Zaloguj sięZaloguj się

Chrono24: Pomoc i FAQ

Skorzystaj najlepiej z naszej funkcji wyszukiwania dowolnego tekstu, aby szybko znaleźć odpowiedzi na swoje pytania. Ewentualnie można się z nami skontaktować bezpośrednio.

Wyszukiwanie na Chrono24

Jak szukać zegarka na Chrono24?
Korzystając z paska wyszukiwania szybko znajdziesz Twój wymarzony zegarek na Chrono24. Strona z wynikami wyszukiwania oferuje ponadto zróżnicowane możliwości filtrowania.

Pasek wyszukiwania
Pasek wyszukiwania to najłatwiejszy i najszybszy sposób wyszukiwania. Wyszukiwane słowo jest podczas wpisywania automatycznie uzupełniane i dopełniane.

Strona z wynikami wyszukiwania
Strona z wynikami wyszukiwania oferuje zróżnicowane opcje filtrowania. Filtruj na przykład według producenta, modelu, referencji lub dostępności. Lista wyników wyszukiwania może być ponadto posortowana według trafności, ceny lub daty utworzenia ogłoszenia.

Klikając na Zapamiętaj dane wyszukiwania, można utworzyć polecenie wyszukiwania, aby być informowanym o nowych ofertach przez e-mail. Przy tym wybrany przez Ciebie filtr zostanie automatycznie zapisany.
Jak filtrować wyniki wyszukiwania wg określonych ofert?
Szukając artykułu za pomocą paska wyszukiwania możesz doprecyzować Twoje zapytanie filtrując wyniki wyszukiwania. Filtruj na przykład według producenta, modelu, stanu lub materiału. Klikając na więcej pojawiają się dodatkowe opcje filtrowania. Można równocześnie wybrać kilka wartości filtra. Aby wyłączyć filtr, wystarczy usunąć odpowiednie zaznaczenia.

Sortowanie wyników dopasowuje się poprzez okno wyboru znajdujące się w górnym prawym narożniku paska. Wybierz cenę, datę utworzenia ogłoszenia lub trafność. Standardowe sortowanie można zmienić w Ustawieniach w portalu myChrono24.

Kupowanie zegarków

Chcę kupić konkretny zegarek. Jak to zrobić?
Chrono24 oferuje kilka możliwości zakupu zegarka:

1. Chrono24 Trusted Checkout
Przy pomocy usługi Trusted Checkout zamówisz zegarek u wybranego przez Ciebie sprzedawcy i zapłacisz bezpośrednio przez stronę Chrono24. Płatność odbywa się za pośrednictwem konta depozytowego, na którym pieniądze przechowywane będą do momentu, aż otrzymasz zegarek. W razie pytań lub wątpliwości możesz liczyć na wsparcie ze strony naszego Działu Obsługi Klienta. Zatroszczy się on o sprawny przebieg transakcji. Oferty, których dotyczy usługa Trusted Checkout, rozpoznasz po umieszczonym przy nich zielonym symbolu.

Aby kupić zegarek za pomocą usługi Trusted Checkout kliknij na stronie oferty zielony przycisk Zapytanie odnośnie zakupu i podaj adres dostawy. Sprzedawca sporządzi dla Ciebie indywidualną ofertę zawierającą koszty wysyłki. Aby zamówić artykuł wystarczy, że przyjmiesz ofertę.

2. Kup teraz
W przypadku opcji "Kup teraz" możesz od razu zamówić zegarek, bez konieczności wcześniejszego kontaktowania się ze sprzedawcą. Tego typu oferty oznaczone są informacją "opcja Kup teraz".

Aby zakupić dany artykuł wejdź na stronę z ofertą i kliknij zielony przycisk Kup teraz. Podaj adres dostawy i zamów artykuł. Następnie wpłać wymaganą kwotę na konto depozytowe. Kwota zamówienia zostanie przekazywana sprzedawcy dopiero w momencie otrzymania przez Ciebie zegarka.

