Masz pytania?
Chętnie na nie odpowiemy.
Aby zamówić zegarek, kliknij na stronie oferty zielony przycisk "Kup". Jeśli tego wcześniej nie zrobiłeś, zostaniesz poproszony o zalogowanie się lub założenie konta użytkownika. Następnie będziesz musiał podać adres dostawy. W zakładce "Zestawienie kosztów" sprawdzisz całkowitą kwotę Twojego zamówienia wraz z kosztami wysyłki. Pamiętaj, że do kwoty całkowitej mogą zostać doliczone opłaty celne.
Wskazówka: Przed złożeniem międzynarodowego zamówienia skontaktuj się z odpowiednim urzędem celnym, aby dowiedzieć się o obowiązujących w Twoim kraju przepisach celnych.
Możesz dokonać płatności w następujący sposób:
-
Płatność za pomocą bezpłatnej usługi powierniczej
Wpłacasz odpowiednią kwotę na konto depozytowe, gdzie będzie bezpiecznie przechowywana do momentu, aż otrzymasz zegarek. Możesz w tym przypadku skorzystać z płatności za pomocą karty kredytowej (VISA, Mastercard) lub przelewem. W razie pytań lub wątpliwości możesz liczyć na wsparcie ze strony naszego Działu Obsługi Klienta. Zatroszczy się on o sprawny przebieg transakcji.
Po podaniu adresu dostawy przeczytaj i zaakceptuj Ogólne warunki sprzedaży. Kliknij następnie na przycisk "Złóż wiążące zamówienie", aby zakończyć proces składania zamówienia.
Więcej informacji na temat usługi powierniczej w ramach Ochrony Kupujących znajdziesz tutaj: https://www.chrono24.com/info/checkout.htm .
-
Płacisz wymaganą kwotę bezpośrednio do sprzedawcy
W ten sposób rezygnujesz z bezpłatnej usługi powierniczej na Chrono24. Kwotę zamówienia wpłacasz bezpośrednio sprzedawcy. Płatność za pomocą karty kredytowej nie jest możliwa.
Po podaniu adresu dostawy przeczytaj i zaakceptuj Ogólne warunki sprzedaży. Kliknij następnie na przycisk "Złóż wiążące zamówienie", aby zakończyć proces składania zamówienia. Kiedy tylko sprzedawca przetworzy Twoje zamówienie, otrzymasz wiadomość e-mail z danymi dotyczącymi płatności. Gdy Twoja wpłata zostanie zaksięgowana, sprzedawca nada artykuł do wysyłki.
-
Zamówienie u sprzedawcy prywatnego
Najbezpieczniejszą metodą płatności w przypadku zakupu zegarka od osoby prywatnej jest usługa powiernicza na Chrono24. Korzystając z niej wpłacasz kwotę zamówienia na rachunek powierniczy, na którym będzie ona przechowywana do momentu, aż otrzymasz zegarek.
Dodatkowe informacje znajdziesz tutaj: Zakup od osoby prywatnej
Kiedy tylko sprzedawca przetworzy Twoje zamówienie, otrzymasz wiadomość e-mail z danymi dotyczącymi płatności. Gdy Twoja wpłata zostanie zaksięgowana, sprzedawca nada artykuł do wysyłki.
Pasek wyszukiwania
Korzystanie z paska wyszukiwania to najłatwiejszy sposób na odnalezienie określonego zegarka. Podczas wpisywania hasła automatycznie otrzymujesz sugestie dotyczące Twojego wyszukiwania.
Lista wyników wyszukiwania
Lista wyników wyszukiwania oferuje wiele możliwości filtrowania. Możesz je sortować na przykład według nazwy producenta, modelu lub numeru referencyjnego.
Klikając Zapisz to wyszukiwanie stworzysz polecenie wyszukiwania, na podstawie którego będziemy Cię informować o nowych ofertach w tej kategorii. Wybrane przez Ciebie filtry zostaną automatycznie zapisane.
Sortowanie wyników można dostosować za pomocą okna wyboru w prawym górnym rogu ponad wynikami wyszukiwania. Możesz tu wybrać opcje takie jak cena, data zamieszczenia oferty, trafność wyszukiwania lub popularność. Sortowanie domyślne można zmienić w zakładce Ustawienia w Twojej strefie myChrono24.
