Zaloguj się

Masz pytania?
Chętnie na nie odpowiemy.

Jak zamówić zegarek?

Aby zamówić zegarek, kliknij na stronie oferty zielony przycisk "Kup". Jeśli tego wcześniej nie zrobiłeś, zostaniesz poproszony o zalogowanie się lub założenie konta użytkownika. Następnie będziesz musiał podać adres dostawy. W zakładce "Zestawienie kosztów" sprawdzisz całkowitą kwotę Twojego zamówienia wraz z kosztami wysyłki. Pamiętaj, że do kwoty całkowitej mogą zostać doliczone opłaty celne.

Wskazówka: Przed złożeniem międzynarodowego zamówienia skontaktuj się z odpowiednim urzędem celnym, aby dowiedzieć się o obowiązujących w Twoim kraju przepisach celnych.

Możesz dokonać płatności w następujący sposób:

  • Płatność za pomocą bezpłatnej usługi Trusted Checkout

    Wpłacasz odpowiednią kwotę na konto depozytowe, gdzie będzie bezpiecznie przechowywana do momentu, aż otrzymasz zegarek. Możesz w tym przypadku skorzystać z płatności za pomocą karty kredytowej (VISA, Mastercard) lub przelewem. W razie pytań lub wątpliwości możesz liczyć na wsparcie ze strony naszego Działu Obsługi Klienta. Zatroszczy się on o sprawny przebieg transakcji.

    Po podaniu adresu dostawy przeczytaj i zaakceptuj Ogólne warunki sprzedaży. Kliknij następnie na przycisk "Złóż wiążące zamówienie", aby zakończyć proces składania zamówienia.

    Dowiedz się więcej o usłudze Trusted Checkout: https://www.chrono24.com/info/checkout.htm

  • Płacisz wymaganą kwotę bezpośrednio do sprzedawcy

    W ten sposób rezygnujesz z bezpłatnej usługi powierniczej na Chrono24. Kwotę zamówienia wpłacasz bezpośrednio sprzedawcy. Płatność za pomocą karty kredytowej nie jest możliwa.

    Po podaniu adresu dostawy przeczytaj i zaakceptuj Ogólne warunki sprzedaży. Kliknij następnie na przycisk "Złóż wiążące zamówienie", aby zakończyć proces składania zamówienia. Kiedy tylko sprzedawca przetworzy Twoje zamówienie, otrzymasz wiadomość e-mail z danymi dotyczącymi płatności. Gdy Twoja wpłata zostanie zaksięgowana, sprzedawca nada artykuł do wysyłki.

  • Zamówienie u sprzedawcy prywatnego

    Najbezpieczniejszą metodą płatności w przypadku zakupu zegarka od osoby prywatnej jest usługa powiernicza na Chrono24. Korzystając z niej wpłacasz kwotę zamówienia na rachunek powierniczy, na którym będzie ona przechowywana do momentu, aż otrzymasz zegarek.

    Dodatkowe informacje znajdziesz tutaj: Sprzedawaj jako osoba prywatna

Kiedy tylko sprzedawca przetworzy Twoje zamówienie, otrzymasz wiadomość e-mail z danymi dotyczącymi płatności. Gdy Twoja wpłata zostanie zaksięgowana, sprzedawca nada artykuł do wysyłki.

Jak szukać zegarka na Chrono24?
Korzystając z paska wyszukiwania na Chrono24 szybko znajdziesz Twój wymarzony zegarek. Lista wyników oferuje ponadto wiele możliwości filtrowania.

Pasek wyszukiwania
Korzystanie z paska wyszukiwania jest szybkie i nieskomplikowane. Wpisywane słowo jest automatycznie uzupełniane.

Lista wyników wyszukiwania
Lista wyników wyszukiwania oferuje wiele możliwości filtrowania. Możesz je sortować według nazwy producenta lub modelu, numeru referencyjnego lub dostępności.

Klikając na zapisz to wyszukiwanie stworzysz polecenie wyszukiwania, na podstawie którego będziemy Cię informować o nowych ofertach. Wybrane przez Ciebie filtry zostaną automatycznie zapisane.
Jak filtrować wyniki wyszukiwania?
Szukając artykułu za pomocą paska wyszukiwania możesz doprecyzować Twoje zapytanie filtrując wyniki wyszukiwania. Filtruj na przykład według producenta, modelu, stanu lub materiału. Klikając na więcej pojawiają się dodatkowe opcje filtrowania. Można równocześnie wybrać kilka wartości filtra. Aby wyłączyć filtr, wystarczy usunąć odpowiednie zaznaczenia.

Sortowanie wyników dopasowuje się poprzez okno wyboru znajdujące się w górnym prawym narożniku paska. Wybierz cenę, datę utworzenia ogłoszenia lub trafność. Standardowe sortowanie można zmienić w Ustawieniach w portalu myChrono24.
Czy muszę się zarejestrować na stronie Chrono24 przed dokonaniem zakupu?
Tak. Dzięki temu w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości będziemy mogli służyć Ci pomocą. Ponadto będziemy Cię mogli informować o stanie Twojego zamówienia.
Oferta pochodzi z zagranicy. Na co powinienem zwrócić uwagę i na jakie opłaty muszę się przygotować?
Wyświetlana cena w ogłoszeniu jest taka, jaką podał sprzedawca. Do tego mogą dojść dodatkowe koszty jak opłaty celne, podatki, koszty wysyłki i ubezpieczenia.

Aby dowiedzieć jaka jest dokładna cena i zawarte w niej koszty, należy skontaktować się z oferentem zegarka. On także może udzielić informacji, czy firma spedycyjna załatwi formalności celne. W celu zapoznania się z obowiązującymi w Twoim kraju przepisami należy zwrócić się do lokalnego urzędu celnego.

Na terenie Unii Europejskiej zakup zegarków jest wolny od cła. W przypadku importu spoza UE, na przykład z USA do ceny dochodzą niewielkie opłaty celne oraz podatek obrotowy od towarów importowanych. W celu uzyskania dokładnych informacji należy skontaktować się z urzędem celnym.
Jak negocjować cenę ze sprzedawcą?

Wielu sprzedawców zgadza się na złożenie propozycji ceny. Aby zaproponować sprzedawcy cenę, kliknij znajdujący się na stronie oferty przycisk "Zaproponuj cenę". Podaj proponowaną przez Ciebie cenę artykułu oraz adres dostawy. Następnie przeczytaj i zaakceptuj Ogólne Warunki Sprzedaży i kliknij na przycisk "Wyślij propozycję ceny". Sprzedawca rozpatrzy Twoją propozycję i skontaktuje się z Tobą.

