Sprzedawaj skuteczniej
Dowiedz się, jak sprawić, aby Twoja oferta stała się atrakcyjniejsza i jak zwiększyć Twoje szanse na pomyślną sprzedaż.

Wskazówka #1
Zdjęcia dobrej jakości
Sfotografuj zegarek ze wszystkich stron. Zadbaj o to, żeby zdjęcia były dobrej jakości.
Również liczba dodanych zdjęć ma decydujący wpływ na atrakcyjność Twojej oferty – to najlepszy sposób na pokazanie potencjalnym nabywcom stanu oferowanego przez Ciebie zegarka. Dlatego sugerujemy dodanie co najmniej 8 fotografii.
Sprawdź inne wskazówki, dzięki którym wykonasz optymalne zdjęcia Twojego zegarka. Z naszego poradnika dowiesz się, jak zrobić je we własnym domu i bez profesjonalnego sprzętu fotograficznego.

Wskazówka #2
Odpowiednia cena
Przy sprzedaży zegarka warto znaleźć złoty środek między ceną zbyt wyśrubowaną oraz zbyt niską. Nie zapominaj, że również dostępne wyposażenie jakim jest oryginalne opakowanie oraz dokumentacja, mają wpływ na oszacowanie odpowiedniej wartości zegarka.
Zauważ także, że sprzedawcy profesjonalni przeważnie oferują zegarki po wyższych cenach, niż prywatni. Wynika to z tego, że ci pierwsi zobowiązani są udzielać gwarancji na sprzedane produkty.
Jeśli nie masz pewności, jak wycenić swój model, skorzystaj z usługi obliczenia aktualnej wartości rynkowej Twojego zegarka.

Wskazówka #3
Szczegółowy opis
W treści oferty masz możliwość własnymi słowami opisać stan i cechy charakterystyczne Twojego zegarka. Skorzystaj z tej opcji szczególnie, jeśli sprzedajesz noszony zegarek, aby poinformować potencjalnych nabywców na przykład o ewentualnych śladach użytkowania.
Oferty bez opisu lub z jedynie powierzchownym opisem budzą niepewność wśród zainteresowanych i prowokują dużą liczbę pytań. W najgorszym przypadku mogą spowodować, że potencjalny nabywca zrezygnuje z kupna.
Równie niekorzystne są teksty zbyt długie, w których trudno jest znaleźć najistotniejsze dane. Optymalna długość opisu wynosi od 750 do 1700 znaków (ze spacjami).

Wskazówka #4
Kompletne dane zegarka
Podczas tworzenia oferty na Chrono24 dajemy Ci do dyspozycji szeroki wybór cech charakterystycznych, dzięki którym możesz dokładnie opisać Twój zegarek. Im więcej danych zamieścisz w ofercie, tym bardziej ułatwisz potencjalnym nabywcom znalezienie i zakup zegarka.
Decydującą rolę odgrywają szczegóły takie jak materiał wykonania koperty, kolor cyferblatu, rodzaj naciągu oraz materiał wykonania paska lub bransolety. Radzimy również podać jak najwięcej informacji opcjonalnych, dzięki którym Twoja oferta pojawi się w wynikach nawet najbardziej szczegółowego wyszukiwania.