Skontaktuj się ze sprzedawcą, aby dowiedzieć się, ile będzie wynosiła całkowita kwota zamówienia (wraz z ewentualnymi opłatami). Poinformuje Cię on również o tym, czy firma kurierska zajmie się procedurami związanymi z cłem. Aby uzyskać informacje na temat obowiązujących przepisów dotyczących zakupu towarów za granicą, skontaktuj się z właściwym urzędem celnym.
Zakup zegarków wewnątrz Unii Europejskiej jest wolny od cła. Jednak w przypadku importu zegarka z kraju trzeciego (np. ze Stanów Zjednoczonych) do UE naliczane są niewielkie opłaty celne i podatki importowe. Szczegółowe informacje na ten temat uzyskasz w urzędzie celnym.
Wielu sprzedawców zgadza się na złożenie propozycji ceny. Aby zaproponować sprzedawcy cenę, kliknij znajdujący się na stronie oferty przycisk "Zaproponuj cenę". Podaj proponowaną przez Ciebie cenę artykułu oraz adres dostawy. Następnie przeczytaj i zaakceptuj Ogólne Warunki Sprzedaży i kliknij na przycisk "Wyślij propozycję ceny". Sprzedawca rozpatrzy Twoją propozycję i skontaktuje się z Tobą.
Jeśli sprzedawca z zasady nie przyjmuje propozycji cen, funkcja ta nie jest dostępna.Skontaktuj się ze sprzedawcą, aby dowiedzieć się, ile będzie wynosiła całkowita kwota zamówienia (wraz z ewentualnymi opłatami). Poinformuje Cię on również o tym, czy firma kurierska zajmie się procedurami związanymi z cłem. Aby uzyskać informacje na temat obowiązujących przepisów dotyczących zakupu towarów za granicą, skontaktuj się z właściwym urzędem celnym.
Zakup zegarków wewnątrz Unii Europejskiej jest wolny od cła. Jednak w przypadku importu zegarka z kraju trzeciego (np. ze Stanów Zjednoczonych) do UE naliczane są niewielkie opłaty celne i podatki importowe. Szczegółowe informacje na ten temat uzyskasz w urzędzie celnym.
Płatność za pomocą bezpłatnej usługi powierniczej
Możesz dokonać płatności za pomocą karty kredytowej (VISA, MasterCard) lub przelewu. Informacje dotyczące płatności zostaną dołączone do Twojego zamówienia. Płatność za pomocą PayPal niestety nie jest obecnie dostępna. Więcej informacji na temat usługi powierniczej w ramach Ochrony Kupujących znajdziesz tutaj: https://www.chrono24.pl/about-us.htm Zapłać wymaganą kwotę bezpośrednio sprzedawcy Jeśli chcesz wpłacić kwotę zamówienia bezpośrednio do sprzedawcy, możesz zrobić to za pomocą przelewu. Płatność kartą kredytową nie jest możliwa. Zamówienie u sprzedawcy prywatnego Najbezpieczniejszą metodą płatności w przypadku zakupu zegarka od osoby prywatnej jest usługa powiernicza na Chrono24. Korzystając z niej wpłacasz kwotę zamówienia na rachunek powierniczy, na którym będzie ona przechowywana do momentu, aż otrzymasz zegarek. Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj: {0}Zakup od osoby prywatnej{1} Wskazówka: Przed złożeniem międzynarodowego zamówienia dowiedz się koniecznie od odpowiednich władz celnych, jakie przepisy importowe obowiązują w Twoim kraju.Możesz samodzielnie zwiększyć bezpieczeństwo transakcji poprzez przestrzeganie określonych zasad przy dokonywaniu płatności kartą kredytową w internecie. Po pierwsze, upewnij się, że korzystasz z szyfrowanego połączenia. Można to stwierdzić sprawdzając, czy użyty przez Ciebie w adres internetowy zaczyna się oznaczeniem https i czy znajduje się obok niego ikona kłódki. Oprócz tego kontroluj regularnie wyciągi z karty kredytowej. Większość kart kredytowych oferowana jest na zasadzie zerowej odpowiedzialności. Oznacza to, że użytkownik nie musi ponosić odpowiedzialności w przypadku nadużycia. Jeśli zauważysz na wyciągu nieautoryzowaną płatność, zwróć się niezwłocznie do dostawcy Twojej karty kredytowej. Szczegółowe informacje na temat warunków dokonywania transakcji za pośrednictwem systemu PayPal znajdziesz bezpośrednio na ich stronie. Pamiętaj jednak, że płatności dokonane za pomocą opcji "Wysyłam pieniądze do znajomego" nie podlegają ochronie kupujących na portalu PayPal i nie będziemy mogli Ci w takim przypadku udzielić wsparcia.
