Masz pytania?

Chętnie na nie odpowiemy.

Jeśli chcesz zmienić adres dostawy, kliknij na "Skontaktuj się z Chrono24" i wyślij nam wiadomość z Twoim nowym adresem. Zatroszczymy się o resztę.

W ciągu kilku minut od dokonania płatności kartą kredytową powinieneś otrzymać potwierdzenie od naszego systemu. Jeżeli nie otrzymałeś potwierdzenia płatności lub wyświetlił Ci się komunikat o błędzie, może to oznaczać, że:

1. Twoja karta kredytowa nie jest zarejestrowana w systemie 3D Secure (VerifiedByVisa/ Mastercard Secure Code). W tej sytuacji skontaktuj się ze swoim bankiem.

2. Przekroczyłeś limit karty kredytowej. Aby go zwiększyć skontaktuj się z wystawcą Twojej karty kredytowej.

Dziękujemy za dokonanie płatności. Aby ją potwierdzić kliknij na "Tak, dokonałem płatności" w Twojej strefie myChrono24 w zakładce "Kupuj".

Poinformujemy Cię, gdy wpłata zostanie zaksięgowana. W związku z tym prosimy o zignorowanie wiadomości wzywających do zapłaty. Są one wysyłane automatycznie i ustaną, gdy tylko kwota wpłynie na nasze konto.

Pamiętaj, że przelew środków na inne konto bankowe może potrwać 2–3 dni robocze.

Dziękujemy za dokonanie płatności. Aby ją potwierdzić kliknij na "Tak, dokonałem płatności" w Twojej strefie myChrono24 w zakładce "Kupuj".

Poinformujemy Cię, gdy wpłata zostanie zaksięgowana. W związku z tym prosimy o zignorowanie wiadomości wzywających do zapłaty. Są one wysyłane automatycznie i ustaną, gdy tylko kwota wpłynie na nasze konto.

Pamiętaj, że przelew środków na inne konto bankowe może potrwać 2–3 dni robocze.

Jeśli chcesz zmienić adres dostawy, kliknij na "Skontaktuj się z Chrono24" i wyślij nam wiadomość z Twoim nowym adresem. Zatroszczymy się o resztę.

Dziękujemy za dokonanie płatności. Aby ją potwierdzić kliknij na "Tak, dokonałem płatności" w Twojej strefie myChrono24 w zakładce "Kupuj".

Poinformujemy Cię, gdy wpłata zostanie zaksięgowana. W związku z tym prosimy o zignorowanie wiadomości wzywających do zapłaty. Są one wysyłane automatycznie i ustaną, gdy tylko kwota wpłynie na nasze konto.

Pamiętaj, że przelew środków na inne konto bankowe może potrwać 2–3 dni robocze.

Cieszymy się, że chcesz wiedzieć o nas więcej!

Zastanawiasz się, jakim pracodawcą jest Chrono24? A może interesuje Cię praca w naszej firmie?
Zajrzyj na naszą stronę z ofertami pracy. Tutaj znajdziesz nasze dane kontaktowe oraz wszystkie aktualne oferty: https://about.chrono24.com/jobs/

Zapytania wysyłane w ramach tej kategorii mogą być trudne do przyporządkowania, co może prowadzić do przedłużenia się czasu oczekiwania na odpowiedź.

Abyśmy mogli Ci jak najszybciej pomóc sprawdź, czy Twoje zapytanie nie pasuje lepiej do innej kategorii.

Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta.

Załączniki

Dopuszczalne formaty to: .pdf, .png, .jpg, .gif oraz .tif. Maksymalna wielkość pliku: 32 MB.

Przetwarzamy Twoje dane kontaktowe, aby móc odpowiedzieć na Twoje zapytanie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Pole obowiązkowe

Dowiedz się więcej

Na Chrono24 znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Pokaż FAQ

Poznaj nas bliżej

Zajrzyj za kulisy i dowiedz się więcej o Chrono24.

Dowiedz się więcej