3. Bezpośredni kontakt ze sprzedawcą
Jeżeli w przypadku danej oferty nie ma możliwości skorzystania z usługi Trusted Checkout ani opcji "Kup teraz", skontaktuj się ze sprzedawcą telefonicznie lub korzystając z formularza kontaktowego (przycisk: Skontaktuj się ze sprzedawcą).
Kto jest stroną umowy przy zakupie zegarka?
Umowa zostanie zawarta między Tobą a sprzedawcą (profesjonalnym lub prywatnym). Pamiętaj, że Chrono24 nie bierze udziału w procesie sprzedaży. Jeżeli kupujesz zegarek od sprzedawcy profesjonalnego, zwróć uwagę na zamieszczone przez niego Ogólne Warunki Handlowe. W przypadku ofert, przy których dostępna jest opcja "Kup teraz" oraz ofert wystawianych za pomocą usługi Trusted Checkout, Warunki Sprzedaży zostaną Ci udostępnione w trakcie zakupu.
Jak skontaktować się ze sprzedawcą zegarka?
W przypadku ofert z opcją "Kup teraz" oraz wystawianych za pomocą usługi Trusted Checkout, zamówienie złożysz klikając odpowiednio przycisk Złóż propozycję zakupu lub Kup teraz. Klikając na Zapytaj o zegarek będziesz miał możliwość skontaktowania się ze sprzedawcą i zadania mu pytań dotyczących konkretnej oferty.

W przypadku każdej innej oferty wystarczy, że klikniesz przycisk Skontaktuj się ze sprzedawcą.

Otrzyma on wtedy wiadomość e-mail zawierającą Twoje zapytanie. Masz także możliwość skontaktowania się z nim telefonicznie. Dane kontaktowe znajdziesz na stronie oferty pod "wizytówką sprzedawcy".
Co składa się na cenę zegarka?
Na cenę zegarka składa się kilka elementów. Najistotniejszym elementem jest cena ofertowa zegarka. Do tego mogą dojść koszty dodatkowe za opakowanie, ubezpieczenie, wysyłkę lub VAT i podatek obrotowy od towarów importowanych. W zależności od tego, czy zamawiasz zegarek u sprzedawcy krajowego czy zagranicznego dolicza się do tego dodatkowe koszty różnej wysokości. W celu uzyskania dokładnych informacji należy skontaktować się ze sprzedawcą.
Oferta pochodzi z zagranicy. O czym muszę pamiętać podczas zakupu i jakie opłaty są naliczane?
Wyświetlana cena w ogłoszeniu jest taka, jaką podał sprzedawca. Do tego mogą dojść dodatkowe koszty jak opłaty celne, podatki, koszty wysyłki i ubezpieczenia.

Aby dowiedzieć jaka jest dokładna cena i zawarte w niej koszty, należy skontaktować się z oferentem zegarka. On także może udzielić informacji, czy firma spedycyjna załatwi formalności celne. W celu zapoznania się z obowiązującymi w Twoim kraju przepisami należy zwrócić się do lokalnego urzędu celnego.

Na terenie Unii Europejskiej zakup zegarków jest wolny od cła. W przypadku importu spoza UE, na przykład z USA do ceny dochodzą niewielkie opłaty celne oraz podatek obrotowy od towarów importowanych. W celu uzyskania dokładnych informacji należy skontaktować się z urzędem celnym.
Jakie sposoby płatności są dostępne?
Każda firma handlowa sama decyduje, jaki będzie oferowała sposób płatności. Aby omówić szczegóły dotyczące płatności należy się skontaktować bezpośrednio z oferentem. Czasami oferent wymienia możliwe sposoby płatności w treści opisu. W przypadku sklepów trudniących się sprzedażą zegarków bardzo rozpowszechnioną metodą płatności jest płatność przelewem z góry, gdyż w przeciwieństwie do kart kredytowych i płatności PayPal taka forma związana jest z mniejszą ilością dodatkowych opłat dla Kupującego i Sprzedawcy. W takiej sytuacji zegarek jest wysyłany w momencie, gdy płatność wpłynie na konto sklepu. Należy pamiętać, że może to potrwać kilka dni. Opcjonalnie można zapłacić przez PayPal, kartę kredytową lub wręczając gotówkę podczas osobistego spotkania w bezpiecznym miejscu lub też korzystają z godnego zaufania serwisu obsługującego transakcje płatnicze.