W przypadku zakupu od osoby prywatnej dokonywanie płatności za pomocą przelewu nie jest najbezpieczniejszą metodą. Jeżeli sprzedawca prywatny upiera się przy zapłacie z góry, a Ty koniecznie chcesz kupić oferowany przez niego zegarek, pamiętaj o tym, aby na własną rękę sprawdzić rzetelność sprzedawcy i jego oferty. Możesz go np. poprosić o referencje od innego sprzedawcy, zażądać przesłania Ci dodatkowych zdjęć zegarka lub zdjęć dokumentów potwierdzających tożsamość sprzedawcy. Inną opcją jest skorzystanie z usług sprawdzonej firmy oferującej usługi powiernicze. Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości co do osoby sprzedawcy, lepiej zrezygnuj z zakupu.
Wielu sprzedawców oferuje możliwość realizacji transakcji za pośrednictwem Chrono24. W tym celu wpłacasz kwotę zamówienia na rachunek powierniczy, na którym będzie ona przechowywana do momentu, aż otrzymasz zegarek i upewnisz się co do jego jakości. W razie pytań lub wątpliwości możesz się w każdej chwili skontaktować z naszym Działem Obsługi Klienta, który zatroszczy się o sprawny przebieg transakcji. Szczegółowe informacje dotyczące realizacji transakcji za pośrednictwem Chrono24 znajdziesz tutaj:
W przypadku zakupu w ramach Ochrony Kupujących przysługuje Ci każdorazowo prawo odstąpienia od umowy zakupu w ciągu 14 dni. Jeśli płatność ma być dokonana bezpośrednio na konto sprzedawcy, prosimy o uprzednie zapoznanie się z ustalonymi przez niego warunkami zwrotu.
W przypadku zakupu od osoby prywatnej nie przysługuje ustawowe prawo zwrotu. Masz jednak możliwość zgłoszenia skargi do Chrono24 w ciągu siedmiu dni od otrzymania zegarka.Jeżeli wpłaciłeś kwotę zakupu bezpośrednio sprzedawcy profesjonalnemu lub prywatnemu, skontaktuj się z nim w sprawie zwrotu płatności.
Pamiętaj, że w przypadku zakupu od osoby prywatnej nie przysługuje ustawowe prawo do zwrotu lub odstąpienia od umowy.
Trusted Checkout to najbezpieczniejsza metoda zakupu wymarzonego zegarka. Płatność odbywa się za pośrednictwem konta depozytowego, na którym pieniądze przechowywane będą do momentu, aż otrzymasz zegarek. W razie pytań lub wątpliwości możesz liczyć na wsparcie ze strony naszego Działu Obsługi Klienta. Zatroszczy się on o sprawny przebieg transakcji.
Dowiedz się więcej o usłudze Trusted Checkout: https://www.chrono24.pl/about-us.htmJeżeli sprzedawca nie oferuje usługi powierniczej na Chrono24, zalecamy Ci przeprowadzenie transakcji osobiście. Spotkaj się ze sprzedawcą w bezpiecznym, monitorowanym miejscu, najlepiej w siedzibie któregoś ze znanych jubilerów lub sprzedawców zegarków. Będziesz mógł od razu poprosić o sprawdzenie zegarka. Alternatywnie możesz się zdecydować na dokonanie płatności za pomocą usługi PayPal lub na skorzystanie z usług zewnętrznej firmy oferującej usługi powiernicze.