Jeśli sprzedawca z zasady nie przyjmuje propozycji cen, funkcja ta nie jest dostępna.

Co składa się na cenę zegarka?
Na cenę zegarka składa się kilka elementów. Najistotniejszym elementem jest cena ofertowa zegarka. Do tego mogą dojść koszty dodatkowe za opakowanie, ubezpieczenie, wysyłkę lub VAT i podatek obrotowy od towarów importowanych. W zależności od tego, czy zamawiasz zegarek u sprzedawcy krajowego czy zagranicznego dolicza się do tego dodatkowe koszty różnej wysokości. W celu uzyskania dokładnych informacji należy skontaktować się ze sprzedawcą.
Oferta pochodzi z zagranicy. Na co powinienem zwrócić uwagę i na jakie opłaty muszę się przygotować?
Wyświetlana cena w ogłoszeniu jest taka, jaką podał sprzedawca. Do tego mogą dojść dodatkowe koszty jak opłaty celne, podatki, koszty wysyłki i ubezpieczenia.

Aby dowiedzieć jaka jest dokładna cena i zawarte w niej koszty, należy skontaktować się z oferentem zegarka. On także może udzielić informacji, czy firma spedycyjna załatwi formalności celne. W celu zapoznania się z obowiązującymi w Twoim kraju przepisami należy zwrócić się do lokalnego urzędu celnego.

Na terenie Unii Europejskiej zakup zegarków jest wolny od cła. W przypadku importu spoza UE, na przykład z USA do ceny dochodzą niewielkie opłaty celne oraz podatek obrotowy od towarów importowanych. W celu uzyskania dokładnych informacji należy skontaktować się z urzędem celnym.
Jak dokonać płatności?

Płatność za pomocą bezpłatnej usługi Trusted Checkout

Dzięki Trusted Checkout możesz dokonać płatności za pomocą karty kredytowej (VISA, Mastercard) lub przelewu. Informacje dotyczące płatności zostaną dołączone do Twojego zamówienia. Płatność za pomocą PayPal niestety nie jest obecnie dostępna.

Dowiedz się więcej o usłudze Trusted Checkout: https://www.chrono24.com/info/checkout.htm

Zapłać wymaganą kwotę bezpośrednio sprzedawcy

Jeśli chcesz wpłacić kwotę zamówienia bezpośrednio do sprzedawcy, możesz zrobić to za pomocą przelewu. Płatność kartą kredytową nie jest możliwa.

Zamówienie u sprzedawcy prywatnego

Najbezpieczniejszą metodą płatności w przypadku zakupu zegarka od osoby prywatnej jest usługa powiernicza na Chrono24. Korzystając z niej wpłacasz kwotę zamówienia na rachunek powierniczy, na którym będzie ona przechowywana do momentu, aż otrzymasz zegarek. Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj: Sprzedawaj jako osoba prywatna

Wskazówka: Przed złożeniem międzynarodowego zamówienia dowiedz się koniecznie od odpowiednich władz celnych, jakie przepisy importowe obowiązują w Twoim kraju.

Jedyną oferowaną przez sprzedawcę metodą płatności jest płatność z góry za pomocą przelewu. Czy jest to bezpieczne?
Jeżeli sprzedawca jest sprzedawcą profesjonalnym:
Tak. Wielu sprzedawców profesjonalnych wymaga dokonywania płatności z góry za pomocą przelewu bankowego. Nie masz się jednak o co martwić. Podczas procesu rejestracji sprawdzamy zarówno tożsamość naszych sprzedawców, jak i ich rzetelność. Składa się na to np. sprawdzenie referencji oraz dokumentów potwierdzających prowadzenie działalności gospodarczej. Alternatywnie możesz się także spotkać ze sprzedawcą, aby osobiście przeprowadzić realizację transakcji. Pamiętaj, że Chrono24 nie przejmuje odpowiedzialności za tego rodzaju sprzedaż.

Jeżeli sprzedawca jest osobą prywatną:
W przypadku zakupu od osoby prywatnej dokonywanie płatności za pomocą przelewu nie jest najbezpieczniejszą metodą. Jeżeli sprzedawca sam obstaje przy zapłacie z góry, a Ty koniecznie chcesz kupić ten konkretny zegarek, pamiętaj o tym, aby na własną rękę sprawdzić rzetelność danego sprzedawcy i jego oferty. Możesz go np. poprosić o referencje od innego sprzedawcy. Możesz także zażądać przesłania Ci np. dodatkowych zdjęć zegarka lub zdjęć dokumentów potwierdzających tożsamość sprzedawcy. Możesz także skorzystać z usług sprawdzonej firmy oferującej usługi powiernicze. Ewentualnie możesz także poprosić sprzedawcę o spotkanie w bezpiecznym, monitorowanym miejscu. Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości co do osoby sprzedawcy, lepiej zrezygnuj z zakupu.

Wielu sprzedawców oferuje możliwość realizacji transakcji przez stronę Chrono24. W tym celu wpłacasz kwotę zamówienia na rachunek powierniczy, na którym będzie ona przechowywana do momentu, aż otrzymasz zegarek. W razie pytań lub wątpliwości możesz się w każdej chwili skontaktować z naszym Działem Obsługi Klienta, który zatroszczy się o sprawny przebieg transakcji. Dalsze informacje dotyczące realizacji transakcji przez stronę Chrono24 znajdziesz tutaj:
Jakie obowiązują warunki zwrotu?

W przypadku zamówienia dokonanego za pomocą usługi powierniczej przysługuje Ci każdorazowo prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni. Jeśli płatność ma być dokonana bezpośrednio na konto sprzedawcy, prosimy o uprzednie zapoznanie się z ustalonymi przez sprzedawcę warunkami zwrotu.

W przypadku zakupu od osoby prywatnej nie przysługuje ustawowe prawo zwrotu. Masz jednak możliwość zgłoszenia skargi do Chrono24 w ciągu siedmiu dni od otrzymania zegarka.

Kto ponosi koszty przesyłki zwrotnej?
Ty ponosisz bezpośrednie koszty związane z przesyłką zwrotną. Pamiętaj, że ze względu na konieczność ubezpieczenia przesyłki mogą one wynieść nawet 250 euro.
Co muszę zrobić jeżeli chcę zwrócić zakupiony artykuł?

Kupując za pośrednictwem usługi Trusted Checkout: Jeśli chcesz skorzystać z ustawowego prawa zwrotu, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta telefonicznie (+49 721 96693-920) lub mailowo () w ciągu 14 dni od momentu doręczenia przesyłki. Otrzymasz od nas wiadomość potwierdzającą terminowe odstąpienie od umowy. Poinformujemy Cię także o dalszych krokach.