Wiele sklepów oferuje swoje zegarki przez serwis Chrono24 Trusted Checkout. Dzięki Trusted Checkout kompletna realizacja zamówienia odbywa się przez Chrono24 – od zapytania u Sprzedawcy, poprzez płatność, aż po organizację ewentualnej przesyłki zwrotnej. Zespół Chrono24 to Twój partner będący w każdej chwili do dyspozycji we wszystkich kwestiach dotyczących zakupu zegarka przez serwis Trusted Checkout i troszczący się o bezproblemowy przebieg transakcji.
Co mówi o Sprzedawcy wyróżnienie Trusted Seller?
Każdy Sprzedawca na Chrono24 podczas rejestracji jest kompleksowo sprawdzany pod kątem swojej tożsamości i tego, czy można go traktować poważnie. Wyróżnienie Trusted Seller przyznawane jest wyłącznie tym Sprzedawcom, którzy na podstawie zebranych przez Chrono24 i użytkowników doświadczeń wyróżniają się wyjątkową niezawodnością i zaufaniem.

Trusted Seller to profesjonalny Sprzedawca zegarków, który zobowiązuje się do przestrzegania określonych warunków.Mówią one między innymi, że

  • wszystkie rozpowszechniane na platformie i za pośrednictwem Chrono24 informacje dotyczące jego osoby i jego przedsiębiorstwa są zgodne z prawdą
  • sprzedaje on wyłącznie oryginalne towary z zaufanych źródeł
  • Sprzedawca podaje prawdziwy stan swoich towarów i wskazuje w opisie i na zdjęciu na istniejące ewentualne braki
  • na otrzymane e-mailem zapytania ofertowe klientów, wysłane przez Chrono24, odpowiada z reguły w ciągu 5 dni roboczych.

Priorytetem jest uczciwa transakcja handlowa. Gdyby jednak doszło do różnicy zdań, Sprzedawca wspólnie z klientem będą szukać satysfakcjonującego dla obu stron rozwiązania. Naruszenie warunku lub kilku warunków może prowadzić do okresowej lub trwałej utraty wyróżnienia Trusted Seller lub – w przypadku rażących naruszeń – do utraty członkostwa Chrono24.
W jaki sposób mój adres e-mail jest udostępniany sprzedawcy?
W trakcie komunikacji przez nasz system adresy e-mail sprzedawców i kupujących pozostają ukryte ze względu na ochronę prywatnych danych. Adres Twojej poczty e-mail zostanie automatycznie zaszyfrowany, gdy podejmiesz kontakt ze sprzedawcą.

Po ustaleniu szczegółów dotyczących zakupu oraz ceny sprzedawca może zapytać Cię o Twoje dane kontaktowe. Drogą elektroniczną otrzymasz od nas wtedy link do formularza, w którym będziesz mógł uzupełnić swoje dane.

Oto jeden z przykładowych anonimowych adresów e-mail, które generuje nasz system:
41d07ee4-9cb3-4893-ade2-012bb56efc88-1un98@reply.chrono24.com
Dlaczego adresy e-mail niektórych sprzedawców są szyfrowane?
Dla sprzedawców z niektórych państw wprowadziliśmy anonimowy system komunikacji. W takich wypadkach adresy e-mail podlegają automatycznemu zaszyfrowaniu. Nasz anonimowy system komunikacji będzie wkrótce dostępny we wszystkich krajach.