Trusted Seller to sprzedawca profesjonalny, który zobowiązuje się do przestrzegania określonych warunków.Mówią one między innymi, że:
- wszystkie zamieszczone na stronie oraz przekazane Chrono24 informacje dotyczące jego osoby oraz jego przedsiębiorstwa są zgodne z prawdą,
- sprzedaje on wyłącznie oryginalne artykuły pochodzące z zaufanych źródeł,
- podaje prawdziwe informacje dotyczące stanu oferowanych artykułów, a na ewentualne braki zwraca uwagę w opisie i na zdjęciach,
- odpowiada z reguły w ciągu 5 dni roboczych na zapytania otrzymane od użytkowników.
Priorytetem dla wszystkich stron powinna być uczciwa transakcja handlowa. W razie, gdyby doszło do różnicy zdań, sprzedawca jest zobowiązany do znalezienia wraz z klientem rozwiązania, które będzie satysfakcjonujące dla obu stron. Naruszenie jednego lub kilku spośród wymienionych powyżej warunków może prowadzić do tymczasowej lub trwałej utraty certyfikatu Trusted Seller,a w przypadku rażących naruszeń - do utraty członkostwa na Chrono24.
Także sprzedawcy internetowi mogą udzielać gwarancji na określone usługi. Informację na temat gwarancji i jej okresu ważności otrzymasz bezpośrednio od sprzedawcy. Dokonując zakupu upewnij się, że karta gwarancyjna zawiera datę i pieczęć lub podpis, a dane na rachunku i karcie są zgodne. W innym przypadku karta gwarancyjna może zostać zakwestionowana.
Przed dokonaniem zakupu wymarzonego zegarka, warto dla pewności odnaleźć informacje na temat jego ceny rynkowej. Jak wiadomo, zegarki takich znanych producentów jak np. Rolex czy Breitling raczej nie bywają oferowane za kilkaset euro. Najważniejsza zasada jest taka, że jeśli jakaś oferta brzmi zbyt pięknie, żeby mogła być prawdziwa, lub jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości co do autentyczności artykułu, lepiej zrezygnować z jego zakupu. W takich przypadkach możesz zwrócić naszą uwagę na taką ofertę klikając na jej stronie przycisk "Zgłoś ofertę".
Zauważ jednocześnie, że autentyczne, markowe zegarki czasem w trakcie naprawy wyposażane są w części zapasowe, które nie są identyczne z oryginalnymi. Brak oryginalnych części zamiennych zdarza się często zwłaszcza w przypadku zegarków vintage'owych. W takiej sytuacji jednak sprzedawca ma obowiązek poinformowania nabywcy o zamontowanych w zegarku częściach zamiennych.
Także sprzedawcy internetowi mogą udzielać gwarancji na określone usługi. Informację na temat gwarancji i jej okresu ważności otrzymasz bezpośrednio od sprzedawcy. Dokonując zakupu upewnij się, że karta gwarancyjna zawiera datę i pieczęć lub podpis, a dane na rachunku i karcie są zgodne. W innym przypadku karta gwarancyjna może zostać zakwestionowana.
Ochrona kupujących na Chrono24 zabezpiecza Cię także po dokonaniu zamówienia. W tych rzadkich przypadkach, gdy transakcja nie pójdzie po Twojej myśli, nasz Dział Obsługi Klienta zapewni Ci odpowiednie wsparcie. Wspólnie ze sprzedawcą profesjonalnym pomożemy Ci w znalezieniu zadowalającego rozwiązania dla zaistniałego problemu. Skontaktuj się z nami najpóźniej 14 dni po otrzymaniu artykułu (support@chrono24.com).
Dalsze informacje dotyczące ochrony kupujących znajdziesz tutaj: Ochrona kupujących Chrono24Jeżeli wpłaciłeś kwotę zakupu bezpośrednio sprzedawcy profesjonalnemu lub prywatnemu, skontaktuj się z nim w sprawie zwrotu płatności.
Pamiętaj, że w przypadku zakupu od osoby prywatnej nie przysługuje ustawowe prawo do zwrotu lub odstąpienia od umowy.
Także sprzedawcy internetowi mogą udzielać gwarancji na określone usługi. Informację na temat gwarancji i jej okresu ważności otrzymasz bezpośrednio od sprzedawcy. Dokonując zakupu upewnij się, że karta gwarancyjna zawiera datę i pieczęć lub podpis, a dane na rachunku i karcie są zgodne. W innym przypadku karta gwarancyjna może zostać zakwestionowana.