Jeżeli wpłaciłeś kwotę zamówienia bezpośrednio do sprzedawcy prywatnego lub profesjonalnego, skontaktuj się z nim w sprawie zwrotu płatności. Pamiętaj, że w przypadku zakupu od osoby prywatnej nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.

Czym jest usługa Trusted Checkout?

Trusted Checkout to najbezpieczniejsza metoda zakupu wymarzonego zegarka. Płatność odbywa się za pośrednictwem konta depozytowego, na którym pieniądze przechowywane będą do momentu, aż otrzymasz zegarek. W razie pytań lub wątpliwości możesz liczyć na wsparcie ze strony naszego Działu Obsługi Klienta. Zatroszczy się on o sprawny przebieg transakcji.

Dowiedz się więcej o usłudze Trusted Checkout: https://www.chrono24.pl/about-us.htm

Ile kosztuje skorzystanie z usługi Trusted Checkout?
Usługa Trusted Checkout jest bezpłatna.
Czy przysługują mi roszczenia z tytułu rękojmi i gwarancji w przypadku zakupu za pomocą usługi Trusted Checkout?
Dochodzenie uprawnień z tytułu rękojmi odbywa się na podstawie obowiązujących przepisów. Przedłużenie gwarancji nie jest możliwe.
Kiedy mogę dokonać zakupu za pomocą usługi Trusted Checkout?
Oferty, których dotyczy usługa Trusted Checkout rozpoznasz po umieszczonym przy nich zielonym symbolu.
Na co muszę zwrócić uwagę kupując od osoby prywatnej?
Najbezpieczniejszą metodą płatności w przypadku zakupu zegarka od osoby prywatnej jest usługa powiernicza na Chrono24. Korzystając z niej wpłacasz kwotę zamówienia na rachunek powierniczy, na którym będzie ona przechowywana do momentu, aż otrzymasz zegarek. W razie problemów lub wątpliwości nasz Dział Obsługi Klienta chętnie służy pomocą.

Jeżeli sprzedawca nie oferuje usługi powierniczej na Chrono24, zalecamy Ci przeprowadzenie transakcji osobiście. Spotkaj się ze sprzedawcą w bezpiecznym, monitorowanym miejscu, najlepiej w siedzibie któregoś ze znanych jubilerów lub sprzedawców zegarków. Będziesz mógł od razu poprosić o sprawdzenie zegarka. Alternatywnie możesz się zdecydować na dokonanie płatności za pomocą usługi PayPal lub na skorzystanie z usług zewnętrznych firm oferujących usługi powiernicze. Zaznaczamy, że sprzedawcy oferujący zegarki poprzez usługę powierniczą na Chrono24, zostali przez nas sprawdzeni. Pamiętaj aby dokładnie sprawdzić warunki umowy, zanim zdecydujesz się na zakup od osoby prywatnej.
Czy Chrono24 weryfikuje sprzedawców?
Podczas procesu rejestracji sprawdzamy zarówno tożsamość sprzedawców na Chrono24, jak i ich rzetelność. Składa się na to m.in. sprawdzenie referencji oraz dokumentów potwierdzających prowadzenie działalności gospodarczej. W ocenie sprzedawców uwzględniane są również opinie klientów.
Co mówi o Sprzedawcy wyróżnienie Trusted Seller?
Każdy Sprzedawca na Chrono24 podczas rejestracji jest kompleksowo sprawdzany pod kątem swojej tożsamości i tego, czy można go traktować poważnie. Wyróżnienie Trusted Seller przyznawane jest wyłącznie tym Sprzedawcom, którzy na podstawie zebranych przez Chrono24 i użytkowników doświadczeń wyróżniają się wyjątkową niezawodnością i zaufaniem.

Trusted Seller to profesjonalny Sprzedawca zegarków, który zobowiązuje się do przestrzegania określonych warunków.Mówią one między innymi, że

  • wszystkie rozpowszechniane na platformie i za pośrednictwem Chrono24 informacje dotyczące jego osoby i jego przedsiębiorstwa są zgodne z prawdą
  • sprzedaje on wyłącznie oryginalne towary z zaufanych źródeł
  • Sprzedawca podaje prawdziwy stan swoich towarów i wskazuje w opisie i na zdjęciu na istniejące ewentualne braki
  • na otrzymane e-mailem zapytania ofertowe klientów, wysłane przez Chrono24, odpowiada z reguły w ciągu 5 dni roboczych.

Priorytetem jest uczciwa transakcja handlowa. Gdyby jednak doszło do różnicy zdań, Sprzedawca wspólnie z klientem będą szukać satysfakcjonującego dla obu stron rozwiązania. Naruszenie warunku lub kilku warunków może prowadzić do okresowej lub trwałej utraty wyróżnienia Trusted Seller lub – w przypadku rażących naruszeń – do utraty członkostwa Chrono24.
Czym jest gwarancja autentyczności?

Jedną z głównych zasad obowiązujących na Chrono24 jest zakaz sprzedaży replik i falsyfikatów. Przed opublikowaniem oferty sprzedawca profesjonalny jest zobowiązany jest do sprawdzenia autentyczności zegarka. Wszelkie odstępstwa od oryginalnego stanu zegarka muszą być zawarte w opisie. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszych Warunkach gwarancji autentyczności.

Gdzie mogę zgłosić wątpliwości co do autentyczności artykułu?
???info.faqs.faq.32.a???
Czym jest ochrona kupujących?

Ochrona kupujących na Chrono24 zabezpiecza Cię także po dokonaniu zamówienia. W tych rzadkich przypadkach, gdy transakcja nie pójdzie po Twojej myśli, nasz Dział Obsługi Klienta zapewni Ci odpowiednie wsparcie. Wspólnie ze sprzedawcą profesjonalnym pomożemy Ci w znalezieniu zadowalającego rozwiązania dla zaistniałego problemu. Skontaktuj się z nami najpóźniej 14 dni po otrzymaniu artykułu (support@chrono24.com).

Dalsze informacje dotyczące ochrony kupujących znajdziesz tutaj: Ochrona kupujących Chrono24

Co muszę zrobić jeżeli chcę zwrócić zakupiony artykuł?

Kupując za pośrednictwem usługi Trusted Checkout: Jeśli chcesz skorzystać z ustawowego prawa zwrotu, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta telefonicznie (+49 721 96693-920) lub mailowo () w ciągu 14 dni od momentu doręczenia przesyłki. Otrzymasz od nas wiadomość potwierdzającą terminowe odstąpienie od umowy. Poinformujemy Cię także o dalszych krokach.