Sprzedaż prywatna zegarków na Chrono24

Jak zamieścić ofertę sprzedaży zegarka?
Za pomocą naszego formularza stworzenie oferty zajmie Ci tylko chwilę.
  1. Dokładnie opisz swój zegarek. Im bardziej szczegółowy będzie Twój opis, tym większa jest szansa, że szybko znajdziesz potencjalnego kupca.
  2. Wykonaj maksymalnie 4 zdjęcia zegarka, które następnie zamieścisz w swojej ofercie. Przygotuj także swój aparat, ponieważ podczas tworzenia oferty poprosimy Cię najpierw o ustawienie wskazówek zegarka w dwóch wybranych przez nas pozycjach, a następnie wykonanie zdjęć. Fotografie te nazywamy zdjęciami bezpieczeństwa. Służą one jako dowód własności zegarka. Zostaną one również dodane do Twojej oferty.
  3. Następnie podaj swoje dane osobowe.
  4. Na końcu sprawdź jeszcze raz wszystkie podane przez Ciebie informacje oraz dokonaj opłaty za umieszczenie oferty.
Ile kosztuje zamieszczenie ogłoszenia i jakie są dostępne metody płatności?
Za umieszczenie na naszej stronie prywatnej oferty sprzedaży pobierana jest opłata w wysokości 2,85 % żądanej ceny zegarka, jednak nie mniej niż 5,00 EUR. Maksymalna opłata za zamieszczenie oferty wynosi 299,00 EUR, niezależnie od wysokość ceny. Jeżeli w przeciągu 6 miesięcy nie uda Ci się sprzedać zegarka, zwrócimy Ci uiszczoną opłatę. Dostępne formy płatności, to: Paypal, karta kredytowa lub przelew bankowy. Stan z 10/2015.
Jak dokładnie działa gwarancja zwrotu pieniędzy?
Jeśli nie sprzedasz w przeciągu 6 miesięcy, otrzymasz od nas zwrot kosztów za ogłoszenie. Warunkiem tego jest, że Twój zegarek był prezentowany w Internecie na Chrono24 przez 6 miesięcy, nie został sprzedany i znajduje się jeszcze w Twoim posiadaniu. W tym celu należy po upływie 6 miesięcy udowodnić w ciągu 4 tygodni, że zegarek jest jeszcze w Twoim posiadaniu.
W jaki sposób edytować lub usunąć swoje prywatne ogłoszenie?
Prywatne ogłoszenia można edytować w portalu myChrono24 „Moje ogłoszenia”. Za pomocą jednego kliknięcia na odpowiedni link można zmienić lub usunąć swoje ogłoszenie. Jeśli chcesz wprowadzić zmiany ceny, producenta lub modelu, należy zwrócić się z tym na adres PrivateSeller@chrono24.com. Należy pamiętać, że Twoje ogłoszenie zostanie wycofane z naszych zasobów w momencie, gdy je usuniesz.
Jakie metody płatności mogę zaoferować kupującemu?
Płatności na naszym portalu można dokonywać nie tylko przelewem, ale również poprzez serwis PayPal lub za pomocą usług powierniczych. Płatność przez usługę Trusted Checkout jest aktualnie dostępna tylko dla sprzedawców profesjonalnych. Uwaga: Zanim nadasz przesyłkę, upewnij się, że wymagana kwota wpłynęła na Twoje konto bankowe.

Zwróć uwagę, że do wydania polecenia zapłaty przez system PayPal wymagany jest adres e-mail kupującego, z którego korzysta on w tym serwisie. Aby go uzyskać, poproś kupującego o udostępnienie Tobie danych kontaktowych. W tym celu skorzystaj z formularza na naszej stronie. Link do niego znajdziesz w każdej wiadomości od kupującego, która została wysłana przez nasz system.