- Płatność za pośrednictwem rachunku powierniczego
- Gwarancja autentyczności
- 14-dniowe ustawowe prawo odstąpienia od umowy
- Rygorystyczne warunki użytkowania dla sprzedawców
- Ubezpieczona wysyłka
- Zespół ds. jakości i bezpieczeństwa
Więcej informacji na temat Ochrony Kupujących na Chrono24 można znaleźć tutaj: https://www.chrono24.pl/about-us.htm.
Jeżeli wpłaciłeś kwotę zakupu bezpośrednio sprzedawcy profesjonalnemu lub prywatnemu, skontaktuj się z nim w sprawie zwrotu płatności.
Pamiętaj, że w przypadku zakupu od osoby prywatnej nie przysługuje ustawowe prawo do zwrotu lub odstąpienia od umowy.
Jeżeli sprzedawca nie oferuje usługi powierniczej na Chrono24, zalecamy Ci przeprowadzenie transakcji osobiście. Spotkaj się ze sprzedawcą w bezpiecznym, monitorowanym miejscu, najlepiej w siedzibie któregoś ze znanych jubilerów lub sprzedawców zegarków. Będziesz mógł od razu poprosić o sprawdzenie zegarka. Alternatywnie możesz się zdecydować na dokonanie płatności za pomocą usługi PayPal lub na skorzystanie z usług zewnętrznej firmy oferującej usługi powiernicze.
Skontaktuj się ze sprzedawcą, aby dowiedzieć się, ile będzie wynosiła całkowita kwota zamówienia (wraz z ewentualnymi opłatami). Poinformuje Cię on również o tym, czy firma kurierska zajmie się procedurami związanymi z cłem. Aby uzyskać informacje na temat obowiązujących przepisów dotyczących zakupu towarów za granicą, skontaktuj się z właściwym urzędem celnym.
Zakup zegarków wewnątrz Unii Europejskiej jest wolny od cła. Jednak w przypadku importu zegarka z kraju trzeciego (np. ze Stanów Zjednoczonych) do UE naliczane są niewielkie opłaty celne i podatki importowe. Szczegółowe informacje na ten temat uzyskasz w urzędzie celnym.
Pasek wyszukiwania
Korzystanie z paska wyszukiwania to najłatwiejszy sposób na odnalezienie określonego zegarka. Podczas wpisywania hasła automatycznie otrzymujesz sugestie dotyczące Twojego wyszukiwania.
Lista wyników wyszukiwania
Lista wyników wyszukiwania oferuje wiele możliwości filtrowania. Możesz je sortować na przykład według nazwy producenta, modelu lub numeru referencyjnego.
Klikając Zapisz to wyszukiwanie stworzysz polecenie wyszukiwania, na podstawie którego będziemy Cię informować o nowych ofertach w tej kategorii. Wybrane przez Ciebie filtry zostaną automatycznie zapisane.
Aby znaleźć zegarek na Chrono24, skorzystaj z opcji wyszukiwania. Po otrzymaniu wyników możesz je zawęzić, korzystając z filtrów takich jak "model", "rok" czy też "cena".
Na stronie Chrono24 możesz również zapisywać konkretne wyszukiwania. Poinformujemy Cię, kiedy tylko pojawią się nowe wyniki dla wybranego zapytania.Jeżeli sprzedawca nie oferuje usługi powierniczej na Chrono24, zalecamy Ci przeprowadzenie transakcji osobiście. Spotkaj się ze sprzedawcą w bezpiecznym, monitorowanym miejscu, najlepiej w siedzibie któregoś ze znanych jubilerów lub sprzedawców zegarków. Będziesz mógł od razu poprosić o sprawdzenie zegarka. Alternatywnie możesz się zdecydować na dokonanie płatności za pomocą usługi PayPal lub na skorzystanie z usług zewnętrznej firmy oferującej usługi powiernicze.
Jeżeli wpłaciłeś kwotę zakupu bezpośrednio sprzedawcy profesjonalnemu lub prywatnemu, skontaktuj się z nim w sprawie zwrotu płatności.
