można wycenić wartość zegarka?
Co oznaczają takie pojęcia jak repetycja czy chronograf?
Nie mogę znaleźć mojej oferty. Kiedy zostanie opublikowana na Chrono24?
Jak edytować lub usunąć ofertę prywatną?
Czy mogę w późniejszym czasie zmienić metodę płatności?
W jakim przypadku mogę wystąpić o usunięcie mojej oferty?
Moja oferta została opłacona, a jej termin ważności nie upłynął. Dlaczego Chrono24 sprawdza, czy jest ona wciąż aktualna?
Jak mogę ponownie aktywować ofertę po tym, jak została usunięta w ramach kontroli aktualności?
Sprzedaż
Jak przebiega proces sprzedaży?
Nabywca sprawia bardzo nieprofesjonalne wrażenie. Jak mam się zachować w takiej sytuacji?
Dlaczego jako sprzedawca nie widzę adresu e-mail kupującego?
Jakie metody płatności mogę zaoferować kupującemu?
Kiedy muszę zapłacić prowizję od obsługi sprzedaży?
Co się stanie z prowizją od obsługi sprzedaży, gdy nie dojdzie do sprzedaży zegarka?
Jak bezpiecznie wysłać zegarek jako sprzedawca prywatny?
Sprzedaj bezpośrednio Chrono24
Jakie są zalety sprzedania mojego zegarka bezpośrednio Chrono24?
Kto nabywa mój zegarek?
Ile czasu potrwa, zanim mój zegarek zostanie sprzedany?
Jak obliczana jest cena zegarka?
Czy Chrono24 kupuje wszystkie zegarki?
Co się stanie, jeśli po sprawdzeniu zegarka Chrono24 postanowi go odesłać? Czy muszę pokryć koszty przesyłki?
Kiedy otrzymam płatność za mój zegarek?
W jakiej walucie wypłacane są środki?
Ile kosztuje sporządzenie oferty dla mojego zegarka?
Jak mogę śledzić status mojej przesyłki?
Czy muszę pokryć koszty wysyłki?
Jak wysłać zegarek?
Czy mój zegarek jest ubezpieczony?
Czy do zegarka muszą być dołączone oryginalne dokumenty i opakowanie?
Co zrobić, jeśli chcę przyjąć propozycję kupna od Chrono24?
Dlaczego muszę dodać zdjęcie mojego zegarka?
Jak długo ważna jest propozycja od Chrono24?
Co zrobić z moją ofertą, jeśli postanowię sprzedać zegarek bezpośrednio Chrono24?
Mam pytanie dotyczące otrzymanej propozycji. Jak mogę się z wami skontaktować?
Sprzedaż profesjonalna zegarków
Jak zarejestrować się jako sprzedawca profesjonalny?
Jakie modele cenowe są dostępne dla sprzedawców profesjonalnych?
Jak opublikować oferty?
Jak edytować lub usunąć ofertę?
Jak są rozliczane akcesoria zegarkowe?
Dlaczego jako sprzedawca nie widzę adresu e-mail kupującego?
Czy podane przeze mnie w treści oferty informacje są wiążące?
Czy kara umowna zostanie naliczona w razie, jeśli podana przeze mnie informacja o dostępności okaże się niezgodna ze stanem faktycznym?
Jak uniknąć kary umownej?
Gdzie mogę sprawdzić, czy naliczono mi karę umowną?
Jaka jest wysokość kary umownej?
Została mi naliczona kara umowna i mam w związku z tym pytania. Co mam zrobić?
Ochrona danych osobowych
Czy moje dane są bezpieczne na Chrono24?
Czy moje dane będą przekazywane osobom trzecim?