Możesz również przeprowadzić transakcję osobiście i umówić się z kupującym na przekazanie zegarka. W takich wypadkach zalecamy wybranie bezpiecznego i monitorowanego miejsca, takiego jak zakład jubilerski.
Dlaczego jako sprzedawca nie widzę adresu e-mail kupującego?
Zapisane w naszym systemie adresy e-mail sprzedawców i kupujących pozostają ukryte ze względu na ochronę prywatnych danych. W trakcie komunikacji między użytkownikami adresy te podlegają automatycznemu szyfrowaniu. Ma to na celu ochronę prywatnych danych przed osobami, które próbują wykorzystywać platformę Chrono24 do phishingu lub innych form oszustwa w internecie.

Po ustaleniu szczegółów dotyczących zakupu oraz ceny możesz poprosić kupującego o udostępnienie Tobie jego danych kontaktowych, np. w celu nadania przesyłki lub wydania polecenia zapłaty przez system PayPal. Link do formularza z danymi kontaktowymi znajdziesz w każdej wiadomości od kupującego, która została wysłana za pomocą naszego systemu.

Oto jeden z przykładowych anonimowych adresów e-mail, które generuje nasz system:
41d07ee4-9cb3-4893-ade2-012bb56efc88-1un98@reply.chrono24.com

myChrono24

Dlaczego trzeba rejestrować się na myChrono24?

Ekskluzywne oferty
Zyskaj dostęp do ofert, które są widoczne tylko dla użytkowników myChrono24. Masz wyłączny dostęp do ofert prywatnych oferentów w pierwszych dniach po opublikowaniu.

Szybciej do celu
myChrono24wykonuje pracę za zarejestrowanych użytkowników. Nie musisz wprowadzać żadnego potwierdzenia, a nasze automatyczne uzupełnianie ułatwia wyszukiwanie wymarzonego zegarka.

Bądź zawsze na bieżąco
Nie przegap więcej żadnej interesującej oferty, dzięki zapamiętanym danym wyszukiwania. Zapisujesz swoje wyszukiwanie, a my informujemy, jak tylko pojawi się nowa oferta.

Miej wszystko pod kontrolą
Dzięki swojemu osobistemu notatnikowi można ciągle obserwować atrakcyjne oferty.

Komfortowe zarządzanie ofertami
W portalu myChrono24 zarządzasz swoimi ofertami bezpośrednio i w przejrzysty sposób.

Łatwe ponowne wynajdywanie interesujących ofert
Chronografia myChrono24 automatycznie zapisuje ostatnio oglądane oferty. Dzięki temu można szybko ponownie odnaleźć interesujące oferty.

W jaki sposób edytować lub usunąć swoje prywatne ogłoszenie?
Prywatne ogłoszenia można edytować w portalu myChrono24 w menu Moje ogłoszenia. Za pomocą jednego kliknięcia na odpowiedni link można zmienić lub usunąć swoje ogłoszenie. Jeśli chcesz wprowadzić zmiany ceny, producenta lub modelu, należy zwrócić się z tym na adres PrivateSeller@chrono24.com. Należy pamiętać, że Twoje ogłoszenie zostanie wycofane z naszych zasobów w momencie, gdy je usuniesz.
Jak edytować moje dane osobowe?
Należy się zalogować przy pomocy swojego adresu e-mail (nazwa użytkownika) i hasła na swoim koncie w portalu myChrono24. W menu Moje dane można edytować i zapisywać swoje dane osobowe jak nazwisko, adres, numer telefonu lub hasło. W menu Ustawienia można dopasować ustawienia portalu i e-maila oraz wybrać żądany język, w którym chcesz otrzymywać e-maile od Chrono24. Tutaj możesz także subskrybować nasz newsletter lub anulować subskrypcję.