Pamiętaj, że w przypadku zakupu od osoby prywatnej nie przysługuje ustawowe prawo do zwrotu lub odstąpienia od umowy.
Jeśli chcesz zmienić adres dostawy, kliknij na "Skontaktuj się z Chrono24" i wyślij nam wiadomość z Twoim nowym adresem. Zatroszczymy się o resztę.
W ciągu kilku minut od dokonania płatności kartą kredytową powinieneś otrzymać potwierdzenie od naszego systemu. Jeżeli nie otrzymałeś potwierdzenia płatności lub wyświetlił Ci się komunikat o błędzie, może to oznaczać, że:
1. Twoja karta kredytowa nie jest zarejestrowana w systemie 3D Secure (VerifiedByVisa/ Mastercard Secure Code). W tej sytuacji skontaktuj się ze swoim bankiem.
2. Przekroczyłeś limit karty kredytowej. Aby go zwiększyć skontaktuj się z wystawcą Twojej karty kredytowej.
Dziękujemy za dokonanie płatności. Aby ją potwierdzić kliknij na "Tak, dokonałem płatności" w Twojej strefie myChrono24 w zakładce "Kupuj".
Poinformujemy Cię, gdy wpłata zostanie zaksięgowana. W związku z tym prosimy o zignorowanie wiadomości wzywających do zapłaty. Są one wysyłane automatycznie i ustaną, gdy tylko kwota wpłynie na nasze konto.
Pamiętaj, że przelew środków na inne konto bankowe może potrwać 2–3 dni robocze.
Jeżeli wpłaciłeś kwotę zakupu bezpośrednio sprzedawcy profesjonalnemu lub prywatnemu, skontaktuj się z nim w sprawie zwrotu płatności.
Pamiętaj, że w przypadku zakupu od osoby prywatnej nie przysługuje ustawowe prawo do zwrotu lub odstąpienia od umowy.
Jeżeli wpłaciłeś kwotę zakupu bezpośrednio sprzedawcy profesjonalnemu lub prywatnemu, skontaktuj się z nim w sprawie zwrotu płatności.
Pamiętaj, że w przypadku zakupu od osoby prywatnej nie przysługuje ustawowe prawo do zwrotu lub odstąpienia od umowy.
Dziękujemy za dokonanie płatności. Aby ją potwierdzić kliknij na "Tak, dokonałem płatności" w Twojej strefie myChrono24 w zakładce "Kupuj".
Poinformujemy Cię, gdy wpłata zostanie zaksięgowana. W związku z tym prosimy o zignorowanie wiadomości wzywających do zapłaty. Są one wysyłane automatycznie i ustaną, gdy tylko kwota wpłynie na nasze konto.
Pamiętaj, że przelew środków na inne konto bankowe może potrwać 2–3 dni robocze.
Jeśli chcesz zmienić adres dostawy, kliknij na "Skontaktuj się z Chrono24" i wyślij nam wiadomość z Twoim nowym adresem. Zatroszczymy się o resztę.
Dziękujemy za dokonanie płatności. Aby ją potwierdzić kliknij na "Tak, dokonałem płatności" w Twojej strefie myChrono24 w zakładce "Kupuj".
Poinformujemy Cię, gdy wpłata zostanie zaksięgowana. W związku z tym prosimy o zignorowanie wiadomości wzywających do zapłaty. Są one wysyłane automatycznie i ustaną, gdy tylko kwota wpłynie na nasze konto.
Pamiętaj, że przelew środków na inne konto bankowe może potrwać 2–3 dni robocze.
Jeżeli wpłaciłeś kwotę zakupu bezpośrednio sprzedawcy profesjonalnemu lub prywatnemu, skontaktuj się z nim w sprawie zwrotu płatności.
Pamiętaj, że w przypadku zakupu od osoby prywatnej nie przysługuje ustawowe prawo do zwrotu lub odstąpienia od umowy.