Jeżeli wpłaciłeś kwotę zamówienia bezpośrednio do sprzedawcy prywatnego lub profesjonalnego, skontaktuj się z nim w sprawie zwrotu płatności. Pamiętaj, że w przypadku zakupu od osoby prywatnej nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.

Gdzie i w jaki sposób należy uiścić opłaty celno-podatkowe?
Wysokość opłat i podatków określana jest przez odpowiedni urząd celny. Kwota musi zostać uiszczona, gdy artykuł dotrze do kraju docelowego. W większości przypadków można ją uregulować u kuriera podczas odbioru przesyłki.
Oferta pochodzi z zagranicy. Na co powinienem zwrócić uwagę i na jakie opłaty muszę się przygotować?
Wyświetlana cena w ogłoszeniu jest taka, jaką podał sprzedawca. Do tego mogą dojść dodatkowe koszty jak opłaty celne, podatki, koszty wysyłki i ubezpieczenia.

Aby dowiedzieć jaka jest dokładna cena i zawarte w niej koszty, należy skontaktować się z oferentem zegarka. On także może udzielić informacji, czy firma spedycyjna załatwi formalności celne. W celu zapoznania się z obowiązującymi w Twoim kraju przepisami należy zwrócić się do lokalnego urzędu celnego.

Na terenie Unii Europejskiej zakup zegarków jest wolny od cła. W przypadku importu spoza UE, na przykład z USA do ceny dochodzą niewielkie opłaty celne oraz podatek obrotowy od towarów importowanych. W celu uzyskania dokładnych informacji należy skontaktować się z urzędem celnym.
Czym są opłaty celne i podatki obrotowe od importu?
Podczas importu towarów do Twojego kraju możesz zostać zobowiązany do zapłacenia opłat celno-podatkowych (np. cło, podatek VAT). Pobierane są przez urzędy celne i muszą zostać uiszczone, gdy artykuł dotrze do kraju docelowego. W celu uzyskania dokładniejszych informacji skontaktuj się z odpowiednim urzędem celnym.
Komu mogę zadać pytanie dotyczące konkretnego zegarka?
Na wszelkie pytania dotyczące właściwości, dostępności i stanu artykułu, jak również zawartości przesyłki, chętnie odpowie sprzedawca. Aby zadać mu pytanie, kliknij przycisk "Skontaktuj się ze sprzedawcą" znajdujący się na stronie oferty.
Jak szukać zegarka na Chrono24?
Korzystając z paska wyszukiwania na Chrono24 szybko znajdziesz Twój wymarzony zegarek. Lista wyników oferuje ponadto wiele możliwości filtrowania.

Pasek wyszukiwania
Korzystanie z paska wyszukiwania jest szybkie i nieskomplikowane. Wpisywane słowo jest automatycznie uzupełniane.

Lista wyników wyszukiwania
Lista wyników wyszukiwania oferuje wiele możliwości filtrowania. Możesz je sortować według nazwy producenta lub modelu, numeru referencyjnego lub dostępności.

Klikając na zapisz to wyszukiwanie stworzysz polecenie wyszukiwania, na podstawie którego będziemy Cię informować o nowych ofertach. Wybrane przez Ciebie filtry zostaną automatycznie zapisane.
Co oznaczają takie pojęcia jak repetycja czy chronograf?
Wszystkie najważniejsze pojęcia znajdziesz w naszym leksykonie zegarkowym.
Gdzie znajdę konkretny zegarek?

Aby znaleźć zegarek na Chrono24, skorzystaj z opcji wyszukiwania. Po otrzymaniu wyników możesz je zawęzić, korzystając z filtrów takich jak "model", "rok" czy też "cena".

Na stronie Chrono24 możesz również zapisywać konkretne wyszukiwania. Poinformujemy Cię, kiedy tylko pojawią się nowe wyniki dla wybranego zapytania.

Na co muszę zwrócić uwagę kupując od osoby prywatnej?
Najbezpieczniejszą metodą płatności w przypadku zakupu zegarka od osoby prywatnej jest usługa powiernicza na Chrono24. Korzystając z niej wpłacasz kwotę zamówienia na rachunek powierniczy, na którym będzie ona przechowywana do momentu, aż otrzymasz zegarek. W razie problemów lub wątpliwości nasz Dział Obsługi Klienta chętnie służy pomocą.

Jeżeli sprzedawca nie oferuje usługi powierniczej na Chrono24, zalecamy Ci przeprowadzenie transakcji osobiście. Spotkaj się ze sprzedawcą w bezpiecznym, monitorowanym miejscu, najlepiej w siedzibie któregoś ze znanych jubilerów lub sprzedawców zegarków. Będziesz mógł od razu poprosić o sprawdzenie zegarka. Alternatywnie możesz się zdecydować na dokonanie płatności za pomocą usługi PayPal lub na skorzystanie z usług zewnętrznych firm oferujących usługi powiernicze. Zaznaczamy, że sprzedawcy oferujący zegarki poprzez usługę powierniczą na Chrono24, zostali przez nas sprawdzeni. Pamiętaj aby dokładnie sprawdzić warunki umowy, zanim zdecydujesz się na zakup od osoby prywatnej.
Co muszę zrobić jeżeli chcę zwrócić zakupiony artykuł?

Kupując za pośrednictwem usługi Trusted Checkout: Jeśli chcesz skorzystać z ustawowego prawa zwrotu, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta telefonicznie (+49 721 96693-920) lub mailowo () w ciągu 14 dni od momentu doręczenia przesyłki. Otrzymasz od nas wiadomość potwierdzającą terminowe odstąpienie od umowy. Poinformujemy Cię także o dalszych krokach.

Jeżeli wpłaciłeś kwotę zamówienia bezpośrednio do sprzedawcy prywatnego lub profesjonalnego, skontaktuj się z nim w sprawie zwrotu płatności. Pamiętaj, że w przypadku zakupu od osoby prywatnej nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.

Kto ponosi koszty przesyłki zwrotnej?
Ty ponosisz bezpośrednie koszty związane z przesyłką zwrotną. Pamiętaj, że ze względu na konieczność ubezpieczenia przesyłki mogą one wynieść nawet 250 euro.

Jeśli chcesz zmienić adres dostawy, kliknij na "Skontaktuj się z Chrono24" i wyślij nam wiadomość z Twoim nowym adresem. Zatroszczymy się o resztę.