Sprzedaż zegarków przez sklepy

Jak zarejestrować się jako firma handlowa?
Możesz zarejestrować się na Chrono24 jako firma handlowa w kilku krokach:
  1. Wprowadzanie danych osobowych
  2. Wprowadzenie danych dotyczących płatności (karta kredytowa, a w Niemczech także polecenie zapłaty SEPA)
  3. Przekazanie dokumentów weryfikujących
Po dokonaniu tych czynności możesz już przesłać na serwer pierwsze oferty. Jednak nim Twoje oferty zostaną opublikowane, Chrono24 musi odblokować Twoje konto firmowe. Należy pamiętać, że odblokowanie następuje dopiero po sprawdzeniu Twoich danych i dokumentów. W tym celu potrzebujemy kopie następujących dokumentów wysłane poprzez przesłanie ich na serwer e-mailem, faksem lub pocztą:
  • wyciąg z rejestru handlowego lub zarejestrowanie działalności gospodarczej
  • potwierdzenie adresu w postaci rachunku telefonicznego, rachunku za prąd itp.
Skorzystaj z darmowego 30-dniowego okresu próbnego, aby dokładnie przetestować Chrono24.
Jakie modele cenowe proponuje się firmom handlowym?
Chrono24 oferuje różne pakiety w zależności do najróżniejszych potrzeb. Pakiety różnią się między innymi liczbą zamieszczonych ofert i zdjęć w jednej ofercie. Dodatkowo modele cenowe mają wpływ na pozycjonowanie na liście wyników wyszukiwania czy umieszczenie w ofertach TOP na stronie głównej Chrono24. Możesz płacić raz w miesiącu lub z góry za cały rok. Wszystkie szczegóły znajdziesz tutaj.
Kto może zarezerwować pakiet Premium i jakie zalety posiada ten pakiet?
Pakiet Premium oferujemy wyłącznie firmom handlowym, które są zarejestrowane na Chrono24 przynajmniej od roku. Ponadto firma handlowa musi posiadać wyróżnienie Trusted Seller. Warunki uzyskania statusu Trusted Seller i wyróżnienia znajdują się tutaj.

Pakiet Premium oferuje kilka korzyści. Zwiększa widoczność Twoich ofert na stronie głównej i listach z wynikami wyszukiwania, a także pozwala na wstawienie większej ilości zdjęć. Ponadto wszystkie Twoje oferty opatrzone są symbolem Premium Seler. Twoje oferty TOP oznaczone są w liście wyników TOP na zdjęciu. Na stronie z ofertami w strefie „Te zegarki mogą być dla Ciebie również interesujące” zainteresowanym osobom wyświetlają się wyłącznie Twoje własne oferty zegarków. Ponadto korzystasz z możliwości ofert bez reklam, gdyż obok Twoich ofert nie wyświetla się reklama innych firm handlowych.
Jak utworzyć ofertę?
Oferty zegarków możesz utworzyć sam lub zaimportować dane ze swojej strony internetowej.

W strefie sprzedawcy oferty tworzysz sam. Należy w tym celu wypełnić formularz Nowa oferta. Nasz kwestionariusz przeprowadzi Cię szybko przez kompletny opis Twojego zegarka. Do każdej oferty możesz, w zależności od zamówionego pakietu, opublikować od 6 do 16 zdjęć.

Import danych z twojej strony internetowej jest możliwy od 25 ofert i PRO-Listingu. Podczas tej procedury dane z Twojej strony internetowej są w pełni automatycznie importowane i dziennie aktualizowane.
Dlaczego jako sprzedawca nie widzę adresu e-mail kupującego?
Zapisane w naszym systemie adresy e-mail sprzedawców i kupujących pozostają ukryte ze względu na ochronę prywatnych danych. W trakcie komunikacji między użytkownikami adresy te podlegają automatycznemu szyfrowaniu. Ma to na celu ochronę prywatnych danych przed osobami, które próbują wykorzystywać platformę Chrono24 do phishingu lub innych form oszustwa w internecie.

Po ustaleniu szczegółów dotyczących zakupu oraz ceny możesz poprosić kupującego o udostępnienie Tobie jego danych kontaktowych, np. w celu nadania przesyłki lub wydania polecenia zapłaty przez system PayPal. Link do formularza z danymi kontaktowymi znajdziesz w każdej wiadomości od kupującego, która została wysłana za pomocą naszego systemu.