Płatność za pomocą usługi powierniczej
Po dokonaniu przez nabywcę płatności na konto powiernicze, kwota zakupu będzie przechowywana na nim do momentu, aż nabywca potwierdzi otrzymanie zamówionego artykułu. Najpóźniej siedem dni po potwierdzeniu przez nabywcę otrzymania przesyłki przekażemy kwotę na konto sprzedawcy. Kwota może ewentualnie za zgodą nabywcy zostać przekazana sprzedawcy wcześniej. Jeśli nabywca nie zapłacił Ci bezpośrednio odpowiedniej kwoty, prosimy o skontaktowanie się z nim. Zawsze doradzamy dokonywanie sprzedaży w oparciu o płatność z góry.- Twoja oferta nie została jeszcze zweryfikowana.
- Mając na uwadze bezpieczeństwo użytkowników Chrono24 sprawdzamy wszystkie nowe oferty zamieszczone na naszej stronie. Odbywa się tylko w dni powszednie i zajmuje z reguły od 1 do 3 dni roboczych.
- Zdjęcia bezpieczeństwa są nieprawidłowe. W takiej sytuacji otrzymałeś wiadomość e-mail z prośbą o zaktualizowanie zdjęć w Twoim koncie na Chrono24.
- Twoje konto użytkownika nie zostało jeszcze aktywowane. Sprawdź, czy potwierdziłeś założenie konta klikając na link zawarty w e-mailu aktywacyjnym.
- W niektórych krajach weryfikujemy tożsamość sprzedawców prywatnych. Możliwe, że nie została ona jeszcze sprawdzona. Pamiętaj, że sprawdzenie Twojego dowodu tożsamości może potrwać od 1 do 3 dni roboczych.
- Potrzebujemy od Ciebie również informacji podatkowych: jeśli odprowadzasz podatki w UE, podaj nam swój numer identyfikacji podatkowej.
Na Chrono24 w prosty sposób oszacujesz wartość swojego zegarka – oczywiście bezpłatnie. Wybierz w tym celu swój model oraz określ jego stan. Porównamy Twój zegarek z ponad 500 000 ofert z całego świata i zaproponujemy Ci kwotę, dzięki której sprzedasz go po jak najlepszej cenie.
Przejdź do wyceny
Aby stworzyć ofertę, wybierz w menu opcję "Sprzedaj zegarek", a następnie kliknij "Sprzedaj części lub akcesoria".
Możesz w każdej chwili edytować ofertę w Twojej strefie myChrono24 (opcja dostępna obecnie jedynie na stronie internetowej Chrono24). Wejdź w zakładkę "Oferty", a następnie wybierz pod odpowiednią ofertą opcję "zmień ofertę".
Jeśli chcesz zmienić cenę, producenta lub model zegarka, prosimy o skontaktowanie się z nami za pomocą znajdującego się poniżej formularza kontaktowego.W pojedynczych przypadkach może się zdarzyć, że nabywca lub sprzedawca nie będzie mógł dokonać płatności za pomocą usługi powierniczej. W takiej sytuacji będzie musiał wpłacić kwotę zamówienia bezpośrednio do Ciebie. Musisz się wtedy zdecydować na metodę płatności, jak np. przelew lub PayPal. Chrono24 przekaże wtedy nabywcy dane do płatności.
Dalsze informacje dotyczące usługi powierniczej znajdziesz tutaj.
Możesz również przeprowadzić transakcję osobiście i umówić się z kupującym na przekazanie zegarka. W takich wypadkach zalecamy wybranie bezpiecznego i monitorowanego miejsca, jak np. zakład jubilerski. Możesz także skorzystać z usługi powierniczej. Zwróć uwagę na nasze wskazówki dotyczące bezpieczeństwa.
Jeżeli w ciągu sześciu miesięcy nie uda Ci się sprzedać zegarka, zwrócimy Ci pieniądze za umieszczenie oferty. Zwrot opłaty nastąpi, jeżeli Twoja oferta była przez sześć miesięcy nieprzerwanie dostępna na stronie Chrono24, a zegarek w dalszym ciągu znajduje się w Twoim posiadaniu. Po upływie sześciu miesięcy prosimy o przesłanie nam dwóch zdjęć Twojego zegarka ze wskazówkami pokazującymi wybrane przez nas godziny. Skontaktuj się z nami w tej sprawie za pomocą formularza kontaktowego.