W ciągu kilku minut od dokonania płatności kartą kredytową powinieneś otrzymać potwierdzenie od naszego systemu. Jeżeli nie otrzymałeś potwierdzenia płatności lub wyświetlił Ci się komunikat o błędzie, może to oznaczać, że:

1. Twoja karta kredytowa nie jest zarejestrowana w systemie 3D Secure (VerifiedByVisa/ Mastercard Secure Code). W tej sytuacji skontaktuj się ze swoim bankiem.

2. Przekroczyłeś limit karty kredytowej. Aby go zwiększyć skontaktuj się z wystawcą Twojej karty kredytowej.

Dziękujemy za dokonanie płatności. Aby ją potwierdzić kliknij na "Tak, dokonałem płatności" w Twojej strefie myChrono24 w zakładce "Kupuj".

Poinformujemy Cię, gdy wpłata zostanie zaksięgowana. W związku z tym prosimy o zignorowanie wiadomości wzywających do zapłaty. Są one wysyłane automatycznie i ustaną, gdy tylko kwota wpłynie na nasze konto.

Pamiętaj, że przelew środków na inne konto bankowe może potrwać 2–3 dni robocze.

Kiedy otrzymam zegarek?
Wszelkie informacje dotyczące dostępności artykułu i czasu dostawy odnajdziesz na stronie oferty. Pamiętaj, że podane ramy czasowe obowiązują od chwili wpłynięcia płatności. Na wszystkie pytania związane z kwestią wysyłki odpowie chętnie sprzedawca. Aby zadać sprzedawcy pytanie, kliknij przycisk "Skontaktuj się ze sprzedawcą" znajdujący się na stronie oferty.
Jak szybko artykuł będzie gotowy do wysyłki?
Artykuły oferowane za pomocą usługi Trusted Checkout są z reguły gotowe do wysyłki od razu lub w niedługim czasie. Dokładne informacje znajdziesz bezpośrednio w opisie oferty.
Która firma kurierska dostarczy artykuł?
To sprzedawca decyduje o tym, która firma kurierska dostarczy Twoją przesyłkę. Dokładniejsze informacje znajdziesz w potwierdzeniu wysyłki.
Czy mogę śledzić status mojej przesyłki?
Poinformujemy Cię gdy Twoje zamówienie zostanie nadane do wysyłki. Jeżeli będzie to możliwe otrzymasz od nas wiadomość zawierającą numer monitorowania przesyłki (Tracking-ID).
Czy artykuł jest ubezpieczony przed uszkodzeniami podczas transportu i kradzieżą?
Przesyłka zawierająca artykuł zakupione za pomocą usługi Trusted Checkout powinna zostać ubezpieczona. Masz jednak możliwość uzgodnienia ze sprzedawcą innego rodzaju wysyłki.
Do jakiej wartości jest ubezpieczona przesyłka?
Artykuł powinien być ubezpieczony do jego pełnej wartości.
Co muszę zrobić jeżeli chcę zwrócić zakupiony artykuł?

Kupując za pośrednictwem usługi Trusted Checkout: Jeśli chcesz skorzystać z ustawowego prawa zwrotu, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta telefonicznie (+49 721 96693-920) lub mailowo () w ciągu 14 dni od momentu doręczenia przesyłki. Otrzymasz od nas wiadomość potwierdzającą terminowe odstąpienie od umowy. Poinformujemy Cię także o dalszych krokach.

Jeżeli wpłaciłeś kwotę zamówienia bezpośrednio do sprzedawcy prywatnego lub profesjonalnego, skontaktuj się z nim w sprawie zwrotu płatności. Pamiętaj, że w przypadku zakupu od osoby prywatnej nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.

Co muszę zrobić jeżeli chcę zwrócić zakupiony artykuł?

Kupując za pośrednictwem usługi Trusted Checkout: Jeśli chcesz skorzystać z ustawowego prawa zwrotu, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta telefonicznie (+49 721 96693-920) lub mailowo () w ciągu 14 dni od momentu doręczenia przesyłki. Otrzymasz od nas wiadomość potwierdzającą terminowe odstąpienie od umowy. Poinformujemy Cię także o dalszych krokach.

Jeżeli wpłaciłeś kwotę zamówienia bezpośrednio do sprzedawcy prywatnego lub profesjonalnego, skontaktuj się z nim w sprawie zwrotu płatności. Pamiętaj, że w przypadku zakupu od osoby prywatnej nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.

Dziękujemy za dokonanie płatności. Aby ją potwierdzić kliknij na "Tak, dokonałem płatności" w Twojej strefie myChrono24 w zakładce "Kupuj".

Poinformujemy Cię, gdy wpłata zostanie zaksięgowana. W związku z tym prosimy o zignorowanie wiadomości wzywających do zapłaty. Są one wysyłane automatycznie i ustaną, gdy tylko kwota wpłynie na nasze konto.

Pamiętaj, że przelew środków na inne konto bankowe może potrwać 2–3 dni robocze.

Kiedy otrzymam zegarek?
Wszelkie informacje dotyczące dostępności artykułu i czasu dostawy odnajdziesz na stronie oferty. Pamiętaj, że podane ramy czasowe obowiązują od chwili wpłynięcia płatności. Na wszystkie pytania związane z kwestią wysyłki odpowie chętnie sprzedawca. Aby zadać sprzedawcy pytanie, kliknij przycisk "Skontaktuj się ze sprzedawcą" znajdujący się na stronie oferty.

Dziękujemy za dokonanie płatności. Aby ją potwierdzić kliknij na "Tak, dokonałem płatności" w Twojej strefie myChrono24 w zakładce "Kupuj".

Poinformujemy Cię, gdy wpłata zostanie zaksięgowana. W związku z tym prosimy o zignorowanie wiadomości wzywających do zapłaty. Są one wysyłane automatycznie i ustaną, gdy tylko kwota wpłynie na nasze konto.

Pamiętaj, że przelew środków na inne konto bankowe może potrwać 2–3 dni robocze.

Co mogę zrobić, jeśli nie otrzymuję odpowiedzi od sprzedawcy?
Prosimy naszych sprzedawców o udzielanie odpowiedzi na zapytania w ciągu pięciu dni roboczych. Wielu sprzedawców otrzymuje dziennie mnóstwo zapytań, co może prowadzić do opóźnień w odpowiadaniu. W razie potrzeby możesz skontaktować się ze sprzedawcą telefonicznie. Numer kontaktowy można zazwyczaj znaleźć na stronie oferty pod hasłem "Sprzedawca".
Jak skontaktuję się ze sprzedawcą?
W razie pytań dotyczących artykułu możesz się skontaktować bezpośrednio ze sprzedawcą. W tym celu skorzystaj z podanych przez niego danych. Pytania dotyczące Twojego zamówienia i usługi Trusted Checkout skieruj do naszego Działu Obsługi Klienta. Skontaktujesz się z nim telefonicznie (+49 721 96693-920) lub mailowo ().
Co muszę zrobić jeżeli chcę zwrócić zakupiony artykuł?

Kupując za pośrednictwem usługi Trusted Checkout: Jeśli chcesz skorzystać z ustawowego prawa zwrotu, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta telefonicznie (+49 721 96693-920) lub mailowo () w ciągu 14 dni od momentu doręczenia przesyłki. Otrzymasz od nas wiadomość potwierdzającą terminowe odstąpienie od umowy. Poinformujemy Cię także o dalszych krokach.

Jeżeli wpłaciłeś kwotę zamówienia bezpośrednio do sprzedawcy prywatnego lub profesjonalnego, skontaktuj się z nim w sprawie zwrotu płatności. Pamiętaj, że w przypadku zakupu od osoby prywatnej nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.

Kiedy otrzymam pieniądze?

Płatność za pomocą usługi powierniczej

Po dokonaniu przez nabywcę płatności na konto powiernicze, kwota zakupu będzie przechowywana na nim do momentu, aż nabywca potwierdzi otrzymanie zamówionego artykułu. Najpóźniej siedem dni po potwierdzeniu przez nabywcę otrzymania przesyłki przekażemy kwotę na konto sprzedawcy. Kwota może ewentualnie za zgodą nabywcy zostać przekazana sprzedawcy wcześniej.

Jeśli nabywca nie zapłacił Ci bezpośrednio odpowiedniej kwoty, prosimy o skontaktowanie się z nim. Zawsze doradzamy dokonywanie sprzedaży w oparciu o płatność z góry.

Nie mogę znaleźć mojej oferty. Kiedy zostanie opublikowana na Chrono24?
Jeżeli nie możesz znaleźć Twojej oferty na Chrono24, może to wynikać z następujących powodów:
  1. Twoja oferta nie została jeszcze zweryfikowana.
  2. Mając na uwadze bezpieczeństwo wszystkich użytkowników Chrono24 sprawdzamy wszystkie nowe oferty zamieszczone na naszej stronie. Odbywa się tylko w dni powszednie i zajmuje z reguły od 1 do 3 dni roboczych.
  3. Zdjęcie bezpieczeństwa są nieprawidłowe. W takiej sytuacji otrzymałeś wiadomość e-mail z prośbą o zaktualizowanie zdjęć w Twojej strefie myChrono24.
  4. Twoje konto użytkownika nie zostało jeszcze aktywowane. Sprawdź, czy potwierdziłeś założenie konta klikając na link zawarty w e-mailu aktywacyjnym.
  5. W niektórych krajach weryfikujemy tożsamość sprzedawców prywatnych. Możliwe, że nie została ona jeszcze sprawdzona. Pamiętaj, że sprawdzenie Twojego dowodu tożsamości może potrwać od 1 do 3 dni roboczych.
Jaka jest wartość mojego zegarka?

Na Chrono24 w prosty sposób oszacujesz wartość Twojego zegarka – oczywiście za darmo. Wybierz w tym celu model, który posiadasz oraz określ jego stan. Porównamy Twój zegarek z ponad 400 000 ofert z całego świata i zaproponujemy Ci kwotę, dzięki której sprzedasz go za jak najlepszą cenę.
Przejdź do wyceny

Czy Chrono24 skupuje zegarki?
Chrono24 jest platformą łączącą miłośników zegarków z całego świata. Określenie warunków sprzedaży, jak i wysokości kosztów wysyłki następuje bezpośrednio pomiędzy sprzedawcą a nabywcą. Z tego względu Chrono24 nie zajmuje się kupnem, wyceną, ani sprawdzaniem zegarków. Zalecamy Ci sprzedanie zegarka za pomocą oferty prywatnej.
Co to jest numer referencyjny?
Numer referencyjny to unikatowe oznaczenie modelu lub wersji Twojego zegarka. Może się on składać z wielu cyfr oraz liter. Niektórzy producenci umieszczają numer referencyjny na dnie koperty (nie mylić z numerem koperty) albo na końcówce paska lub bransolety. Czasami numer ten graweruje się na cyferblacie. Numer referencyjny Twojego zegarka powinien się ponadto znajdować w jego dokumentacji oraz na rachunku. Jeżeli nie możesz odnaleźć numeru referencyjnego, poszukaj tego producenta w internecie i porównaj obrazy z sieci z Twoim zegarkiem. Ta szybka metoda jest w większości przypadków najskuteczniejsza.
Jak są rozliczane akcesoria zegarkowe?
Sprzedawcy prywatni mogą bezpłatnie oferować akcesoria zegarkowe na Chrono24. Aby stworzyć ofertę, wejdź w zakładkę "Sprzedaj części lub akcesoria" w punkcie "Sprzedaj zegarek".
Jak wysłać zegarek?
Chrono24 nie współpracuje aktualnie na stałe z żadną firmą kurierską. Przed nadaniem przesyłki doradzamy uzyskać uprzednio informację na temat przesyłek o wysokiej wartości u lokalnego dostawcy usług kurierskich. Dowiedz się bezpośrednio od firmy kurierskiej, jakie obowiązują warunki wysyłki. Zwróć uwagę na to, że artykuł musi zostać ubezpieczony do jego pełnej wartości i nadany wraz z numerem monitorowania (Tracking-ID). Odbiorca powinien poświadczyć odbiór przesyłki za pomocą podpisu. W przypadku międzynarodowej przesyłki zwrotnej pamiętaj, aby oznaczyć przesyłkę jako zwrot, tak aby urząd celny nie naliczył od niej opłaty celnej.
Jak edytować ofertę?

Możesz w każdej chwili edytować ofertę w Twojej strefie myChrono24 (opcja dostępna obecnie jedynie na stronie internetowej Chrono24). Wejdź w zakładkę "Oferty", a następnie wybierz pod odpowiednią ofertą opcję "zmień ofertę".

Jeśli chcesz zmienić cenę, producenta lub model zegarka, prosimy o skontaktowanie się z nami za pomocą znajdującego się poniżej formularza kontaktowego.

Jakie metody płatności mogę zaoferować kupującemu?
Płatność dokonywana jest z reguły za pomocą usługi powierniczej na Chrono24. Oznacza to, że po złożeniu zamówienia nabywca wpłaca wymaganą kwotę na bezpieczny rachunek powierniczy. Dopiero w następnym kroku nadajesz artykuł do wysyłki. Kwota zamówienia zostanie Ci wypłacona, gdy nabywca otrzyma artykuł.

W pojedynczych przypadkach może się zdarzyć, że nabywca lub sprzedawca nie będzie mógł dokonać płatności za pomocą usługi powierniczej. W takiej sytuacji będzie musiał wpłacić kwotę zamówienia bezpośrednio do Ciebie. Musisz się wtedy zdecydować na metodę płatności, jak np. przelew lub PayPal. Chrono24 przekaże wtedy nabywcy dane do płatności.

Dalsze informacje dotyczące usługi powierniczej znajdziesz tutaj.

Możesz również przeprowadzić transakcję osobiście i umówić się z kupującym na przekazanie zegarka. W takich wypadkach zalecamy wybranie bezpiecznego i monitorowanego miejsca, jak np. zakład jubilerski. Możesz także skorzystać z usługi powierniczej. Zwróć uwagę na nasze wskazówki dotyczące bezpieczeństwa.
Nie sprzedałem mojego zegarka

Jeżeli w ciągu sześciu miesięcy nie uda Ci się sprzedać zegarka, zwrócimy Ci pieniądze za umieszczenie oferty. Zwrot opłaty nastąpi, jeżeli Twoja oferta była przez sześć miesięcy nieprzerwanie dostępna na stronie Chrono24, a zegarek w dalszym ciągu znajduje się w Twoim posiadaniu. Po upływie sześciu miesięcy prosimy o przesłanie nam dwóch zdjęć Twojego zegarka ze wskazówkami pokazującymi wybrane przez nas godziny. Skontaktuj się z nami w tej sprawie za pomocą formularza kontaktowego.

Pamiętaj, że zgodnie z naszymi Ogólnymi Warunkami Sprzedaży dla sprzedawców prywatnych uzyskanie zwrotu kosztów nie jest możliwe, jeśli zegarek został uprzednio sprzedany innym sposobem.

Moja oferta została opłacona, a jej termin ważności nie upłynął. Dlaczego Chrono24 sprawdza, czy jest ona wciąż aktualna?
Chcemy zaoferować najlepszą jakość wszystkim odwiedzającym naszą Platformę Zegarkową. W celu utrzymania najaktualniejszego stanu ofert na Chrono24 co 8 tygodni sprawdzamy za pomocą e-maili, czy oferowane artykuły są w dalszym ciągu dostępne. Jeżeli Twoja oferta nie zostanie potwierdzona, usuniemy ją automatycznie po upływie tygodnia.
Moja oferta została usunięta

W celu utrzymania jak najaktualniejszego stanu ofert na Chrono24 regularnie sprawdzamy, czy oferowane artykuły są w dalszym ciągu dostępne. Jeżeli Twoja oferta nie zostanie potwierdzona, usuniemy ją automatycznie po upływie tygodnia. Możemy oczywiście reaktywować Twoją usuniętą ofertę. Prosimy w tej sprawie o kontakt za pomocą znajdującego się poniżej formularza kontaktowego.

Możesz również w prosty sposób zarządzać Twoimi ofertami w strefie myChrono24. Znajdziesz tam przegląd wszystkich najważniejszych informacji.

Jak długi jest okres obowiązywania mojej oferty?
Okres obowiązywania oferty jest zależny od tego, na jaką opcję się zdecydujesz:
  1. Jeśli postanowisz płacić prowizję od obsługi każdej udanej sprzedaży dokonanej za pośrednictwem Chrono24, Twoja oferta będzie dostępna na naszej stronie przez 3 miesiące. W tym okresie artykuł nie może być oferowany ani zostać sprzedany inną drogą. Jeśli przez ten okres nie uda Ci się sprzedać artykułu, możesz przedłużyć ofertę o kolejne 3 miesiące lub wystąpić o jej usunięcie. Aby móc usunąć Twoją ofertę, potrzebujemy dowodu na to, że artykuł wciąż znajduje się w Twoim posiadaniu.
  2. Jeśli natomiast postanowisz dokonać z góry opłaty za umieszczenie danej oferty, będzie ona dostępna na portalu Chrono24 przez okres 6 miesięcy. Po upłynięciu tego czasu mamy możliwość usunięcia Twojej oferty, choć nie mamy takiego obowiązku.
Jak dokładnie działa gwarancja zwrotu pieniędzy?
Jeśli nie sprzedasz w przeciągu 6 miesięcy, otrzymasz od nas zwrot kosztów za ogłoszenie. Warunkiem tego jest, że Twój zegarek był prezentowany w Internecie na Chrono24 przez 6 miesięcy, nie został sprzedany i znajduje się jeszcze w Twoim posiadaniu. W tym celu należy po upływie 6 miesięcy udowodnić w ciągu 4 tygodni, że zegarek jest jeszcze w Twoim posiadaniu.
Nie mogę znaleźć mojej oferty. Kiedy zostanie opublikowana na Chrono24?
Jeżeli nie możesz znaleźć Twojej oferty na Chrono24, może to wynikać z następujących powodów:
  1. Twoja oferta nie została jeszcze zweryfikowana. Mając na uwadze bezpieczeństwo wszystkich użytkowników Chrono24 osobiście sprawdzamy wszystkie oferty, które są publikowane na naszej stronie. Trwa to z reguły od 1 do 2 dni roboczych.
  2. Przesłane zdjęcia bezpieczeństwa są nieprawidłowe. Zaktualizuj je w Twojej strefie myChrono24.
  3. Aktywacja oferty nastąpi dopiero wtedy, gdy wymagana kwota wpłynie na nasze konto. Pamiętaj, że w przypadku przelewów międzynarodowych może to potrwać kilka dni.
  4. Twoje konto użytkownika nie zostało jeszcze aktywowane. Sprawdź, czy potwierdziłeś założenie konta klikając na link zawarty w e-mailu aktywacyjnym.
Jak długi jest okres obowiązywania mojej oferty?
Okres obowiązywania oferty jest zależny od tego, na jaką opcję się zdecydujesz:
  1. Jeśli postanowisz płacić prowizję od obsługi każdej udanej sprzedaży dokonanej za pośrednictwem Chrono24, Twoja oferta będzie dostępna na naszej stronie przez 3 miesiące. W tym okresie artykuł nie może być oferowany ani zostać sprzedany inną drogą. Jeśli przez ten okres nie uda Ci się sprzedać artykułu, możesz przedłużyć ofertę o kolejne 3 miesiące lub wystąpić o jej usunięcie. Aby móc usunąć Twoją ofertę, potrzebujemy dowodu na to, że artykuł wciąż znajduje się w Twoim posiadaniu.
  2. Jeśli natomiast postanowisz dokonać z góry opłaty za umieszczenie danej oferty, będzie ona dostępna na portalu Chrono24 przez okres 6 miesięcy. Po upłynięciu tego czasu mamy możliwość usunięcia Twojej oferty, choć nie mamy takiego obowiązku.
Kiedy mogę wystąpić o usunięcie mojej oferty?
To, w jaki sposób i kiedy możemy usunąć Twoją ofertę, zależy od tego, na jaką opcję się zdecydujesz:
  1. Jeśli postanowisz płacić prowizję od obsługi sprzedaży dokonanej za pośrednictwem Chrono24, możesz wystąpić o usunięcie oferty podczas okresu jej obowiązywania tylko z następujących powodów:
    • Artykuł został sprzedany
    • Artykuł został uszkodzony lub zniszczony
    • Artykuł został skradziony
    • Inna przyczyna niezawiniona przez Ciebie
    Po upłynięciu okresu obowiązywania Twoja oferta może zostać usunięta. Aby tego dokonać, możemy w wybranych sytuacjach wymagać przedstawienia dowodu na to, że artykuł wciąż znajduje się w Twoim posiadaniu.
  2. Jeśli natomiast postanowisz dokonać z góry opłaty za umieszczenie danej oferty, jej usunięcie jest możliwe w każdej chwili.
Jak stworzyć ofertę na Chrono24?

Utworzenie oferty na Chrono24 jest bardzo proste dzięki asystentowi tworzenia oferty. Potrzebny Ci będzie jedynie numer referencyjny Twojego zegarka. Możesz również wybrać model Twojego zegarka manualnie. Wybierz w tym celu opcję "Przejdź dalej bez numeru referencyjnego". Dalsze informacje znajdziesz tutaj: Sprzedaj Twój zegarek na Chrono24

Jak są rozliczane akcesoria zegarkowe?
Sprzedawcy prywatni mogą bezpłatnie oferować akcesoria zegarkowe na Chrono24. Aby stworzyć ofertę, wejdź w zakładkę "Sprzedaj części lub akcesoria" w punkcie "Sprzedaj zegarek".
Jak przebiega proces sprzedaży?
Proces sprzedaży odbywa się za pomocą bezpiecznej usługi powierniczej na Chrono24. Z wysłaniem zegarka czekasz do momentu, aż nabywca wpłaci kwotę zamówienia na rachunek powierniczy. Kwota zamówienia zostanie Ci wypłacona, gdy nabywca otrzyma artykuł.

W pojedynczych przypadkach może się zdarzyć, że nabywca lub sprzedawca nie będzie mógł dokonać płatności za pomocą usługi powierniczej. W takiej sytuacji będzie musiał wpłacić kwotę zamówienia bezpośrednio do Ciebie. Poinformuj go wtedy o wybranej przez Ciebie metodzie płatności, jak np. przelew lub PayPal.

Dalsze informacje dotyczące sprzedaży za pomocą usługi powierniczej znajdziesz tutaj.
Jak dokładnie działa gwarancja zwrotu pieniędzy?
Jeśli nie sprzedasz w przeciągu 6 miesięcy, otrzymasz od nas zwrot kosztów za ogłoszenie. Warunkiem tego jest, że Twój zegarek był prezentowany w Internecie na Chrono24 przez 6 miesięcy, nie został sprzedany i znajduje się jeszcze w Twoim posiadaniu. W tym celu należy po upływie 6 miesięcy udowodnić w ciągu 4 tygodni, że zegarek jest jeszcze w Twoim posiadaniu.
Jak opublikować oferty?
Możesz samodzielnie stworzyć oferty sprzedaży dla Twoich zegarków. Jeżeli chcesz, możesz również zaimportować dane o zegarkach bezpośrednio z Twojej strony internetowej.

Nowe oferty przygotujesz w Twoim Managerze Platformy. Aby tego dokonać, wypełnij formularz Nowa oferta. Nasze pytania pomocnicze pozwolą Ci na stworzenie dokładnego opisu zegarka. W zależności od wykupionego pakietu do każdej oferty możesz dołączyć od 6 do 16 zdjęć.

Importowanie danych bezpośrednio z Twojej strony jest możliwe dopiero od 25 ofert oraz w przypadku wybrania pakietu PRO. Importowanie danych i ich codzienna aktualizacja nastąpią automatycznie.
Jak zarejestrować się jako firma handlowa?
Rejestracja jako sprzedawca profesjonalny trwa tylko chwilę:
  1. Wpisz Twoje dane
  2. Podaj dane do płatności (numer karty kredytowej lub jeżeli mieszkasz na terenie UE, zlecenie polecenia zapłaty SEPA)
  3. Złóż dokumenty weryfikacyjne
Po ich złożeniu możesz rozpocząć tworzenie pierwszych ofert. Pamiętaj, że zanim zostaną one opublikowane, Twoje konto sprzedawcy musi zostać aktywowane przez Chrono24. Miej na uwadze, że aktywacja następuje dopiero po sprawdzeniu Twoich danych i dokumentów. Wszystkie dokumenty możesz przesłać bezpośrednio za pomocą formularza na naszej stronie. Możliwe jest również dostarczenie ich pocztą, faksem lub w formie załącznika do wiadomości e-mail. Do wymaganych przy rejestracji dokumentów należą:
  • Wyciąg z rejestru handlowego lub potwierdzenie rejestracji działalności gospodarczej
  • Wiarygodny dokument potwierdzający adres, np. kopia rachunku telefonicznego lub rachunku za prąd
Skorzystaj już dziś z darmowego czterotygodniowego okresu próbnego, aby w pełni przetestować ofertę Chrono24.

Zapytania wysyłane w ramach tej kategorii mogą być trudne do przyporządkowania, co może prowadzić do przedłużenia się czasu oczekiwania na odpowiedź.

Abyśmy mogli Ci jak najszybciej pomóc sprawdź, czy Twoje zapytanie nie pasuje lepiej do innej kategorii.

Dziękujemy za Twoje zainteresowanie!
Aby się z nami skontaktować kliknij na "Skontaktuj się z Chrono24".
Widziałeś już naszą stronę z ofertami pracy? Aktualne oferty znajdziesz tutaj:
https://about.chrono24.com/jobs/

Skontaktuj się z Chrono24
+1

Pole obowiązkowe

Dowiedz się więcej

Dowiedz się więcej

Na Chrono24 znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Pokaż FAQ

Poznaj nas bliżej

Poznaj nas bliżej

Zajrzyj za kulisy i dowiedz się więcej o Chrono24.

Dowiedz się więcej