Oto jeden z przykładowych anonimowych adresów e-mail, które generuje nasz system:
41d07ee4-9cb3-4893-ade2-012bb56efc88-1un98@reply.chrono24.com

Sprzedaż Ekspresowa

Czym jest Sprzedaż Ekspresowa?
Sprzedaż Ekspresowa to bezpłatna usługa skierowana do sprzedawców prywatnych. Dzięki niej masz możliwość sprzedania Twojego zegarka w ciągu 6 dni jednemu z zaufanych sprzedawców profesjonalnych. Odbywa się to na zasadach przetargu: potencjalni kupcy mają 5 dni na złożenie swoich ofert, nie znając przy tym ofert konkurentów.
Jak sprzedać zegarek przy pomocy Sprzedaży Ekspresowej?
  1. Przy pomocy naszej iPhone-App stwórz zapytanie ofertowe dla Twojego zegarka.
  2. Po jego aktywowaniu wybrani sprzedawcy profesjonalni mają 5 dni na złożenie swoich ofert kupna.
  3. Po upływie tego terminu będziesz mieć 3 dni na podjęcie decyzji.
  4. Dopiero, gdy zdecydujesz się na jedną z ofert, wyślemy Ci dane kontaktowe nabywcy.
  5. Umowa sprzedaży zostanie zawarta bezpośrednio między Tobą a nim, po uprzednim omówieniu szczegółów.
Co się stanie, jeżeli nie zaakceptuję żadnej oferty?
Nie masz obowiązku zdecydowania się na jedną z ofert. Jeżeli w dalszym ciągu chcesz sprzedać Twój zegarek, możesz skorzystać z opcji oferty prywatnej na Chrono24.
Ile kosztuje możliwość skorzystania z usługi?
Usługa jest całkowicie bezpłatna dla sprzedawców prywatnych.
Jak bezpiecznie wysłać zegarek?
Chrono24 nie współpracuje w tej chwili z żadną z firm wysyłkowych. Spedytorzy, którzy działają na całym świecie, to FedEx, UPS oraz GLS. Szczegółowe informacje dotyczące wysyłki i związanych z nią kosztów otrzymasz bezpośrednio od nich. Pamiętaj o ubezpieczeniu zegarka do jego pełnej wartości przed wysłaniem.

W razie wątpliwości przy wyborze odpowiedniej firmy porozmawiaj z nabywcą. Sprzedawcy profesjonalni często mają doświadczenie w kwestii wyboru najlepszej opcji wysyłki i są w stanie polecić godnego zaufania spedytora.
Co się stanie, gdy zdecyduję się na jedną z ofert?
Gdy zdecydujesz się na jedną z ofert, wyślemy Ci dane kontaktowe nabywcy. Równocześnie otrzyma on także Twoje dane. Umowa sprzedaży zostanie zawarta bezpośrednio między Tobą a nabywcą, po uprzednim omówieniu szczegółów. Jeśli nie osiągniecie porozumienia, będziesz mieć możliwość ponownego zamieszczenia Twojego zapytania ofertowego.
Co zrobić, jeśli nie otrzymam żadnej oferty kupna?
Jeżeli nie otrzymasz żadnych ofert kupna dla Twojego zegarka, możesz skorzystać z opcji oferty prywatnej na Chrono24.
Na jakich zasadach działają realizacja transakcji i wysyłka?
Szczegóły dotyczące płatności oraz wysyłki musisz omówić bezpośrednio z nabywcą. Wielu sprzedawców profesjonalnych zastrzega sobie prawo dokonania płatności dopiero po otrzymaniu zegarka. Zwracamy uwagę na fakt, że do udziału w Sprzedaży Ekspresowej dopuszczani są jedynie godni zaufania sprzedawcy profesjonalni, którzy od lat funkcjonują na naszej platformie.
Nie znaleziono żadnych wyników