Pamiętaj, że zgodnie z naszymi Ogólnymi Warunkami Sprzedaży dla sprzedawców prywatnych uzyskanie zwrotu kosztów nie jest możliwe, jeśli zegarek został uprzednio sprzedany innym sposobem.W celu utrzymania jak najaktualniejszego stanu ofert na Chrono24 regularnie sprawdzamy, czy oferowane artykuły są w dalszym ciągu dostępne. Jeżeli Twoja oferta nie zostanie potwierdzona, usuniemy ją automatycznie po upływie tygodnia. Możemy oczywiście reaktywować Twoją usuniętą ofertę. Prosimy w tej sprawie o kontakt za pomocą znajdującego się poniżej formularza kontaktowego.
Możesz również w prosty sposób zarządzać Twoimi ofertami w strefie myChrono24. Znajdziesz tam przegląd wszystkich najważniejszych informacji.- Twoja oferta nie została jeszcze zweryfikowana. Mając na uwadze bezpieczeństwo wszystkich użytkowników Chrono24 osobiście sprawdzamy wszystkie oferty, które są publikowane na naszej stronie. Trwa to z reguły od 1 do 2 dni roboczych.
- Przesłane zdjęcia bezpieczeństwa są nieprawidłowe. Zaktualizuj je w Twojej strefie myChrono24.
- Aktywacja oferty nastąpi dopiero wtedy, gdy wymagana kwota wpłynie na nasze konto. Pamiętaj, że w przypadku przelewów międzynarodowych może to potrwać kilka dni.
- Twoje konto użytkownika nie zostało jeszcze aktywowane. Sprawdź, czy potwierdziłeś założenie konta klikając na link zawarty w e-mailu aktywacyjnym.
Utworzenie oferty na Chrono24 jest bardzo proste dzięki asystentowi tworzenia oferty. Potrzebny Ci będzie jedynie numer referencyjny Twojego zegarka. Możesz również wybrać model Twojego zegarka manualnie. Wybierz w tym celu opcję "Przejdź dalej bez numeru referencyjnego". Dalsze informacje znajdziesz tutaj: Sprzedawaj za pośrednictwem Chrono24
Jeśli interesuje Cię sprzedaż komercyjna na Chrono24, zarejestruj się jako sprzedawca profesjonalny. Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj.
Aby stworzyć ofertę, wybierz w menu opcję "Sprzedaj zegarek", a następnie kliknij "Sprzedaj części lub akcesoria".
W pojedynczych przypadkach może się zdarzyć, że nabywca lub sprzedawca nie będzie mógł dokonać płatności za pomocą usługi powierniczej. W takiej sytuacji będzie musiał wpłacić kwotę zamówienia bezpośrednio do Ciebie. Poinformuj go wtedy o wybranej przez Ciebie metodzie płatności, jak np. przelew lub PayPal.
Dalsze informacje dotyczące sprzedaży za pomocą usługi powierniczej znajdziesz tutaj.
Możesz także samodzielnie edytować lub usuwać oferty w Managerze Platformy. Aby to zrobić, wejdź w zakładkę Moje oferty i wybierz opcję Edytuj oferty. Wprowadź zmiany, a następnie zapisz ofertę.
- Wprowadź swoje dane osobowe
- Wprowadź dane do płatności (karta kredytowa lub w całej Europie polecenie zapłaty SEPA)
- Prześlij dokumenty do weryfikacji
- Wypis z rejestru handlowego lub potwierdzenie rejestracji działalności gospodarczej
- Dokument potwierdzający adres, np. kopia rachunku telefonicznego lub rachunku za prąd.
Cieszymy się, że chcesz wiedzieć o nas więcej!
Zastanawiasz się, jakim pracodawcą jest Chrono24? A może interesuje Cię praca w naszej firmie?
Zajrzyj na naszą stronę z ofertami pracy. Tutaj znajdziesz nasze dane kontaktowe oraz wszystkie aktualne oferty: https://about.chrono24.com/jobs/
Zapytania wysyłane w ramach tej kategorii mogą być trudne do przyporządkowania, co może prowadzić do przedłużenia się czasu oczekiwania na odpowiedź.
Abyśmy mogli Ci jak najszybciej pomóc sprawdź, czy Twoje zapytanie nie pasuje lepiej do innej kategorii.
Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie?
Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta.